• 1
  • 2
2016-02-09, 15:40
Medlem
Jag r glad att jag inte kan pga detta.

https://youtu.be/PQZC7sNwbUk
Citera
2016-02-10, 10:56
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baverhydda
Kul grattis!
Bertta nu hur du gjorde?
Trnat mycket?
Hur stretcha du fr att n?

Tack s mycket! Hll p med detta nr jag var yngre (runt 15-16), men min kuk var fr liten d, s jag fick aldrig riktigt till det p den tiden. Testade detta igen efter ngra rs uppehll (r 18-22) och nu krvs det ca. 15 minuter uppvrmning innan ollonet gr in. Jag tar en varmdusch frst. Sedan stretchar jag genom att sitta p rumpan med fotsulorna mot varandra, fr att sedan bja ner huvudet mot mina hlar. Efter det s lgger jag mig p ryggen/nacken och trycker ftterna ver huvudet. Har inte riktigt lrt mig att stta fast ftterna bakom huvudet n, men jag ska trna upp flexibiliteten och sen kan det bli farligt kul.

Citat:
Ursprungligen postat av GnusMan
Jag r glad att jag inte kan pga detta.

https://youtu.be/PQZC7sNwbUk

Tror du har rtt. Vad mer i livet kan man nska n att f bli avsugen nr man vill, hur man vill.
Citera
2018-09-21, 14:34
Bannlyst
Jag kan och har kunnat sedan 16-rs ldern... Hehe coolt partytrick men inget man sysslar med nufrtiden..hehe.. Ryggen tar stryk o man har annat folk som gr sysslan t en hehe .....senast var vl nr man var 20,.. D fick man ryggskott och de va inte s trevligt... Hehe

Mvh Johan
Citera
2018-09-24, 20:08
Medlem
Onan-erarens avatar
Fr man inte ont i ryggen av detta? om du r ung vig s lycka till.
Citera
2025-06-04, 01:10
Medlem
Jag kunde gra detta i ungdomen. Kombination av en rtt stor kuk (19cm) och vig (pga simhopp). Knns mer som att suga kuk n att bli avsugen. r dock bg s gillar bda. Dock, ger mycket slit p rygg och nacke och inte riktigt vrt det.

St p rygg/plogen r bsta sttet att trna upp skulle jag sga
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in