Nr jag tar tjack blir jag lungn. inte som dom flesta rusar om kring i timmar. Nej jag kan stta mig och lsa eller ngot annat. et inte varfr men ngra tror att jag kanse har adhd. Kan det vara s?
De som har adhd eller damp och liknande brukar bli lugna. Mitt ex blev inte alls social eller sprang omkring. Han kunde sitta och lyssna p alla andra i flera timmar.
Sen s reagerar personer p olika stt.
H ni vet inte vad ni snackar om. Fr att man ska f folk med adhd lugna genom tjack funkar det bara med en ytterst liten dos, annars r det som fr vemsomhelst.
Nr jag tar tjack blir jag lungn. inte som dom flesta rusar om kring i timmar. Nej jag kan stta mig och lsa eller ngot annat. et inte varfr men ngra tror att jag kanse har adhd. Kan det vara s?
samma hr...folk tror jag har adhd me...
ofta jag somnar efter en panna. sover oroligt utan tjack i mig me...
Men allts, man brjar ju inte rycka och springa omkring av tjack, man blir ju vlmende och koncentrerad och harmonisk. Jag brukade sitta tillbakalutad som en kung p pulver, visst man pratade vldigt mycket och s, men man var koncentrerad. Eller s satt man med nt annat och d fanns BARA det i hela vrlden. S inte behver man vl ha adhd fr att bli "lugn" av tjack
H ni vet inte vad ni snackar om. Fr att man ska f folk med adhd lugna genom tjack funkar det bara med en ytterst liten dos, annars r det som fr vemsomhelst.
Jod, killen jag talade om har inte hittat p att han har ADHD han har ftt det diagnostiserat. Och han blir inte tjackad p det viset jag blir tjackad.
Hur mycket tar du d?
Tar jag bara en 0,2 tex, s kan jag ocks sitta o lsa, se p tv etc.
Jag blir alltid lugn o fin p tjack...har inte ADHD men blir soft o mjuk av pulvret...gillar att softa p tjack...inte springa omkring o pilla med 1000 saker
Olika fr mig... ibland flyger jag i taket och str och dansar i flera timmar, springer runt som en skllad hna eller ngot snt. Och ibland blir jag bara pigg och lugn p samma gng och sitter bara och tjtar som en idiot
Ja blir bara lugn vid strre doser, typ 1g+ rakt i blodomloppet s sitter man nog bara myser en bra stund.. Man lr sig styra tjacket ganska bra med tiden, vill man vara lugn s r man lugn vill man f saker gjorda s varvar man upp lite
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!