2016-09-04, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lahaina
Fick detta förevisat mig idag av en galant dam som tyckte att pengarna vällde in på kontot...

Fick ont i magen efter 30 sekunder...detta är en scam, alldeles glasklart. Man behöver egentligen inte fundera så värst mycket kring det men har man varit med ett tag i livet så är ett par av de viktigaste lärdomarna att: - det finns inga gratisluncher och "låter något för bra för att vara sant, så är det med all sannolikhet inte sant...

Ingen förklaring fick jag om ledningen bakom det "investmentbolag" som placerar pengarna i gas, real estate, spel etc. Spelbolaget hette visst Race Marine - går inte att uppbringa en rad om dem på nätet.

Jag tror att man låter folk ta ut en liiiten del av de enorma summor de tjänat, för att man ska bli lockad att dra in fler i fällan såklart. "det funkar ju för mig..."

Som jag fick förklarat för mig så ändras reglerna nu i "klubben" så att pengarna ska vara låsta i ett år, från att man tidigare skulle kunna ta ut dem efter ett halvår.

Kan någon uppbringa någon som kan bevisa att de faktiskt tagit ut pengar (SEK)?

Stay away, säger jag. Har ni några bekanta som är med - säg åt dem att försöka få ut pengarna och spring för livet...

Än så länge vad jag vet har inget visat på att det ska vara en scam, så det återstår att se om det skulle bli så eller inte.

ang spelbolaget så är det golden race, http://www.goldenrace.com/ här kan du läsa om det.

Jag kan inte säga att "det funkar för mig" ännu, det återstår också att se. vet att det funkar för andra
Citera
2016-09-05, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pumbaaz
Än så länge vad jag vet har inget visat på att det ska vara en scam, så det återstår att se om det skulle bli så eller inte.

ang spelbolaget så är det golden race, http://www.goldenrace.com/ här kan du läsa om det.

Jag kan inte säga att "det funkar för mig" ännu, det återstår också att se. vet att det funkar för andra

Vad hemskt det måste vara att va så blåögd som dig Pumbaaz
Citera
2016-09-05, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokodille
Vad hemskt det måste vara att va så blåögd som dig Pumbaaz

Har varken sagt bu eller bä om detta.
Verkar som att en del är nyfikna på hur det går för folk och hoppas att jag hjälpt någon med svar.

Tiden får utvisa
Citera
2016-09-07, 23:25
Medlem
FatAgnuss avatar
Nu pratar samma människor som investerat i octacoin om nanoclub.info..
Citera
2016-09-08, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FatAgnus
Nu pratar samma människor som investerat i octacoin om nanoclub.info..

Det är samma men har bytt namn eftersom det är uppdelat ifrån asien som var med tidigare.
Citera
2016-09-09, 00:04
Medlem
nakkimakkaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumbaaz
Det är samma men har bytt namn eftersom det är uppdelat ifrån asien som var med tidigare.

Och varför tror du dom har gjort detta?
Citera
2016-09-10, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakkimakkara
Och varför tror du dom har gjort detta?

Vet inte alla anledningar men en är att dom inte ville se det som en långsiktig investering. tex då jag försökt sälja några aktier var det kö på över 100 000 och köparna var på 4000 i kön och köpte vilket skulle innebära att det skulle ta lång tid att få sålt.

Idag är den kön betydligt lägre, ca 500 och jag har redan kunnat sälja aktier för 7000 euro.

Det är ju positivt.
Citera
2016-09-10, 18:13
Medlem
Värdet på octacoin innan namnbytet till Nanoclub var 0.0000025 BTC, alltså ungefär 0.01 sek. Enligt hängivna crypto/octa/nano anhängare är värdet idag 1.53 euro, om dom menar octacoin eller nanocoin(?) vet jag inte. Dom tror fortfarande att dom gjort sin livs investering...
Citera
2016-09-10, 22:15
Medlem
Bamse666s avatar
Var på eventet idag och då nämndes värdeökningen.
Varit med i december i 6 månader. Kan då frigöra min insats. Kommer få ut ca 9500 kommande vecka.
Kompis har tjänat 340k på 9 månader och har detta som enda inkomstkälla.

Fast det är inte för alla.

Och skriva ut på diverse forum vad man tror lönar sig aldrig.
Visar bara hur otroligt dumma ni är
Citera
2016-09-10, 22:19
Medlem
Bamse666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Särmdump annars har det inte hänt - utan är endast fantasier
i din lilla klappmongo-hjärna...

Nej , det funkar inte.

Det är uppenbarligen inte gjort för alla.
Allra minst dem som inte kan argumentera utan skyddar sig bakom skärmen och tar det till sandlådenivå.
Pinsamt är rätta ordet.

Tjänar inget på att lägga ut en skärmdump. Och du har redan din åsikt.
Om 12 månader har jag tjänat massor!
Insats ca 54000x10% varje månad i 12 månader.
Hur mkt har du själv tjänat?
Citera
2016-09-10, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse666
Det är uppenbarligen inte gjort för alla.
Allra minst dem som inte kan argumentera utan skyddar sig bakom skärmen och tar det till sandlådenivå.
Pinsamt är rätta ordet.

Tjänar inget på att lägga ut en skärmdump. Och du har redan din åsikt.
Om 12 månader har jag tjänat massor!
Insats ca 54000x10% varje månad i 12 månader.
Hur mkt har du själv tjänat?

Årsinkomst nu som ligger en bra bit över 500k - som dessutom är hederlig.....

Crypto888 ÄR en Scam...

http://behindmlm.com/mlm-reviews/cry...urrency-ponzi/

Läs gärna sista kommentaren i posten som handlar om detta bedrägeri...

Well everyone…..i just wanted to say hello and say: What did i say, and that all my warnings against this shit people came through…but did GREEDY people listen? NO……….
Stijn Vanstralen (belgium) the worst scammer ever
Bjorn Thomas (sweden) no more info about him needed… asshole.
Jarle Thorsen (Norwegian) from Plexpay, Unaico,T5PC Bidyfi etc etc
Terje Hvidsten Norwegian
Tim Vermeien Belgium
Helle Scmidt Sweden Pyramide Queen
Frode Jorgensen Norway Plexpay, Bidify and all other scams
Josep Tran Sweden Sweden
and so many more…can other help me with the list of the rest 🙂
twitter.com/SCAMTerminator/status/773910523389751296
This link should be updated with more people, and people should put this link and txt all over the global world as a public WARNING so we can make sure we do some damage controll here.

Eller varför inte denna underbara kommentar

"Presenting you not only a brandnew state-of-the-art backoffice and E-wallet, a new coin, new packages and a much improved bonus and compensation plan, we are glad to take you to new highs."

Uh what, old Ponzi points collapse so just launch a new one?
Bloody hell… who takes these guys seriously?

Du kan jiddra om vad fan du vill , men kommer du inte med en skärmdump som bevisar att du faktiskt har uttag till medel som du kan betala räkningar med - så har du absolut ingenting att tillföra i tråden.

Detta är en scam och kommer att förbli en scam
Citera
2016-09-11, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellets
Årsinkomst nu som ligger en bra bit över 500k - som dessutom är hederlig.....

Pellets kan du visa en skärmdump på din lönespec som bevisar att du faktiskt har den årslönen, och som du får ut till ditt bankkonto som du kan betala räkningar med -Annars så har du absolut ingenting att tillföra i tråden.

Du själv riskerar då att bli FB scam och kommer att klassas som ett enda stort Klappmongo scam.
Senast redigerad av loser71 2016-09-11 kl. 11:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in