2016-01-31, 15:37
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ticsmongo

Jag ångrar verkligen att jag inte gjorde det..
Berättade för ett par kompisar som sa samma sak. Den var alltså så lång att botten gick så långt ner i toaletten att man inte kunde se vart den började. Sen så kringla den sig flera varv innan man slutligen såg toppen.

Du släppte en "ubåt" som det kallas, bajskorven är så tung och lång att den går ner som en ubåt i avloppshålet.
Citera
2016-01-31, 15:41
Medlem
Tunnan.och.Morotens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vorki
Haha, Kan du inte ta en bild på 60cm bajskorv?
Japp kanske hålla sig ännu längre för att hamna i guinnes rekordbok?
Citera
2016-01-31, 16:09
Bannlyst
Har du provat väga dig innan och efter ett utsläpp? Du kanske har skitlång tarm.
Citera
2016-01-31, 17:13
Bannlyst
Ts snackar skit. Jag kräver bevis annars är det bara skitsnack.

Citera
2016-01-31, 17:43
Medlem
Jag vill seriöst se bilder på ditt bajs nu. Det här är helt fascinerande, och jag har inte ens en fetisch för avföring. Det låter inte normalt, men jag ÖNSKAR att jag hade varit i din sits. Hade sparat mig massor med tid. Jag bajsar MINST en gång per dag.. Ibland tre... Och jag sitter länge.
Citera
2016-01-31, 18:12
Medlem
kottedelakottes avatar
Det är inte hälsosam. Kan leda till cancer https://sv.wikipedia.org/wiki/Förstoppning. Prova att äta: vetekli, bönor, ärtor, grovt bröd, müsli , frukt, grönsaker, gryn. Äta inte t.e. ris. Drick mer vatten.
Du kan läsa allt vad du kan äta och inte äta på nettet.
Rörelse är också jätteviktig. Prova att träna minst 30 min per dag.
Citera
2016-01-31, 19:06
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Sist var nu för 1 timme sedan, första gången på över 2 veckor. Gången innan det så tryckte jag ur mig en korv som måste vart 50-60 centimeter lång.

Hur gick den ned i toaletten?
Citera
2016-01-31, 19:44
Medlem
Jag bajsar MINST detta om dagen. Sök hjälp ts eller skaffa bulkpack lavemang.
Citera
2016-01-31, 20:07
Medlem
KatlasAvkommas avatar
Citat:
Jag har alltid bajsat mer sällan än dom flesta andra. För mig är det normala runt 2 gånger i veckan. Vilket var den nivå jag låg på för runt 4 månader sedan. Men nu i snart 2 månader så kan det gå upp till 2 veckor mellan varje gång. Trots att jag äter mer nu än innan.

Det är inte så att jag går och håller mig, utan känner ingen skitnödighet eller något behov av att tömma tarmarna alls. Sen kommer det helt plötsligt från ingenstans ett enormt behov av att skita och jag trycker då ur mig riktiga mängder.

Sist var nu för 1 timme sedan, första gången på över 2 veckor. Gången innan det så tryckte jag ur mig en korv som måste vart 50-60 centimeter lång. Hade även gått närmare 2 veckor från gången innan då med.

Nu så var mängden inte lika extrem idag även om det var jävligt mycket. Jag har inga problem med själva skitandet och avföringen ser ut som den alltid har gjort. Men jag började tänka lite på det idag. Det är ändå väldigt länge med 2 veckors mellanrum. Det är absolut ingenting jag lider av, tycker snarare det är skönt. Har ju inga problem med att bajsa men jag tror inte det finns någon som tycker att det är direkt kul..

Sen har jag en till fråga. Jag har väldigt bra ämnesomsättning och svårt för att lägga på mig vikt. Även om jag äter enorma mängder snabbmat och godis etc..
Klart att jag får en kalaskula, men efter det har jag väldigt svårt för att gå upp i vikt och verkligen bli fet.

Frågan är då hur detta är möjligt, då jag äter väldigt mycket och skiter väldigt sällan.

Vart tar maten vägen egentligen då jag varken skiter ut den eller lägger på mig vikt?
Rör mig inte speciellt mycket heller även om jag promenerar istället för buss så länge det är möjligt. Men det är av ekonomiska skäl då jag bor i en stad och ser inte meningen med att lägga pengar på bussen när man kan ta sig fram till fots.

Förutom det så rör jag mig knappt alls, mycket stillasittande och inga fysiskt krävande aktiviteter..

Vad säger flashbacks expertpanel, kan ni besvara mina frågor?
Du har knarkat för mkt och kroppen börjar svikta?

Edit: Dricker du nog mkt? Är du kanske konstant uttorkad?

Sen missade jag den första frågan oxå
Senast redigerad av KatlasAvkomma 2016-01-31 kl. 20:10.
Citera
2016-01-31, 21:31
Medlem
dramagouss avatar
Frågade en läkare detta häromdagen, och tydligen så är det normalt att skita allt ifrån tre gånger per dag, till en gång var tredje dag.
Så du borde nog masa dig iväg för en koll.
Citera
2016-01-31, 22:05
Medlem
Halloween2s avatar
Inte en jävla chans att jag tror att TS skiter 2-3 gånger i månaden.. detta är en riktig rövar historia
Citera
2016-01-31, 22:24
Bannlyst
Jävlar vad svar det har trillat in!

Orkar inte besvara alla men har bestämt mig för att gå till vårdcentralen imorgon och kolla upp det hela. När jag väl tänker efter så är nog 2 gånger i månaden väldigt konstigt..
Att det kan ta upp till en vecka ibland det brukar hända då och då för mig. Men har aldrig varit med om något som liknar det nu innan.

Fan, nu har jag börjat noja för att det kanske är något fel på mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in