2016-01-30, 18:03
Medlem
vigillarfittas avatar
Svartskallarna förnekar sig inte. Illvilligheten tycks ha kommit med modersmjölken.
Citera
2016-01-30, 20:21
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigillarfitta
Svartskallarna förnekar sig inte. Illvilligheten tycks ha kommit med modersmjölken.

För bara ett par år sedan hade jag nog tyckt att du generaliserade, men idag får jag nog backa och säga att du tyvärr har rätt.

Hur många svenskar ska behöva bli skadade eller kanske till och med avlida för att tillfredsställa dessa varelsers grymma lustar? Är det bara jag som på allvar börjar bli trött på dessa sadistiska vildar?
Citera
2016-01-30, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Är det bara jag som på allvar börjar bli trött på dessa sadistiska vildar?
Är du efterbliven? du är inne på flashback och frågar om fler börjar tröttna på svartingarna?
Citera
2016-01-31, 01:21
Medlem
utforskarens avatar
Såg ett annat inlägg på Facebook för bara några dagar sedan, där en tjej hade upptäckt flera uppspända taggtrådar (sådana i plast med två metalltrådar inuti) i skogen, där folk (bland annat hennes kille) brukar åka cross. Hennes kille var på väg att köra rätt in i en av trådarna, i full fart, men hon (som gick) hann stoppa honom.

Dessa killar kanske såg det inlägget och blev inspirerade.

Citat:
Ursprungligen postat av Necris
Höj åldersgränsen för kvinnors röstande till 30.

Kan informera om att det tyvärr inte skulle hjälpa.
Citera
2016-01-31, 07:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Såg ett annat inlägg på Facebook för bara några dagar sedan, där en tjej hade upptäckt flera uppspända taggtrådar (sådana i plast med två metalltrådar inuti) i skogen, där folk (bland annat hennes kille) brukar åka cross. Hennes kille var på väg att köra rätt in i en av trådarna, i full fart, men hon (som gick) hann stoppa honom.

Dessa killar kanske såg det inlägget och blev inspirerade.

Kan informera om att det tyvärr inte skulle hjälpa.

Cross får man inte köra "i skogen", inte ens på egen mark. Kör man ändå så irriterar det naturligtvis många, och då är det inte konstigt om någon tröttnar.
Citera
2016-01-31, 08:00
Medlem
ShouldBeFines avatar
Sjukt att så mycket händer i lilla Skövde, vi är lite för kulturberikade nu...
Citera
2016-01-31, 09:35
Medlem
MrFrisses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Cross får man inte köra "i skogen", inte ens på egen mark. Kör man ändå så irriterar det naturligtvis många, och då är det inte konstigt om någon tröttnar.

Och då är det rätt att döda någon menar du?
Citera
2016-01-31, 09:55
Medlem
DarkOfLights avatar
Noterar att Södra Ryds nationaldräkt "Adidas-brallan" figurerar i filmen. Det är stört omöjligt att genom dessa snabba och givetvis skakiga bilder få fram något nyttigt. Så gott som alla som bor där är klädda i klädesplagget som för övrigt är en av få plagg som låsts fast med wirelås på Stadiumbutiken i kommunen. Man får säga till om man vill prova...
Rykande åtgång...
Citera
2016-01-31, 09:58
Medlem
Bör rubriceras som försök till mord om någon cyklist fastnar i det. Personligen så hade jag tillkallat polis och sedan direkt hållit kvar en av skitungarna på plats.
Citera
2016-01-31, 10:28
Medlem
Citat:
I min och andra normalt funtade männsikors värld är det mycket konstigt att man hänger upp taggtråd i syfte att skada eller döda för att beivra denna körning. Hur mycket man än irriterar sig finns inga ursäkter vare sig att för hänga upp tråden eller släta över beteendet genom att säga att det inte är så konstigt.
Citera
2016-01-31, 13:42
Medlem
Vilka jävla idioter

tänk vad som kunde hänt!
Citera
2016-01-31, 13:47
Medlem
Citat:

Ah! Jamen dåså, då är det okej att döda folk. 😖
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in