Citat:
Ursprungligen postat av
Pripps3.5
Vad sa du nu?
Färre rökte på 80-talet- Fler röker nu, men allra flest rökte på 60-talet, eller?
Skärp dig!
Du har ingen susning.
ja fler röker cannabis idag än på 80talet, men mindre människor rökte gräs på 60 talet än idag, skärp dig, varannan kille i 18 års åldern röker cannabis idagens läge.
Vem och var, undrar jag då?
I ditt lilla kvarter, eller i USA?
Fan, du har ju ingen aning.
utspritt över hela världen, användningen har exploderat dom senaste 10-20 åren över världen.
Rökat är skit idag. i mitt lilla kvarter.
Tänker inte röka mer. Om det inte är bra grejor på Chris.
Vet inte om jag röker då heller.
nope rökat idag har väldigt hög kvalitet mot vad det fanns förr, medtanke på att odlings sätten och utrustningen ständigt förbättras, samt att fröna framställs för så hög kvalite som möjligt, vilket blir bättre och bättre för varje år som går, sedan chris har bra hash och medel bra gräs, du kan idag hitta bättre gräs i sverige än i chris, men hashet däremot är svårslaget, hash innehåller ju inte bara gräs i många sorter, därav att hash är billigare än gräs.
Hoppas på legalisering, så någon har koll på grejorna.
när legalisering sker, kommer samma odlare som idag odlar ditt gräs att odla det lagliga gräset.
Till TS: förmodligen så röker du för mycket och dricker för lite vatten, när jag rökte dagligen drack jag 3 liter vatten minst varje dag, eller så röker du för mycket och för starka varor, man vänjer sig lätt vid en viss kvalite.
vill man vara säker på att man får rena saker, odlar man själv sitt egna ganja med organiska gödnings medel, simsalabim du får rent och fint cannabis till en bråkdel av vad du betalar på gatan, går inte detta, så får man fint leta tills man hittar en bra langare eller så lägger man gräset på hyllan.
Och med Tor och flugsvamp är det inte vidare svårt att hitta en bra langare, finns många sorters dealers att välja mellan.
till Pripps3.5 yeah du köper av noobs som säljer skit, grattis du är inte den första...
har tidigare rökt 5g om dagen i 2 års tid, fick ingen huvudvärk eller negativa följder av det trotts toppkvalite på gräset.