Det är bara i Sverige som vi är så enormt åldersfixerade. Nere på kontinenten spelar det ingen roll om ens partner är 10-20 år älder eller yngre. Även för kvinnor. Att den franske presidenten ofta har en yngre älskarinna vid sidan om, är närmast en självklarhet. Vi hade ju en SVT-Journalist som hade en affär med franske presidenten Giscard d’Estaing.
Med det sagt stöder jag verkligen inte otrohet. Men dom tänker lite annorlunda nere i Europa. I nån mån är man lite mer civiliserad där nere. Lite mer kulturella!
Om jag som medelålders man skulle bjuda på ett fint vin till den goda maten så skulle media direkt nappa på det och göra mig till en slags pedofil som vill supa ner en fjortis med alkohol...
Sånt existerar bara i Sverige. Ett glas vin till maten är en omöjlighet, eftersom man måste köra hem...
Citat:
Ursprungligen postat av
Porrskadadidiot
Är en kille på under 30, och jag har på den senaste tiden märkt att jag tänder sexuellt på äldre kvinnor, ungefär 45-50 åringar.. är det på nåt sätt konstigt?
Absolut inte feta tjejer, det är nej nej nej.. men säg en 48åring som ser hyffsat bra ut för sin ålder(lite rynkor gör väl inget) och det är nåt med deras "slitna" kroppar som tänder mig.. de är använda och erfarna.. kan inte riktigt säga vad det är men nåt åt det hållet. Nån som känner igen?
Tänder även på jämnåriga och lite yngre..