2005-11-13, 00:41
Medlem
Jag kan få sådan jävla svidande smärta i armhålorna ibland. Dedt finns inga synliga saker där utan det svider liksom "innanför" skinnet. Och det kan bränna som eld. Oftast när jag trycker ihop armhålorna så gör det ont också, alltså pressar armarna mot torson.

Har det något med sköldkörtlarna att göra kanske? Jag är ju alkoholiserad, men jag dricker ju inte så ofta längre, utan det blir ju kanske tre-fyra ggr i veckan under "ordnade" omständigheter nu för tiden...

Någon som vet?
Citera
2005-11-13, 03:51
Medlem
IMPlicits avatar
Använder du absolut torr?
Citera
2005-11-13, 08:14
Medlem
Katarsiss avatar
Mja, "sköldkörtlarna" har defenitivt inte med saken att göra eftersom den man har sitter på halsen vid struphuvudet

Vad ditt svidande kan bero på har jag ingen aning om faktiskt. Sorry!
Citera
2005-11-13, 11:48
Medlem
Frangsters avatar
Inte fullt säker, men har läst att vid en influensainfektion kan visa områden som exempelvis amrhålorna och ljumsken bli extra känsliga. Kan det va något?
Citera
2005-11-13, 12:38
Moderator
ofays avatar
Har så i perioder också, men det kliar och svider, tror det är deon faktiskt samt att vädret ändras nu och huden blir extra känslig, smörjer med hydrokortison och vips är det borta, ibland funkar det med canoderm också och nån dag utan deo
Citera
2005-11-13, 15:26
Medlem
-jOE!s avatar
Kanske lymfkörtlarna? Har du någon infektion i kroppen?

http://www.infomedica.se/artikel.asp?CategoryID=19902
Citera
2005-11-13, 15:33
Medlem
slippys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Kanske lymfkörtlarna? Har du någon infektion i kroppen?

http://www.infomedica.se/artikel.asp?CategoryID=19902

Garanterat, dessa renar kroppen från skit och super du 4ggr i veckan kan du nog räkna med en del slitage, kan säkert på nåt sätt härledas till någon leverskada.
Citera
2005-11-14, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Mja, "sköldkörtlarna" har defenitivt inte med saken att göra eftersom den man har sitter på halsen vid struphuvudet

Vad ditt svidande kan bero på har jag ingen aning om faktiskt. Sorry!

Hehe, jag var nog lite full när jag skrev detta, för det var lymfkörtlarna jag menade, de sitter väl bland annat där.

Det är mycket möjligt att det beror på mitt drickande faktiskt. Jag åt tabletter som skulle hjälpa levern att återhämta sig förut, kanske borde prova med dem igen då, och dra ner lite på alkoholkonsumtionen när jag ändå är igång. TAck för alla svar i alla fall.

Förresten, nej jag använder inte absolut torr.
Citera
2014-08-01, 17:45
Medlem
Treants avatar
Började svida som fan i den högra armålan nyss, vad i helvete kan det bero på? Har inte tagit någon deo eller liknande idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in