2006-12-28, 13:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mink3n
Bara på vår skola som detta kallades hockeyhög?

Fy fan vilket bögigt namn
Citera
2006-12-28, 15:53
Medlem
aikonstyles avatar
Boghog ar ju guds gava till manniskan, synd bara att vi ar sa daliga pa att forvalta det. Jag saknar boghogstiderna.
Citera
2006-12-28, 16:57
Medlem
Lastbils avatar
Citat:
Hehe tyckte det stod hockeybög.
Citera
2006-12-28, 18:37
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Man kan ju inte kalla det hockeyhög.

Det säger ju emot sig självt. Inte skulle väl de mest homofobiska killarna i skolan göra något så extremt bögigt som att slänga sig över varandra i en stor hög?
Citera
2007-02-07, 15:50
Medlem
pixxx_s avatar
hahahaah, ja jusst igår, så gjorde vi det på en kille (vi var kanske 7 st) . Han gick lös direkt efteråt, men bara på en av oss. Dom slogs till bloder rann å blåtiror förblev verklighet.En av dom "vann" och då gick den andra killen och ringde sin farfar så han kunde få skjuts hem. Innan han går ut ut skolan skriker han : Jag tar dej imorgon fittbarn! Då skriker andra killen : Men kom då!.... Det var jävligt roligt om jag får säga det själv :P

(JB 1)
Citera
2007-02-07, 17:18
Medlem
Klart man körde böghög, eller "högen på bögen" som man också kallade det, några gånger. Men det har alltid varit mera av en skämtgrej och inte blodigt allvar där någon ska mobbas..
Citera
2007-02-07, 17:42
Medlem
Ett litet djurs avatar
Jag vill minnas vi förklädde vår böghög till en "VM-GULD!"-hög när något gjort mål eller dylikt på gympan i låg/mellanstadiet.

Var fan ett straff att göra mål på den tiden det begav sig
Citera
2007-02-09, 16:42
Medlem
grodanpers avatar
Böghög, ett trevligt inslag i vardagslivet i grundskolan.
Vill minnas att detta var favoritaktiviteten. Brutna revben och panik p.g.a. brist på luft vart det pluspoäng på.
Citera
2007-02-09, 16:54
Medlem
Herr Lindholms avatar
Jag tror att jag vet varför tjejer inte kan göra böghögar. Det är för att de ofta har problem med grovmotoriken. Tjejer kan knappt brottas. Däremot är de väldigt bra på att nypas, dra i håret och peta med fingrarna.
Citera
2007-02-09, 17:27
Medlem
Jimmypops avatar
vi brukade köra detta såfort någon ramlade i fotboll eller dylikt, satan va snabba vi var att hoppa på den som åkte i backen.
Citera
2007-02-09, 17:57
Medlem
åhh vilken underbar tråd. längtar efter nästa böghög. tyvärr sker det alldeles för sällan på universitetet. folk är för seriösa.
Citera
2007-02-09, 18:17
Medlem
Pastor Franzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Kujala
åhh vilken underbar tråd. längtar efter nästa böghög. tyvärr sker det alldeles för sällan på universitetet. folk är för seriösa.
Du måste bara våga ta första steget och trigga deras nedärvda instinkter.

Gjorde det häromdan på gymnasiet, slängde mig på två st och några sekunder senare hade jag hela klassen över mig Något vi inte gjort på flera år ska tilläggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in