Citat:
Ursprungligen postat av
speenns
Samma sak har hänt mig och jag valde att skita i henne. När jag börjar prata med en tjej anser jag att vi är exklusiva efter så lite som några dagar såvida det finns kemi. Vid vilken tidspunkt hon anser att vi är exklusiva spelar mig ingen roll.
Och hur kan du tycka att hon inte är en tjej som ligger runt? var 4:e månad är rätt mycket tycker jag om man utgår från att det är en konstant frekvens.
Den där inställningen var säkert gångbar i början av 1900-talet, men i dagens Sverige kan man inte utgå från att den tilltänkta partnern ska vara exklusiv bara för att man har pratat med henne lite. Man riskerar att bli lämnad ganska omgående eftersom man framstår som desperat, något jag antar har hänt dig några gånger? Och att ligga med nån var fjärde månad är INTE rätt mycket.
TS, jag tror att du behöver vara ärlig med dig själv och erkänna att du hade känslor för henne även innan nyår. Självklart blir du svartsjuk för att någon annan låg med henne under tiden som du försökte göra detsamma, det är inget konstigt med det. Det kommer förhoppningsvis släppa när ni ligger första gången.