Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-27, 16:37
Medlem
Hej,

Ska utomlands nu i februari och hade behövt lite mer pengar egentligen, och är därför sugen på ta ett snabblån på typ 1000kr. Har ni något tips på en bra lånsida som man kan vända sig till? Dom jag har kollat upp kräver att man betalar tillbaks prick en månad efter man lånat, men då kommer jag fortf vara utomlands och jag ej vill ej missa en återbetalning. Kommer tillbaks i början av mars, så har ni någon koll på något företag som man kan låna av och betala tillbaka 2 månader efter?

Tack för hjälpen
Citera
2016-01-27, 16:48
Medlem
Snälla ta inte smslån eller något annat. Bara låna 1000 kronor av en familjemedlem eller nåt. Läste något inlägg på flashback för bara någon dag sedan då en kille hade fått 8000% ränta på sitt SMSlån
Citera
2016-01-27, 17:52
Medlem
Wat

Jag har tagit ett lån förr på 500kr när jag var desperat, ochj fick betala tillbaks 650kr efter en månad. Sålänge man betalar i tid är det väl ändå inte hela världen? Visst, det är ju ingen bra ränta på lånet direkt, men när det handlar om sådana summor så är det ju inte hela världen imo. Blir svårt för mig att låna av någon annan också :/
Citera
2016-01-27, 18:19
Bannlyst
Vivus, du får faktura via mail så ingen fara.
Citera
2016-01-28, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trudj
Hej,

Ska utomlands nu i februari och hade behövt lite mer pengar egentligen, och är därför sugen på ta ett snabblån på typ 1000kr. Har ni något tips på en bra lånsida som man kan vända sig till? Dom jag har kollat upp kräver att man betalar tillbaks prick en månad efter man lånat, men då kommer jag fortf vara utomlands och jag ej vill ej missa en återbetalning. Kommer tillbaks i början av mars, så har ni någon koll på något företag som man kan låna av och betala tillbaka 2 månader efter?

Tack för hjälpen
Låna ett större belopp så kan du ofta ha längre tid att återbetala det. Tänk dock på att betala tillbaka i tid, annars blir det galet dyrt.

Här hittar du bland annat Ferratum 3000kr i 60 dagar med noll i lånekostnad:
https://www.smsgris.se/låna/3000
Citera
2016-01-28, 09:40
Medlem
Varför åka utomlands om du saknar pengar? Inte relevant fråga men jag blir alltid nyfiken på hur människor i olika situationer resonerar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in