• 1
  • 2
2016-01-29, 17:41
Medlem
technoisbests avatar
Sorry om detta är fel delforum.

Jag undrar vad som är den bästa metoden om man vill ge sig själv ett blowjob. Jag har efter en varm dusch och en del stretching kommit så långt att jag lyckats slicka på mitt ollon. Nu undrar jag vad man bör göra för att få den där extra flexibiliteten som gör att man kan få in den i munnen. Vilken ställning är bäst och mest effektiv för ändamålet?
Citera
2016-01-29, 17:51
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av technoisbest
Sorry om detta är fel delforum.

Jag undrar vad som är den bästa metoden om man vill ge sig själv ett blowjob. Jag har efter en varm dusch och en del stretching kommit så långt att jag lyckats slicka på mitt ollon. Nu undrar jag vad man bör göra för att få den där extra flexibiliteten som gör att man kan få in den i munnen. Vilken ställning är bäst och mest effektiv för ändamålet?

Vighet och en position som denna kan nog hjälpa en på traven, sedan är det bara att stretcha mer tills man uppfyller sitt mål

http://m2.i.pbase.com/g3/72/835772/2...2.AWqN1QI4.jpg
Citera
2016-01-29, 18:02
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slitet-Golv
Vighet och en position som denna kan nog hjälpa en på traven, sedan är det bara att stretcha mer tills man uppfyller sitt mål

http://m2.i.pbase.com/g3/72/835772/2...2.AWqN1QI4.jpg

Jag misstänkte att man skulle ta benen bakom huvudet. Är inte där riktigt än, men jag kan trycka ner huvudet på mina hälar efter en snabb genomstretch. Tror jag kommer göra det här ganska ofta när jag väl lyckats. Är bisexuell så jag gillar tanken av att suga och bli avsugen samtidigt. Tror jag är lite småkåt på mig själv faktiskt.
Citera
2016-01-29, 18:42
Medlem
lazydogmics avatar
Det är väl uppenbart för alla att det är penis som är för kort.
Citera
2016-01-29, 18:51
Medlem
SpringerMedSaxars avatar
Om Ron Jeremys kunde göra det, kan även du.
Citera
2016-01-29, 21:04
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lazydogmic
Det är väl uppenbart för alla att det är penis som är för kort.

Mjo visst en fb-dase hade ju inte skadat, men den är inte nån mini heller (ca. 17 cm längd, 13.5-14 cm omkrets).

Citat:
Ursprungligen postat av SpringerMedSaxar
Om Ron Jeremys kunde göra det, kan även du.

Han gör det stående.

Måste arbeta upp vigheten, sen tror jag det kommer gå. Testade igen nu och lyckades med tunga-ollon-kontakt, så om jag bara kommer några centimeter närmare så ser jag det som en stor framgång och en seger för mänskligheten.
Citera
2016-01-29, 21:43
Medlem
Slitet-Golvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av technoisbest
Mjo visst en fb-dase hade ju inte skadat, men den är inte nån mini heller (ca. 17 cm längd, 13.5-14 cm omkrets).

Han gör det stående.

Måste arbeta upp vigheten, sen tror jag det kommer gå. Testade igen nu och lyckades med tunga-ollon-kontakt, så om jag bara kommer några centimeter närmare så ser jag det som en stor framgång och en seger för mänskligheten.

Känner du någon du kan lita på så kan du be personen komma och hjälpa dig. Eller egentligen behöver du inte avslöja något. Du kan ha på dig vanliga kläder, sitta med raklånga ben och be någon stå bakom dig och trycka din överkropp framåt i en slags stretchingövning.

För vanliga människor så är det bara vanlig stretchning och inget man brukar tänka "okej han försöker suga av sig själv".
Citera
2016-01-30, 06:22
Bannlyst
Akta så du inte fastnar i ställningen bara, det skulle sett ut.
Citera
2016-01-30, 10:50
Medlem
Naravodomoks avatar
Av egen erfarenhet kan jag garantera att du kommer känna dig jävligt skabbig, skändad och skamsen när du har kommit.
Citera
2016-01-30, 19:20
Medlem
technoisbests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ung-man
Akta så du inte fastnar i ställningen bara, det skulle sett ut.

Ska tänka på det.

Citat:
Ursprungligen postat av Naravodomok
Av egen erfarenhet kan jag garantera att du kommer känna dig jävligt skabbig, skändad och skamsen när du har kommit.

Som en mans-slampa då typ? Att suga kuk har ju fått en dålig klang och används t.o.m. som skällsuttryck ibland; "kuksugare", "du suger" osv. När blir fenomenet autofellatio socialt accepterat som onaniform och allmänt vedertaget som det överlägsna alternativet till den torra handflatan?
Citera
2016-02-04, 07:59
Medlem
technoisbests avatar
Progress-update! Jag har nu bemästrat konsten att suga av mitt ollon. <--- Sperma på tänderna.
Citera
2016-02-09, 13:32
Medlem
Kul grattis!
Berätta nu hur du gjorde?
Tränat mycket?
Hur stretcha du för att nå?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera