• 1
  • 2
2016-01-29, 20:16
Bannlyst
Är en kille på under 30, och jag har på den senaste tiden märkt att jag tänder sexuellt på äldre kvinnor, ungefär 45-50 åringar.. är det på nåt sätt konstigt?
Absolut inte feta tjejer, det är nej nej nej.. men säg en 48åring som ser hyffsat bra ut för sin ålder(lite rynkor gör väl inget) och det är nåt med deras "slitna" kroppar som tänder mig.. de är använda och erfarna.. kan inte riktigt säga vad det är men nåt åt det hållet. Nån som känner igen?

Tänder även på jämnåriga och lite yngre..
Citera
2016-01-29, 20:17
Medlem
SparkMans avatar
Jag tycker också att det är sexigt med damer i den åldern. Även äldre. Så antingen är du inte konstig eller så är vi båda konstiga

Edit: Är för övrigt också under 30
Citera
2016-01-29, 20:17
Medlem
TheAssRapists avatar
Med äldre trodde jag du menade typ 80 åringar haha. Nej du är inte konstig. Tänder inte själv på 50 åringar direkt men jag är ju yngre än du. Däremot så tänder jag så in i helvete på 30-39 åringar! Fyfan runt 35 är dom snyggaste brudarna. 30-35!

Edit: såg inte att du var under 30 trodde det stod 30 bara.
Citera
2016-01-29, 20:34
Medlem
loliravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAssRapist
Med äldre trodde jag du menade typ 80 åringar haha. Nej du är inte konstig. Tänder inte själv på 50 åringar direkt men jag är ju yngre än du. Däremot så tänder jag så in i helvete på 30-39 åringar! Fyfan runt 35 är dom snyggaste brudarna. 30-35!

Såklart brukar ens val av tjejer vara runt den åldern man själv är +5/10år.

Jag trodde också det handlade om 80/90 åringar och då hade det varigt någon slags ålders fetish

under 30 kan ju vara allt från 29-18(så han ej bryter mot reglerna) men jag antar han är 25-29 så då är 45-50 lite konstigt faktiskt
Citera
2016-01-29, 21:00
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porrskadadidiot
Är en kille på under 30, och jag har på den senaste tiden märkt att jag tänder sexuellt på äldre kvinnor, ungefär 45-50 åringar.. är det på nåt sätt konstigt?
Absolut inte feta tjejer, det är nej nej nej.. men säg en 48åring som ser hyffsat bra ut för sin ålder(lite rynkor gör väl inget) och det är nåt med deras "slitna" kroppar som tänder mig.. de är använda och erfarna.. kan inte riktigt säga vad det är men nåt åt det hållet. Nån som känner igen?

Nä det är normalt. Vem skulle inte tacka ja till tex demi Moore, Jennifer aniston eller Heidi Klum? Alla de är ju mellan 40-53 år😜
Citera
2016-01-30, 00:20
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Nej, definitivt inte, jag har alltid tänt på äldre donnor, 35+ skall det vara och det finns riktigt fina milfar i 50-årsåldern

Och dessutom, spelar roll om man tänder på ovanliga/kontiga saker, bara ingen ovillig blir utsatt så är det bara att köra på så det ryker
Citera
2016-01-30, 00:36
Medlem
Tycker inte att det är skämmigt med äldre personer. Jag själv är 29 år, kvinna och har en pojkvän som är 50 år.

Vi är båda lyckliga och skäms inte över våran relation😀

Lycka till. Fråga på om det är nåt du undrar över.
Citera
2016-01-31, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NivekOgre
Tycker inte att det är skämmigt med äldre personer. Jag själv är 29 år, kvinna och har en pojkvän som är 50 år.

Vi är båda lyckliga och skäms inte över våran relation😀

Lycka till. Fråga på om det är nåt du undrar över.

Ok bra för er! Jo en fråga, kanske jag går lite för långt men gör ett försök..

Skulle ni kunna ha sex och fota hans kuk när den går in i din slida? för en liten fin bild för denna tråd, man kommer ju ändå inte se vilka ni är, snälla?

Som en kul grej bara, för tråden alltså.. inga konstigheter
Citera
2016-01-31, 16:04
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAssRapist

Är en 30-åring gammal? Inte ens gammal för en 18-åring.. 12 år äldre bara... Gammal för mig är 45-55år... Äldre är inte ens att tänka på.
Citera
2016-02-01, 02:15
Bannlyst
Det är bara i Sverige som vi är så enormt åldersfixerade. Nere på kontinenten spelar det ingen roll om ens partner är 10-20 år älder eller yngre. Även för kvinnor. Att den franske presidenten ofta har en yngre älskarinna vid sidan om, är närmast en självklarhet. Vi hade ju en SVT-Journalist som hade en affär med franske presidenten Giscard d’Estaing.

Med det sagt stöder jag verkligen inte otrohet. Men dom tänker lite annorlunda nere i Europa. I nån mån är man lite mer civiliserad där nere. Lite mer kulturella!

Om jag som medelålders man skulle bjuda på ett fint vin till den goda maten så skulle media direkt nappa på det och göra mig till en slags pedofil som vill supa ner en fjortis med alkohol...

Sånt existerar bara i Sverige. Ett glas vin till maten är en omöjlighet, eftersom man måste köra hem...

Citat:
Ursprungligen postat av Porrskadadidiot

Senast redigerad av Joar53 2016-02-01 kl. 02:30.
Citera
2016-02-01, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joar53
Det är bara i Sverige som vi är så enormt åldersfixerade. Nere på kontinenten spelar det ingen roll om ens partner är 10-20 år älder eller yngre. Även för kvinnor. Att den franske presidenten ofta har en yngre älskarinna vid sidan om, är närmast en självklarhet. Vi hade ju en SVT-Journalist som hade en affär med franske presidenten Giscard d’Estaing.

Med det sagt stöder jag verkligen inte otrohet. Men dom tänker lite annorlunda nere i Europa. I nån mån är man lite mer civiliserad där nere. Lite mer kulturella!

Om jag som medelålders man skulle bjuda på ett fint vin till den goda maten så skulle media direkt nappa på det och göra mig till en slags pedofil som vill supa ner en fjortis med alkohol...

Sånt existerar bara i Sverige. Ett glas vin till maten är en omöjlighet, eftersom man måste köra hem...

Typiskt Sverige, ja! Innan jag träffade min kille blev mer illa behandlad av killar i min egen ålder, lättare att bli dumpad av män i sin egen ålder. Folks åsikter går nog mest i att en äldre man (framförallt) skulle bara se en yngre som ett sexobjekt, vilket inte jag har märkt under mina år tillsammans. Finns kvinnor som beter sig illa om inte värre än män på krogen
Citera
2016-02-05, 13:33
Medlem
Tjuvhederns avatar
Måste delge er att jag kvinna 41 år dejtar en kille på 27... Kan vara bästa sexet ever!Shit, han knullar mig om och om igen, jag blir så våt att det bara rinner. I min ålder som kvinna har man grymt mkt lust och det sammanfaller på ett jävligt matchat sätt med denne ynglings aptit på sex. Så ni som gillar äldre kvinnor, se till att hitta nån för ömsesidigt utbyte och lycka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in