2016-02-03, 16:53
Medlem
Hej,
Bokade i frrgr biljetter till min frsta Formel 1 upplevelse live och nrmsta halvret kommer frmodligen g i snigelfart. Ungerns GP 24 juli, here we go!

Vi valde 3 corners package, enligt mig en vldigt verkomlig summa pengar, ungefr 1500 spnn. P1-2 ser vi frn grand stand, P3 och kvalet frn Red Bull Corner och racet frn kurva 5-6. Hotell och flyg bokas i dagarna, vi lmnar Sverige torsdag 21 juli och stannar 4 ntter.

Har ngon i forumet varit dr, eller ska dit? Det enda jag i stort sett funderar p r lmpligaste transfer till och frn banan, vi planerar att bo centralt i Budapest. Och vi snackar hgsta divisionen av racing s jag tar fr givet att kk och brs finns att kpa p banomrdet, eller?
Citera
2016-02-03, 19:09
Medlem
LexComs avatar
Kul. Har sjlv aldrig varit dr men planen r att bocka av Ungern inom ngra r. Ser ut att bli Barcelona 2016. Var dr fr ngra r sedan s det blir en favorit i repris! Krt Monaco, Monza och Spa dremellan.

Kk och dryck inne p omrdet finns i verfld s det behver du inte oroa dig fr 😊
Citera
2016-02-03, 21:14
Medlem
Perfekt! Spa r nsta race p agendan, lskar banan. Vad som lockar med Ungern r Budapest, billigt och grymma race. Har ocks hrt att banan ligger ganska nra stan s det borde vara hyfsat enkelt att ta sig till och frn. Vet inte heller skert om Kimi kr nsta ssong och jag skulle aldrig frlta mig sjlv att missa Iceman live...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in