2016-01-30, 15:42
Medlem
jag råder dig till att ligga med någon nu.

vill hon fortfarande ha dig efter det så betyder det att hon verkligen gillar dig, gör hon slut så betyder du inte så mkt för henne.

jag förstår dock denna tjejjen, många gånger har man gått länge utan att ligga och helt plötsligt så ligger man med 3-4 tjejjer på en vecka.
Citera
2016-01-30, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Och du hade knullat minst lika mycket om du hade chansen.

Har inget med saken att göra.
Citera
2016-01-30, 16:38
Medlem
DIdes avatar
Skit i att hon legat med någon annan, jag fattar inte hur detta kan ens vara väsentligt.
Är hon en bra tjejj så kör på. Jag är nog mer fudersam på om du är rätt kille?
Citera
2016-01-30, 16:52
Medlem
Äsch ni var ju ej ihop. Problemet är att folk som inte får ligga så mycket gör en sjukt stor grej ut av det, chilla bara och gör som du känner. Är man attraktiv på marknaden får man ligga mycket då inser man snabbt att det inte är en sådan stor grej. Svårare är det att hitta en bra rolig tjej man tycker om, sådana växer inte på träd direkt och dessutom skall hon tycka om en tillbaka.

Men detta har ju mycket med åldern o göra när du blir lite äldre och inser att alla som inte är psykiskt störda har ett förflutet skiter man i det. Hadde precis samma tankar när jag var yngre.
Citera
2016-01-30, 17:02
Medlem
Caravelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eqqel
Det är standard idag att svenska tjejer knullar olika killar parallellt med varandra. Den där kompisen kommer hon knulla igen var så säker.

Precis, mitt råd är att fortsätta med henne några veckor till. Få henne att tro att du vill gå vidare osv. Sedan tar du ett djupt snack med henne att du tyvärr inte vill gå vidare med hänsyn till hennes beteende. Först då får hon sig en minnesbeta. Att det inte är acceptabelt att knulla runt när man lär känna varandra och att hon inte går att lita på. Hon kommer att bli knäckt och det är vad hon förtjänar.

Om du inte gör detta kan du vara säker att hon knullar med andra. Dumpa henne! Hon går inte att lita på.
Citera
2016-01-30, 17:12
Medlem
JustHates avatar
Du är en reserv kille, hade hon velat ha och vara med dig hade hon inte knullat med honom och det var inte första eller sista gången. förmodligen inser den killen vilken slyna hon är och bara vill ha sex medans hon säkerligen vill mer. MEN eftersom hon inte får honom blir du ett substitut.
dumpa horan! hon har ljugit för dig innan så varför skulle hon inte göra det igen!!!!!

och att hon säger att hon skulle välja dig före honom, är du dum på riktigt eller bara naiv!?
Du är värd bättre, be henne dra åt helvete och spotta på henne, förmodligen hur tragiskt det än är så kommer det göra att hon säkert blir mer intresserad av dig.

svenska tjejer har TAPPAT det!
Citera
2016-01-30, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av walle2343
fick lite dåligt samvete att jag har svårt att släppa det som hände på nyår då vi ändå inte var exklusiva för varandra.
Citat:
men jag har verkligen fastnat för denna tjej och hon verkar ha fastnat för mig med. Att jag börjar tycka om en tjej såhär är sällsynt och har bara hänt mig 2-3 gånger i livet.

Citat:
är att jag egentligen inte har rätt att vara arg över detta då vi inte kände något för varandra på det sättet. Det spökar i huvudet på mig som fan, ena stunden vill jag skita i henne och andra så dunkar mitt hjärta snabbare och hårdare för henne. Det stör mig som fan att det inte var alls längesedan det hände och att dom träffats efteråt.

Herregud. Ja, vad var det jag sa?
Det manliga hamsterhjulet går på högvarv just nu med rationaliseringar och du börjar nu beskylla dig själv och får dåligt samvete. Frågan är väl om du snart inte kommer be henne om förlåtelse som en snörvlande beta och låta henne få ett extra tröstknull med killen, återstår dock att se.

För helvete, nej. Det är uppenbart att du inte alls har särskilt många alternativ på tjejfronten så som du har satt den här opålitliga kvinnan på en piedestal. Jag är rätt övertygad om att du i slutändan kommer att gå vidare med den här kvinnan när allting kommer omkring, men kom ihåg sen vad jag varnade dig för. Du kommer förlora tid, energi, pengar och självrespekt genom att gå vidare med henne men varsågod.

Citat:
Hon säger att det var den första och enda gången dom gjorde något sådant.

Ja, för att säger en kvinna en sak till en - jamen då måste det ju vara så!
Senast redigerad av BrunoC 2016-01-30 kl. 17:57.
Citera
2016-01-31, 00:50
Medlem
Inte läst alla meddelanden, men hon ville nog hellre ha honom före dig och sen när hon märkte att han bara vill ligga och inget mer så satsar hon på dig istället, 2a hands alternativet.
Citera
2016-01-31, 01:19
Medlem
Frozzzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DruidJon
Inte läst alla meddelanden, men hon ville nog hellre ha honom före dig och sen när hon märkte att han bara vill ligga och inget mer så satsar hon på dig istället, 2a hands alternativet.

Sanningen.

Lyssna inte på allt förbannat skitsnack i tråden om "ni var inte tillsammans, det är bara i ditt huvud bla bla". Det är inte så att hon inte vill ha dig, men denna killen var hennes förstaval.

Finner du dig i det? Fine.. Men du kommer alltid vara andrahandsvalet för henne. Andrahandsvalet hon ger uppmärksamhet eftersom nyårskillen bara ville knulla henne.
Citera
2016-01-31, 02:03
Medlem
imperatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
Har aldrig förstått det här med att värdera "partnermaterial" efter hur ofta vederbörande tackar nej till sex.
Haha, håller med om detta!
Citat:
Tack för alla svar! kommer svara snart.
Pratade med henne om detta idag, då jag sa att det kändes fel på något sätt. Hon blev genast desperat. och skrev massor till mig.. fick lite dåligt samvete att jag har svårt att släppa det som hände på nyår då vi ändå inte var exklusiva för varandra. Var lite svårt att prata klart med henne då hon jobbade, ska prata lite mer med henne snart. Måste göra ett val hur jag ska göra.. kan inte hålla på så här.. men jag har verkligen fastnat för denna tjej och hon verkar ha fastnat för mig med. Att jag börjar tycka om en tjej såhär är sällsynt och har bara hänt mig 2-3 gånger i livet. Hon har sagt att hon ej ska träffa honom igen även fast jag hatar att bestämma över vilka hon ska umgås med. (Det är bara honom jag stör mig på)

Det som stör mig som fan är att jag egentligen inte har rätt att vara arg över detta då vi inte kände något för varandra på det sättet. Det spökar i huvudet på mig som fan, ena stunden vill jag skita i henne och andra så dunkar mitt hjärta snabbare och hårdare för henne. Det stör mig som fan att det inte var alls längesedan det hände och att dom träffats efteråt. Hon säger att det var den första och enda gången dom gjorde något sådant.
Hur tänker du ens när du säger att "jag hatar att bestämma över vilka hon ska umgås med, men det är """bara"" honom jag stör mig på"? samtidigt som du begår mentalt självmord för att hon fikat med honom? Det här är inget problem som är kopplat till honom eller henne, som du försöker framställa det som, utan är någon som är skapat - och måste lösas - av dig.

Ärligt talat. Ni har varit exklusiva någon dag och du kontrollerar redan vilka hon inte får hänga med? Tycker du själv att det låter stabilt och sunt? Knappast.

Det var ju du som började med att dra upp frågan, då får du ju skylla dig själv om du inte kan hantera svaret. Sluta straffa henne för att du inte klarar av tanken att hon legat med någon innan dig.

Nej, skäms. Be om ursäkt till henne och jobba bort ditt kontrollbehov.
Citera
2016-01-31, 20:29
Medlem
walle2343s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imperatrix
Haha, håller med om detta!

Hur tänker du ens när du säger att "jag hatar att bestämma över vilka hon ska umgås med, men det är """bara"" honom jag stör mig på"? samtidigt som du begår mentalt självmord för att hon fikat med honom? Det här är inget problem som är kopplat till honom eller henne, som du försöker framställa det som, utan är någon som är skapat - och måste lösas - av dig.

Ärligt talat. Ni har varit exklusiva någon dag och du kontrollerar redan vilka hon inte får hänga med? Tycker du själv att det låter stabilt och sunt? Knappast.

Det var ju du som började med att dra upp frågan, då får du ju skylla dig själv om du inte kan hantera svaret. Sluta straffa henne för att du inte klarar av tanken att hon legat med någon innan dig.

Nej, skäms. Be om ursäkt till henne och jobba bort ditt kontrollbehov.
Har inget kontroll behov! har inte ens bett henne sluta hänga med honom...
Jag antar att jag får avsluta med henne. Synd.. gillar henne verkligen
Citera
2016-01-31, 20:36
Medlem
Tycker du ska dumpa. Hade helt klart dumpat min tjej om jag fick reda på att hon legat med någon annan efter att hon träffade mig. Innan må väl vara hänt tycker jag men finns ju fortfarande en gräns för hur mycket de får ligga runt om man ska se dem som något seriöst.

Dock har jag ganska mycket alternativ när jag väl ger mig ut på "marknaden" så mitt svar kanske inte korresponderar med vad alla borde göra som någon skrev på sida 1.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in