2016-01-31, 21:08
Medlem
Ultraviolences avatar
Vad är det med dessa kulturkäringar och sydländska efternamn?

Citat:
– Det är en spökvandring där vi rör oss i en mörk park, man ser inte vad som händer. Det finns olika stationer och en ledsagare som för gruppen till stationerna, där vi ska skrämmas. Vid första stationen hade vi tjejer som agerade dansande skog, och deltagare i publiken tog överallt på dem och plockade en mobiltelefon, säger hon.

Enligt Christina Gutierrez Malmbom var det en ovanligt stor grupp, 70-80 personer, varav de flesta var ”vanliga familjer”, men det fanns också en grupp ungdomar som verkade vara på stan själva, och som nästan hade som sport att inte göra som de blev tillsagda.

Citat:
– De här ungdomarna var ganska unga, och jag är ganska säker på att de pratade småländska. Det var inte en situation med påfallande många unga killar med afghanskt utseende, tvärtom så tror jag inte att jag såg någon, säger Christina Gutierrez.

Otroligt vag beskrivning. Att "vanliga familjer", svenska familjer, skulle tafsa och ha sig? Inte en chans i helvete. Hela jävla tiden ska det mörkas. Att det ska vara så jävla svårt att säga det rakt ut: BLATTAR, SVARTSKALLAR

Fan ta er, era jävla lögnare och förrädare. När vi nationalister tar makten, då jävlar ska ni få.
Senast redigerad av Ultraviolence 2016-01-31 kl. 21:16.
Citera
2016-01-31, 21:49
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jessica.Amin
Jaja, en stöld säkert blivit av me min mobil TIE gånger. Nåra små ungar som e intresserade av jämåriga tjejer. Ni skulle inte bry er om de va svenne banan som de faktiskt e 9 gånger av 10

Att kvinnor är mer korkade än män vet ju alla men du framställer dig själv som ett cp stört badkar, ingen funktion eller bidragande faktor till något.

Så små pojkar som är intresserad utav flickor går i grupp, rycker i håret och tafsar överallt? Det kanske är vanligt i från det inavlade landet du kommer ifrån men inte här i norden.

Hur hade du regerat om du var i den åldern, blev omringad och antastad? SNÄLLA jag ber dig svara på det, hade du gillat det och tänkt, oj vad populär jag är dom måste vara kära i mig.
Citera
2016-01-31, 21:57
Medlem
Clive-Hasses avatar
Läste artikeln och blev bestört av att trots att polisrapporten anger Afghanska "barn",kan ordföranden i teaterföreningen, Christina Gutierrez Malmbom inte se att det rör sig om Afghanska ungdomar. ”Det var mörkt ute..”
Snacka om mörkning i dubbel bemärkelse. Försvara inte sexuellt antastande av barn med ditt vänstervridna onda meningslösa dravel. Du har ingen skam i kroppen!
Försvara detta pedofilbeteende och livsförstörande med att ljuga. Vedervärdiga kvinna!
Sedan går man i Flashback och ser att hon projektledare för flyktingboendet?? WTF?
Människan har förverkat sin uppburna roll. Ser gärna att hon går på A-kassa framöver!
Citera
2016-01-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultraviolence
Otroligt vag beskrivning. Att "vanliga familjer", svenska familjer, skulle tafsa och ha sig? Inte en chans i helvete. Hela jävla tiden ska det mörkas. Att det ska vara så jävla svårt att säga det rakt ut: BLATTAR, SVARTSKALLAR

Fan ta er, era jävla lögnare och förrädare. När vi nationalister tar makten, då jävlar ska ni få.

Så mycket tjafs det har varit i media om tafsande ynglingar är det väl inte konstigt om några av dem är svenssons?
Citera
2016-01-31, 22:53
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Att kvinnor är mer korkade än män vet ju alla men du framställer dig själv som ett cp stört badkar, ingen funktion eller bidragande faktor till något.

Så små pojkar som är intresserad utav flickor går i grupp, rycker i håret och tafsar överallt? Det kanske är vanligt i från det inavlade landet du kommer ifrån men inte här i norden.

Hur hade du regerat om du var i den åldern, blev omringad och antastad? SNÄLLA jag ber dig svara på det, hade du gillat det och tänkt, oj vad populär jag är dom måste vara kära i mig.

Du som svarade kommentaren, jag tror man ska fundera lite över om den här signaturen du vänder dig till är "på riktigt" och inte ett troll. Signaturens låtsade åsikter på usel svenska verkar enbart konstruerade för att reta upp folk med sina idiot-påståenden.
Ska vi inte bara låta signaturen vara ifred, och lägga krutet på verkliga inlägg i stället?
Citera
2016-01-31, 23:06
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok
Så mycket tjafs det har varit i media om tafsande ynglingar är det väl inte konstigt om några av dem är svenssons?
Jag föddes långt innan många här var påtänkta. På grund av speciella omständigheter gick jag och åkte spårvagn, buss och senare tunnelbana väldigt många sena, mörka kvällar i storstan helt ensam, från åttaårsåldern och fram till i vuxen ålder. Jag blev aldrig antastad. ALDRIG!
Något har hänt. Den som tror sig veta vad det kan vara, räck upp handen.
Citera
2016-02-01, 00:50
Medlem
InnocentBystanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
7 åringar? Helvete vad tidigt dom importerade babbarna börjar svina sig mot svenska tjejer.. Helt sjukt egentligen

Nu vet vi ju inte ännu vilka de här snorungarna är, men beteendet förekommer i Mellanöstern kan jag intyga.

När jag var nitton år klev jag av en buss i Jerusalem (ordentligt klädd i vadlång kjol och långärmad blus) och omringades av ett gäng små arabiska pojkar i precis den här åldersgruppen, fem eller sex stycken. De gick målmedvetet rakt på utan ett uns av tvekan, och deras små händer kladdade runt precis överallt på min kropp, intensivt och hårdhänt.

En av dem tryckte bestämt upp handen mellan mina ben och jag minns att jag blev hyfsat chockad över det surrealistiska i händelsen, oförberedd som jag var, och över att de var såpass små? Var i hela friden har de lärt sig att man kan göra så här??!

Visst hände det att killarna försökte kika in i tjejernas dusch när man gick i låg- och mellanstadiet, men detta var på en helt annan nivå. Som om de fått sig itutat från barnsben att västerländska flickor/kvinnor är någon typ av föremål, leksaker som är till för att skända bara för nöjes skull...?
Citera
2016-02-01, 03:09
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Men det är väl de utsatta flickornas uppskattning av åldern som redovisas? Inte skulle väl flickorna uppskatta en exempelvis 30-årings ålder till någonstans mellan 7 och 11?

Det står inget om att det är tjejerna som sagt att killarna var 7-11. Informationen har ju gått igenom två filterfunktioner. Först har tjejerna berättat för polisen(filter 1) och sen har tidningarna fått nys om detta och då skriver dom texten(filter 2)

Orginalhistorian kan vara "Det var 5 utländska killar som inte kunde svenska som var kanske jättegamla, typ 25 år"

Sen när poliser använder sin kod så blir det ungdomar/barn och sen när media skriver sin så lägger de till barnåldrar "ca 7-11 år"
Citera
2016-02-01, 06:04
Medlem
Jogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Det står inget om att det är tjejerna som sagt att killarna var 7-11. Informationen har ju gått igenom två filterfunktioner. Först har tjejerna berättat för polisen(filter 1) och sen har tidningarna fått nys om detta och då skriver dom texten(filter 2)

Orginalhistorian kan vara "Det var 5 utländska killar som inte kunde svenska som var kanske jättegamla, typ 25 år"

Sen när poliser använder sin kod så blir det ungdomar/barn och sen när media skriver sin så lägger de till barnåldrar "ca 7-11 år"

Ja, vem vet... det är ju också en teori.

Kan säga såhär, bor i staden ifråga och har varit i denna park många jävla gånger, sedan barnsben.

Om jag vet något specifikt, ska jag försöka plita ner det här. Om jag inte är för ilsken förstås... har flera syskonbarn, mest tjejer, i olika åldrar! Trodde då fan aldrig att jag skulle behöva fundera på att behöva försvara dem... mot andra barn! Har mina egna erfarenheter av olika arabiska kulturyttringar, från bland annat. den smutsiga södern, staden där alla integrationsproblem varit tydligare, sedan länge, än någon annanstans. Detta kunde lika gärna ha varit något av mina syskonbarn, då de varit med på liknande aktiviteter förut. En sak har jag lärt mig: det är att inte backa när vare sig en eller två heta små araber kommer mot mig. Det är bara att stå upp öga mot öga... och blir det så blir det, och går det så går det. Det går inte att vika ner sig när en arabisk man börjar gorma och/eller veva... mitt på ljusa dagen. Se dock helst till att ha några slags vittnen omkring dig/er, för annars kan det gå hur som helst... Den vuxne araben är en ögontjänare, så vittnen avskräcker. Yngre så anfaller de gärna i flock. Halvvuxna exemplar gärna två och två - dessa är värst egentligen, hittills i alla fall.

Jag skall uttrycka mig som såhär: JAG hade kunnat klara mig lika gott utan såväl araber (libaneser är normala dock) som somalier i detta land, samt närsamhälle, jag föddes i. Hoppas Syrien återbyggs inom en snar framtid, så att människorna därifrån kan återvända med sin höga, för hemlandet nödvändiga, kompetens. Afghanska "barnmän" kan åka tillbaka på samma lastbil med kapell som förde dem hit. Eller... det skulle finnas en stor plätt land någonstans, där somliga folkslag kunde bygga nya mönstersamhällen, med hjälp av sina mångtusenåriga erfarenheter av civilisation...

Tack för mig, jag återkommer om jag får höra något konkret, On topic.
Citera
2016-02-01, 08:14
Medlem
Månsans avatar
Solklart. En ytterligare i raden av Dagens Nyheters ljugkampanjer. Någon tror sig ha hört att eventuellt någon av förövarna pratade småländska. Ett löjeväckande försök av DN att lansera småländska småbarn som en minst lika farlig grupp som de afghanska sexbrottslingarna.
Citera
2016-02-01, 08:30
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnkelJodok

Korrekt, tafsa är en dominant strategi och smittar därför.

Men jag är tveksam till att 7-11-åringar redan börjat assimilera sig till de dominanta värderingarna.
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2016-02-01 kl. 08:32.
Citera
2016-02-01, 09:52
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus

Jo det står det visst och förmodligen vet hon bättre än du hur det gick till. Länk från trådstarten: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article22179076.ab
Citat:
– I fallet med flickan som blev omringad så rörde det sig enligt flickan om pojkar som var sju till elva år.
Ser du det? Enligt flickan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in