• 1
  • 2
2016-01-25, 14:40
Medlem
Hej!

Jag undrar om någon kan tipsa om ett jobb med en massa massa dötid. Typ där man sitter vid ett skrivbord och ingenting händer, ett jobb med en massa väntan... ni fattar. Grejen är att jag skulle kunna sitta på ett sånt tråk-jobb och plugga samtidigt! Pluggar ingenjör på universitet. Hade vart awesome.
Long shot kanske, men har ni några tips? Har ej utbildning som tex väktare eller nåt annat så jobb som har sådana krav går bort tyvärr.
Citera
2016-01-25, 14:43
Medlem
plastgubbens avatar
Jag pluggar taxileg just nu. De säger att de har mycket dötid. en månad och 5-10 tusen
Citera
2016-01-25, 14:46
Medlem
Gurglarens avatar
Har ett sånt jobb men vete fan vad jag skulle plugga om jag hade pluggat. Nåt tips på bra distansutbildningar?
Citera
2016-01-25, 14:49
Medlem
plastgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastgubben
Jag pluggar taxileg just nu. De säger att de har mycket dötid. en månad och 5-10 tusen
Lär dock inte vara så praktiskt att plugga i en bil kanske. Jag vet inte, man kanske kan parkera bilen och sätta sig på ett café. Ingen aning.
Citera
2016-01-25, 14:50
Medlem
Indian Bruce Lis avatar
Spärrexpeditör på Connex tunnelbananen.
Citera
2016-01-25, 15:00
Medlem
Sebzors avatar
Ta en väktareutbildning bara då? Det är nog det bästa för dig.
Citera
2016-01-25, 16:29
Medlem
Jag jobbade som väktare i reception på helgerna. I rätt reception satt man i 11 timmar och 3 personer gick in eller ut. Så man fick i princip betalt för att studera i 11 timmar.
Citera
2016-01-25, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indian Bruce Li
Spärrexpeditör på Connex tunnelbananen.

Varför just på Connex? Ett sedan länge icke existerande företag. De ändrade namn till Veolia men även Veolia är borta från tunnelbanan sedan länge (säkert 6-7 år tillbaka nu).
Citera
2016-01-27, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s.brixton
Varför just på Connex? Ett sedan länge icke existerande företag. De ändrade namn till Veolia men även Veolia är borta från tunnelbanan sedan länge (säkert 6-7 år tillbaka nu).

Ja, men han menade ju Tunnelbananen och inte Tunnelbanan.

Veolia Transport heter numera TransDev för övrigt...
Citera
2016-01-27, 19:16
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmelkotten
Jag jobbade som väktare i reception på helgerna. I rätt reception satt man i 11 timmar och 3 personer gick in eller ut. Så man fick i princip betalt för att studera i 11 timmar.

Ja, det kan väl vara något. Om du bor i GBG kan du ju bli väktare och sitta i nån kur vid Volvos alla infarter. Kan kanske tänka mig att dessa är hyfsat eftertraktade.
Citera
2016-01-27, 19:25
Medlem
Butiksbiträde i en mycket liten affär.
Citera
2016-01-28, 14:05
Medlem
Brainmydamages avatar
Personlig assistent med rätt brukare, 24h missile watch etc...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in