Nej, det skrev jag ju inte heller. Uppenbarligen är manlig orgasm bra, annars skulle inte så många runka eller ha sex så fort de får en chans. Det är ju otroligt svårt att jämföra, och det finns säkert kvinnor som har svagare orgasmer än män, men om man ser på det genomsnittligt så är kvinnors orgasmer generellt något mer intensiva och varar längre.
Det är dock därmed inte sagt att den sexuella upplevelsen behöver vara särskilt mycket bättre.
Spännande om det fanns fakta som gällde hela världen hur liten andelen kvinnor är som får orgasm med sin man vid ett samlag.
Spännande om det fanns fakta som gällde hela världen hur liten andelen kvinnor är som får orgasm med sin man vid ett samlag.
Verkligen! Man hör aldrig om problemet att män aldrig har haft en orgasm på egen hand eller under samlag. För många kvinnor verkar det dock vara vardag. Så även om kvinnor har förmåga till längre och mer intensiva orgasmer så betyder ju inte det att det är lättare.
jag tycker sexet nästan är bättre än själva orgasmen när den kommer så är ju allt över liksom . men får jag vila några minuter så kan jag gå en runda till om det behövs som tur är
Vad jag hört av kvinnor så skiljer sig den manliga orgasmen avsevärt mellan individer.
Jag har lyckan att få extremt starka (i nivå med kvinnliga). Medans jag läser att många i tråden (tyvärr för er) enbart upplever en bråkdel av samma styrka som vissa män får.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!