2025-10-19, 09:52
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkrattandeKrokodil
Finns många kvinnor som tycker att det är jobbigt att bli uppmärksammade också…

Fast dit hör väl inte du, eftersom du hela tiden söker uppmärksamhet här eller?
Citera
2025-10-19, 09:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Fast dit hör väl inte du, eftersom du hela tiden söker uppmärksamhet här eller?
Haha, jag är definitivt inte så irl. Är väldigt introvert. Man sitter på jobbet och är uttråkad hela dagarna
Citera
2025-10-19, 10:31
Medlem
Kleiners avatar
Man behöver inte gå ut på en krog för att få bekräftelse. Man kan få bekräftelse precis överallt

Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Läste en tråd där en kvinna blivit singel och nu vill få bekräftelse från män.
Hon gick ut på krogen och tre män ville ligga med henne.
Hon skriver att det var precis det hon behövde, fick bekräftelse utan att ligga med dom.
Senast redigerad av Kleiner 2025-10-19 kl. 10:44.
Citera
2025-10-19, 10:34
Medlem
Citat:
Tror inte det där bara gäller för singelkvinnor. Kärringen gick ut en stund igår med en väninna, och kom hem och var irriterad för att hon upplevde att flera män jagade henne på pensionärsdiscot dit de gick. Men naturligtvis var det bara spelad irritation, klart att hon innerst inne kände sig hyffsat nöjd med att få bekräftelse. Mig lurar hon inte.

Ja, verkar vara vanligt nu att kvinnor klagar på att män inte längre ger dom uppmärksamhet, män har slutat ragga osv.
Många män kan skriva under på att vad man än gör som man så är det fel.
Jag drar dock mitt strå till stacken. Jag låter kvinnor få vara ifred. Jag stöter inte på kvinnor längre, skriver inte till kvinnor på dejtsidor.
Citera
2025-10-19, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Man behöver inte gå ut på en krog för att få bekräftelse. Man kan få bekräftelse precis överallt

Ja, på dejtsidor t ex. Många män vill ligga med kvinnorna där.
Just krogen känns nog lämpligare att ragga på än att ragga på ICA.
Citera
2025-10-19, 10:47
Medlem
Kleiners avatar
Nu pratar jag enbart om IRL. Glöm dejtsidor.

Och det är väl inte hennes fel att män öser henne med bekräftelse. Ingen tvingar dom, förutom deras desperation.

Vadå, tror män att bara för att man ge bekräftelse så betyder det att man har halva inne? Ja, kanske är krogen som ett öppet horhus och är man på en krog då betyder det att man vill mer än bara "bekräftelse"?

Det är väl för fan inget värdigt bekräftelse att män vill ligga med en.

Citat:
Ja, på dejtsidor t ex. Många män vill ligga med kvinnorna där.
Just krogen känns nog lämpligare att ragga på än att ragga på ICA.
Citera
2025-10-19, 10:50
Medlem
Snusfris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanufardetracka
Funderar över ifall det alltid har varit så ? Känns som att de flesta kvinnor har dåligt självförtroende idag, jag tror mycket att det har att göra med att idag är fokuset för mycket på utseendet hos tjejer. Man ska försöka se ut som idealet. Lite görs åt personligheten och självutveckling.

Ifall man drar tillbaka tiden till då kvinnor var hemmafruar och gjorde och var bättre på saker som inte mannen kunde (tex laga mat, städa och ta hand om barnen), kan det vara så att tjejer kände sig mer behövda och därmed fick bättre självförtroende och inte sökte lika mycket bekräftelse.
Känns bara som att i denna tid så får kvinnor för mycket bekräftelse för utseende än för personlighet, och att se bra ut idag är definitivt inget ovanligt, och dessutom så brukar inte utseendet hålla i sig så värst länge om man jämför med en bra personlighet. Även i förhållande så är det inte ovanligt att ifall man inte sagt att man älskar sin partner på två månader så tror hon att man inte gör det längre.

Vad tror ni?

Det är därför man bara ska knulla dom. Sen vidare till nästa slyna
Citera
2025-10-19, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleiner
Nu pratar jag enbart om IRL. Glöm dejtsidor.

Och det är väl inte hennes fel att män öser henne med bekräftelse. Ingen tvingar dom, förutom deras desperation.

Vadå, tror män att bara för att man ge bekräftelse så betyder det att man har halva inne? Ja, kanske är krogen som ett öppet horhus och är man på en krog då betyder det att man vill mer än bara "bekräftelse"?

Det är väl för fan inget värdigt bekräftelse att män vill ligga med en.

Nätdejting är nåt som många använder. Och många kvinnor säger själva att de är där för att få bekräftelse från män. Sen så finns det många kvinnor som säger att de är trötta på alla män som visar intresse.

Kvinnor säger själva att de vill att en man vågar visa att han vill ha henne. Då känner hon sig bekräftad, attraktiv, kvinnlig, åtråvärd. En del kvinnor har sagt att hon kan se mannen på ett annat sätt när han visat intresse för henne, får upp ögonen för honom.
Det kan nog leda till ligga i många fall.
Citera
2025-10-19, 10:57
Medlem
Kleiners avatar
Vi pratar inte samma språk kompis.

Spelar ingen roll vad en säger om handlingar säger något annat. Kom alltid ihåg det

Citat:
Nätdejting är nåt som många använder. Och många kvinnor säger själva att de är där för att få bekräftelse från män. Sen så finns det många kvinnor som säger att de är trötta på alla män som visar intresse.

Kvinnor säger själva att de vill att en man vågar visa att han vill ha henne. Då känner hon sig bekräftad, attraktiv, kvinnlig, åtråvärd. En del kvinnor har sagt att hon kan se mannen på ett annat sätt när han visat intresse för henne, får upp ögonen för honom.
Det kan nog leda till ligga i många fall.
Citera
2025-10-19, 11:41
Medlem
halaltarzans avatar

Hehehe, vad du än får för bekräftelse så inbilla dig inget annat än att snubben som ger dig uppmärksamhet vill ha dig på alla fyra med rumpan i vädret.
Citera
2025-10-19, 11:44
Medlem
Kleiners avatar
HÄRLIGT

Citat:

Hehehe, vad du än får för bekräftelse så inbilla dig inget annat än att snubben som ger dig uppmärksamhet vill ha dig på alla fyra med rumpan i vädret.
Citera
2025-10-20, 19:48
Medlem
Citat:

Ja, så är det nog egentligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in