2025-10-23, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Jo. Detta är du:
Haha nej, är inte en av dem
Citera
2025-10-23, 17:49
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColdAssEyes
Haha nej, är inte en av dem

Hmm waaaat. Är du en man nu?
Citera
2025-10-23, 18:04
Bannlyst
Citat:
Hmm waaaat. Är du en man nu?
Nej. Går inte ut så mycket. Dessutom är ju gammal och fet
Citera
2025-10-23, 18:13
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej. Går inte ut så mycket. Dessutom är ju gammal och fet

Ja du, precis ingenting klarnade ju här....
Citera
2025-10-23, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ja du, precis ingenting klarnade ju här....
Nej Jag får sällan uppmärksamhet. Inte vad jag märker av i alla fall. Det händer väl, men blir inte så där uppeggande glad som du föreställer dig att jag blir. Det är väl mer att tjejer inte vet vad de ska säga när de får en komplimang
Citera
2025-10-23, 18:34
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej Jag får sällan uppmärksamhet. Inte vad jag märker av i alla fall. Det händer väl, men blir inte så där uppeggande glad som du föreställer dig att jag blir. Det är väl mer att tjejer inte vet vad de ska säga när de får en komplimang

Nej det där med glad är något du hittat på, kvinnor är mer som pundare med sitt bekräftelsebehov, efter tillräckligt många år så är så klart pundaren inte ens medveten om hur mycket han/hon pundar. Kvinnor behöver fixen men gör den alltid kvinnor glad? Nope, hon kan tex få 70 komplimanger den dagen för sin bild och det är så otroligt fina komplimanger med men dom spelar ingen roll alls för henne och varför då? Jo för att igår fick hon 80 komplimanger så mindre knark dagen efter, ja den fixen är för dålig.
Citera
2025-10-23, 18:36
Bannlyst
Citat:
Nej det där med glad är något du hittat på, kvinnor är mer som pundare med sitt bekräftelsebehov, efter tillräckligt många år så är så klart pundaren inte ens medveten om hur mycket han/hon pundar. Kvinnor behöver fixen men gör den alltid kvinnor glad? Nope, hon kan tex få 70 komplimanger den dagen för sin bild och det är så otroligt fina komplimanger med men dom spelar ingen roll alls för henne och varför då? Jo för att igår fick hon 80 komplimanger så mindre knark dagen efter, ja den fixen är för dålig.
Jaha nej men så är definitivt inte jag. Har aldrig varit så innan heller
Citera
2025-10-23, 18:49
Bannlyst
Är hellre heroinist än knarkar uppmärksamhet. Folk som behöver bekräftelser är folk med låg självkänsla. Och ja det är nog oftare kvinnor som står för den delen. Men det är långt ifrån alla kvinnor som har låg självkänsla
Citera
2025-10-23, 18:52
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jaha nej men så är definitivt inte jag. Har aldrig varit så innan heller

Nejnej du är ju en enhörning precis som alla andra kvinnor här, det är redan konstaterat....
Citera
2025-10-23, 18:53
Bannlyst
Citat:
Nejnej du är ju en enhörning precis som alla andra kvinnor här, det är redan konstaterat....
Du märker inte av oss. Det är hela sanningen
Citera
2025-10-23, 18:59
Medlem
Tratten52s avatar
Speciellt när dom skaffar sig något mansdominerat yrke som tex polis, pilot, lastbilschaufför osv... Då måste dom visa hur duktiga dom är, helst på alla sociala medier samtidigt 😁
Citera
2025-10-23, 19:16
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Du märker inte av oss. Det är hela sanningen

Helt ologiskt ännu en gång. Om man aldrig någonsin träffas ja då är det svårt att se någon men annars när jag säger till dig att 100% av alla kvinnor till slut komplimangsfiskar så innebär det alla kvinnor jag träffat, som min 62-åriga kollega eller tjejen som lirar poker med oss. Du vill då påstå att om vi umgåtts så skulle du bete dig på ett sätt som ingen annan kvinna någonsin har gjort men tyvärr för dig så tror jag inte på enhörningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in