2016-01-26, 23:43
Medlem
SweetReds avatar
Någon som fått fillers/juvederm mot mörka ringar under ögonen?
Jag har permanenta mörka ringar och det går inte att sminka över, så nu funderar jag på att fixa till det. Vill veta om det går att få fina resultat, har bara sett vettiga bilder från utlandet. De jag pratat med i Sverige har bara gjort det för påsar eller rynkor, vilket jag inte har.

Bor i Skåne om någon har tips om en bra klinik.
Citera
2016-01-27, 00:49
Medlem
prostinnans avatar
Jag har bra erfarenhet av detta. Hade mörka "håligheter". Gjort på Akademikliniken i huvudstaden. De finns i Malmö/Köpenhamn också. Krävs inte många milliliter och håller betydligt längre under ögonen än exempelvis filler i läpp. Har för mig att sköterskan pratade om två år, vilket nog kan stämma.
Citera
2016-01-27, 09:41
Medlem
Vad kostar en sådan behandling?
Citera
2016-01-27, 11:21
Medlem
prostinnans avatar
Akademikliniken har lite olika priser beroende på stad, men Stockholmsklinikerna tar 4500 kr för en ml.

Edit: För Restylane alltså. Som jämförelse. Mängd som det krävs beror ju på hur man vill ha det och hur man ser ut.
Citera
2016-01-27, 16:24
Medlem
SweetReds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Jag har bra erfarenhet av detta. Hade mörka "håligheter". Gjort på Akademikliniken i huvudstaden. De finns i Malmö/Köpenhamn också. Krävs inte många milliliter och håller betydligt längre under ögonen än exempelvis filler i läpp. Har för mig att sköterskan pratade om två år, vilket nog kan stämma.

Ååh, tack för svar! Blev du nöjd? Tog det lång tid att läka dagarna efter injektionen?
Citera
2016-01-28, 12:03
Medlem
prostinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetRed
Ååh, tack för svar! Blev du nöjd? Tog det lång tid att läka dagarna efter injektionen?

Jag är toppennöjd! Direkt efter så syns det knappt (= man kan visa sig på stan efteråt). Dagen efter kan man vara lite blå men det går att sminka över utan problem. Tearthrough tror jag förresten att behandlingstypen heter.
Citera
2016-01-29, 05:58
Medlem
SweetReds avatar
Tack så jättemycket för svar!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in