2016-01-28, 13:51
Medlem
Så ja, glapp i kabeln på mina hörlurar.. rätt så dyra lurar så vore trevligt om det gick att fixa, det är glapp i kabeln absolut högst upp, kunde jucka ut/in på den och då fungerade ljudet ibland, som det är nu så fungerar det bara i ena kåpan.

Är detta något som är rimligt att fixa? har viss lödkunskap.
Citera
2016-01-28, 14:01
Medlem
Har du kvar garantin så fixar affären det.

Citat:
Ursprungligen postat av shemale-rage
Så ja, glapp i kabeln på mina hörlurar.. rätt så dyra lurar så vore trevligt om det gick att fixa, det är glapp i kabeln absolut högst upp, kunde jucka ut/in på den och då fungerade ljudet ibland, som det är nu så fungerar det bara i ena kåpan.

Är detta något som är rimligt att fixa? har viss lödkunskap.
Citera
2016-01-28, 14:02
Medlem
Det går inte att byta kabel då? På många hörlurar så syns det inte att man kan göra det och man måste ofta vrida ut kabeln.
Citera
2016-01-28, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nettan70
Har du kvar garantin så fixar affären det.
Vore fint om man hade sparat kvittot, men pratade med supporten och det lät som att detta oftast bedöms vara kundens fel, typ att det fastnat i en stol eller liknande. Men dom kan fixa det för en liten slant, i'll take it!
Citat:
Ursprungligen postat av Psyklop
Det går inte att byta kabel då? På många hörlurar så syns det inte att man kan göra det och man måste ofta vrida ut kabeln.
Nej det verkar inte gå.
Citera
2016-01-28, 14:50
Medlem
Sker alltid så småningom efter ett antal månader. Lämnar in och får byta om och om och om igen.
Citera
2016-01-28, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zamme
Sker alltid så småningom efter ett antal månader. Lämnar in och får byta om och om och om igen.
När lurarna kostar närmare 3000kr så förväntar man sig att dom ska hålla ett bra tag.
Citera
2020-03-18, 11:50
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shemale-rage
När lurarna kostar närmare 3000kr så förväntar man sig att dom ska hålla ett bra tag.

Precis alla hörlurar jag har blir sådana. Spelar ingen roll om det är märkeslurar. Det är insticks-kontakten. Jag vet inte vad som blir fel, om det är ytan som nöts sönder och ledningen försvinner. Eller om det är kabeln till kontakten som går av inuti.

Med ett lätt tryck kan jag få ljud i båda lurarna, men det är rejält störigt att trycka konstant på stick-kontakten för att få ljud i ena hörluren.
Citera
2020-03-18, 12:05
Medlem
Köper bara billigt skräp numera då de ändå alltid går sönder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in