Citat:
Ursprungligen postat av
E157
Ja, fortfarande ingen garanti än tror jag. Vad är detta för figurer? Enligt IMDB har de bla gjort en film 2020 som heter Pool.Har de nån koppling till Runar?
Samma.
Pool är baserat på Per Hagmans bok med samma namn. Den fick blandade recessionen så vitt jag minns men varken topp- eller bottennoteringar.
De har ingen koppling överhuvudtaget till Runar. Betvivlar att Therese ens är kristen eller ens imponerad av Runar. Hon ser nog bara att folk är nyfikna på kufen. Blir mycket imponerad om de får till ett ens halvbra manus för boken kan vara det sämsta jag någonsin läst och då är jag litteraturvetare i botten och har läst mycket och många riktiga skitböcker. Runar måste vara i topp tre av det sämsta jag läst.
Skulle inte säga att jag känner Therse men vi har snubblat över varandra i olika sammanhang de senaste 15-20 åren och har träffats en del men det är nog 7-8 år sedan vi sågs irl så att säga. Hon är jävligt intelligent och fruktansvärt duktig socialt, en skarp kvinna helt enkelt. Tror det finns fler filmer både framåt och bakåt. Same Same gjorde hon och Anders Lennberg också ihop för några år sedan
Therese är för övrigt från Skåne och har jobbat mycket med upphandlingar tidigare. Hon och hennes fru bor stor del av året i Indien i ett hus de har där.