2025-10-23, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Helt ologiskt ännu en gång. Om man aldrig någonsin träffas ja då är det svårt att se någon men annars när jag säger till dig att 100% av alla kvinnor till slut komplimangsfiskar så innebär det alla kvinnor jag träffat, som min 62-åriga kollega eller tjejen som lirar poker med oss. Du vill då påstå att om vi umgåtts så skulle du bete dig på ett sätt som ingen annan kvinna någonsin har gjort men tyvärr för dig så tror jag inte på enhörningar.
Ja antagligen. Hade speciellt aldrig velat ha någon uppmärksamhet från dig heller. Tror få vill ha det från dig, med tanke på hur odräglig du är, men du verkar vara socialt inkompetent och förstår dig nog inte på kvinnor.

Lycka till i livet
Citera
2025-10-23, 19:25
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Ja antagligen. Hade speciellt aldrig velat ha någon uppmärksamhet från dig heller. Tror få vill ha det från dig, med tanke på hur odräglig du är, men du verkar vara socialt inkompetent och förstår dig nog inte på kvinnor.

Lycka till i livet

Tror gör man i kyrkan. Först ser jag dig inte och det är hela sanningen och sen vill du inte ha min uppmärksamhet om du väl får den, så undrar ni varför vi tycker ni kvinnor är knäppa. Fan är det för jävla moment 22 nonsens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in