2005-11-13, 19:48
Medlem
Ngon som testat ngot av dessa preparat?
Tnkte personligen g p en DNP kur om ca 6 mnader.
Kom inte med ngra predikningar om hur farligt det r, det vet jag redan
Har lst mycket om preppet och har polare som kurat p det.
Men vet ingen som krt Usnic Acid och har inte heller lst mycket om det.
Ngon som testat det?
Citera
2005-11-13, 21:52
Bannlyst
Lite offtopic , men om du ska g p DNP, gr en fullstndig rapport, varje dag, vet fortfarande ingen som krt DNP nnu hr p fb
Citera
2005-11-13, 23:12
Medlem
karlshamn_yes avatar
p http://s14.invisionfree.com/Doggpoundclub/index.php?

o ls alladins post om DNP, dr str allt man behver veta.

MVH
Citera
2005-11-13, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlshamn_ye
p http://s14.invisionfree.com/Doggpoundclub/index.php?

o ls alladins post om DNP, dr str allt man behver veta.

MVH

DNP har jag vldigt bra koll p. det r Usnic Acid som jag inte vet s mycket om. ska kolla Alladins post. alltid jvligt intressant att lsa om DNP
Citera
2005-11-13, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie
Lite offtopic , men om du ska g p DNP, gr en fullstndig rapport, varje dag, vet fortfarande ingen som krt DNP nnu hr p fb

ja, det lovar jag. men det bli ju inte n p ca 6 mnader tyvrr. tror jag iaf. kan hnda att jag gr p den tidigare...
Nej, jag tror inte nn hr p FB har krt det. lste en riktigt bra rapport p PB om DNP. ruggigt intressant lsning s det ska jag absolut gra!
Citera
2005-11-14, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr_Big_Boy
Ngon som testat ngot av dessa preparat?
Tnkte personligen g p en DNP kur om ca 6 mnader.
Kom inte med ngra predikningar om hur farligt det r, det vet jag redan
Har lst mycket om preppet och har polare som kurat p det.
Men vet ingen som krt Usnic Acid och har inte heller lst mycket om det.
Ngon som testat det?

skulle inte jmfra dessa prepp d dnp enligt mej e ljusr mer potent

usnic acid har jag faktiskt en vn som testade hon fick ka inn akut till sjukan ett halvrs mekk fr att bli ngorlunda bra igen (verdoserade ngot) levern for riktigt illa marginella viktminskningar under perioden men rasade i vikt eftert under sjukperioden

dnp kunde du ju
Citera
2005-11-14, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orkie

kur rapport p dnp finns p FB
Citera
2005-11-14, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oddman
kur rapport p dnp finns p FB

har skt men inte hittat ngon rapport...
vem skrev den?
Citera
2005-11-14, 15:19
Medlem
bajenvraks avatar
Usnic Acid(UA) r starkare n DNP mg fr mg men det krvs en lngre dos av DNP fr att uppn effekt. Bda kan vara lika potenta men det r en frga om kost tillskott och framfr allt dos. Det finns mycket bra info om DNP p ntet, problemet r produkten dr f hller tillrckligt hg klass fr att konsumeras, bra tillverkare r lttrknade. Att kpa DNP som man inte vet vart det kommer ifrn r lika dumt som att frska sig p en egen operation.

UA verkar p samma stt som DNP, vad folk har missat r att man behver samma tillskott dvs antioxidanter, ALA selium glycerol mm Annars r det klart att man kan utveckla cancer. Anledningen till missnjet r dosen, mnga tror att det rcker med 50-100mg om dagen vilket r fel. Dosen skall vara p minst 500mg och den skall man jobba sig upp till, vissa kan till och med verstiga den.

Ni som verkligen vill veta, frga specifikt skall jag frga men annars rekommederar jag folk att lsa in sig frst o frga sen.

/B
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in