Någon som vet va det kan vara? det känns lite konstigt när jag har båda armarna framför mig utsträckta. Och om jag stäcker mig med armarna uppåt så knäcks det. Lite konstig är väl det?
Bränns lite i bröstkorgen nu efter knäckningarna
Senast redigerad av DissociativePanda 2016-01-28 kl. 22:49.
Någon som vet va det kan vara? det känns lite konstigt när jag har båda armarna framför mig utsträckta. Och om jag stäcker mig med armarna uppåt så knäcks det. Lite konstig är väl det?
Bränns lite i bröstkorgen nu efter knäckningarna
När uppkom det? Hur gammal är du? Tycker det som ut som så kallat fågelbröst. Det beror dock lite på hur du svarar på ovanstående.
Är det fågelbröst så är det i de allra flesta fallen helt ofarligt. Sök på VC ändå så att någon kan ge dig en riktig diagnos.
Det är processus xiphoideus, alltså den sista delen av bröstbenet. Inget att vara orolig för, en del människor har ett "utstickande" bröstbenet precis som du har, en del har "innåtbuktande". Det är alltså ingen cancertumör utan en helt vanlig skelettdel
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!