2005-11-13, 19:26
Bannlyst
Nr jag tar tjack blir jag lungn. inte som dom flesta rusar om kring i timmar. Nej jag kan stta mig och lsa eller ngot annat. et inte varfr men ngra tror att jag kanse har adhd. Kan det vara s?
Citera
2005-11-13, 19:30
Medlem
Jag blir ochs lugn och jag har d ingen damp.
Citera
2005-11-13, 19:30
Medlem
fnattes avatar
Jag vet en med adhd och tjacket fick den effekten p honom.

Men om du har det vet jag inte.
Citera
2005-11-13, 20:06
Medlem
De som har adhd eller damp och liknande brukar bli lugna. Mitt ex blev inte alls social eller sprang omkring. Han kunde sitta och lyssna p alla andra i flera timmar.
Sen s reagerar personer p olika stt.
Citera
2005-11-13, 21:48
Medlem
Cracks avatar
H ni vet inte vad ni snackar om. Fr att man ska f folk med adhd lugna genom tjack funkar det bara med en ytterst liten dos, annars r det som fr vemsomhelst.
Citera
2005-11-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pincky
Nr jag tar tjack blir jag lungn. inte som dom flesta rusar om kring i timmar. Nej jag kan stta mig och lsa eller ngot annat. et inte varfr men ngra tror att jag kanse har adhd. Kan det vara s?

samma hr...folk tror jag har adhd me...
ofta jag somnar efter en panna. sover oroligt utan tjack i mig me...
Citera
2005-11-13, 23:16
Bannlyst
Men allts, man brjar ju inte rycka och springa omkring av tjack, man blir ju vlmende och koncentrerad och harmonisk. Jag brukade sitta tillbakalutad som en kung p pulver, visst man pratade vldigt mycket och s, men man var koncentrerad. Eller s satt man med nt annat och d fanns BARA det i hela vrlden. S inte behver man vl ha adhd fr att bli "lugn" av tjack
Citera
2005-11-13, 23:39
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crack
H ni vet inte vad ni snackar om. Fr att man ska f folk med adhd lugna genom tjack funkar det bara med en ytterst liten dos, annars r det som fr vemsomhelst.

Jod, killen jag talade om har inte hittat p att han har ADHD han har ftt det diagnostiserat. Och han blir inte tjackad p det viset jag blir tjackad.
Citera
2005-11-14, 12:11
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pincky
Hur mycket tar du d?
Tar jag bara en 0,2 tex, s kan jag ocks sitta o lsa, se p tv etc.
Citera
2005-11-15, 20:27
Medlem
Porrpojkes avatar
Jag blir alltid lugn o fin p tjack...har inte ADHD men blir soft o mjuk av pulvret...gillar att softa p tjack...inte springa omkring o pilla med 1000 saker
Citera
2005-11-15, 23:56
Medlem
j00hans avatar
Olika fr mig... ibland flyger jag i taket och str och dansar i flera timmar, springer runt som en skllad hna eller ngot snt. Och ibland blir jag bara pigg och lugn p samma gng och sitter bara och tjtar som en idiot
Citera
2005-11-16, 12:51
Medlem
WeeMaans avatar
Ja blir bara lugn vid strre doser, typ 1g+ rakt i blodomloppet s sitter man nog bara myser en bra stund.. Man lr sig styra tjacket ganska bra med tiden, vill man vara lugn s r man lugn vill man f saker gjorda s varvar man upp lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in