Flashback bygger pepparkakshus!
2005-11-12, 23:50
Medlem
Tjena!

När jag var ungefär 11 bast testade jag min första fylla. häxblandning, men ble full som ett as. Några veckor senare började vi buffa bensin. en mer kometen drog har jag aldrig skåda, man blir totalt borta på alla fronter. fick sedan reda på att det var livsfarlig, drog ner då och började med tändargas. Ocså en helt fantastik bortflyckt, höll på med detta till jag fick reda på att "det" också var farlig. Började då men brass och alkohol. detta på gick en tid typ 13-28 (som jag är nu). Tog avstånd från dessa droger och bad sjukvården om hjäp
på äldre dar. Nu använer jag en narkotikakalasad medicin som heter inovane Och stilnoct för att kunna sova och 150 mg Efexor Depot för att kunna leva något sådar acceptabelt.

Nu vill jag bli friks. jag blandar fortfarande Braj, stilnockt, imovamne och alkohol för att kunna känna mig lugn, funderar jävligt mycket på att gå över till bezom men misstänker att det blir värre i fram tiden. vis får se.

Nu har jag duckigt en 6-pack folk, tagit 4 imovane och funderar på att ta ett par stilnoct och sedan sova. det är en hård tillvaro tycker jag. funderar på att beställa valium på nätet i morgon, för att kunna gå ut på stan och ex. klippa mig och träffa någon kompis eller syskon utan att darra som ett asplöv och vilja dö.

Det är jävlig att behöva må så har, ingen bryr ju säg heller utom läkaren som bara propparen full, fullare och fullast av medin

Tack för ordet!

Nikke önskar alla med liknade problem alla på detta forumet LYCKA TILL och STÅ PÅ ER!
Citera
2005-11-13, 00:00
Medlem
Fan låt läkarna skriva ut recep på allt man missbrukat, låt mig ta allt på en gång, funkar inte det, ge mig en avlivnigsspruta med nått gött i, så slipper jag och vårdrn belastningen av en ny missanpassad idiot som jag

Ett enkelt sätt i alla fall, kanske inte så humat men man borde få välja lite själv ochså. Under ett krafitgt rus vill jag ändå bara dö, då kan man passa på att pumpa in lite avlivningpreparat så man kan bara sommna uner ruset.
Citera
2005-11-13, 00:03
Medlem
Subb[a]s avatar
Inte vara sådan nu... finns alltid något som gör livet värt att leva, sen är det ju bättre än ingenting aight? Du lär säkert få ordning på medikation osv så småningon så att du kan fungera normalt...
Citera
2005-11-13, 00:09
Medlem
Jah vet i fan om det finns något bra i livet. jag vill bara fly, antinen med bena eller fårn mitt psyke med tabbletter eller nått annat. Tog en imovan till nu och en öl. det lättar ångesten lite, jag tycker att det verkar börja åt helvet med allting.

Tur att jah har er på FLASBACK som är vettiga och kan ge mig stöd och tips

Good Bless You And Flash

Det menar jag från mitt hjärta, stå på er allihop
Citera
2005-11-13, 00:15
Medlem
Nu slak en imovane + en folkis ned igen. Nu börjar väl snart minnesproblemen men det skiter jag i. Halva kartan är slut, dom tabbleterna gör sitt bästa för att sabba mitt minne just nu (säkert något annat med) Jag är inte ynklig och sympatisökande (fast det hade väl inte skadat medlite sympati förstås). Jag vill bar skriva av mig om all skit som döljer sig i mitt mycket skadade hemlig inre,
Citera
2005-11-13, 00:19
Medlem
Tack för ditt stöd subb[a
Citera
2005-11-13, 00:32
Medlem
booses avatar
Ta det lugnt nu så du inte trycker i dig för många.
Det finns andra utvägar än att ta livet av sig.
Har du ingen släkting som du kan prata med?
Citera
2005-11-13, 00:35
Medlem
Livet är skit
Citera
2011-07-22, 22:23
Medlem
Tycker bara du får skylla dig själv, vrf ska vi andra bry oss om folk som vill punda och sen ber om uppmärksamhet??? varför ens börjar med sån skit ?? skyll dig själv!!!!
Citera
2011-07-23, 14:46
Bannlyst
börja boffa lustgas ist! det är helt ofarligt och ger ett jävligt trevligt rus! Och blanda det med brass så är du ute i rymden! Det är helt lagligt och finns att köpa på chlas ohlssons!
Citera
2011-07-23, 17:16
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jazztobak420
börja boffa lustgas ist! det är helt ofarligt och ger ett jävligt trevligt rus! Och blanda det med brass så är du ute i rymden! Det är helt lagligt och finns att köpa på chlas ohlssons!

nej det är det inte
Citera
2011-07-29, 20:46
Medlem
stackarn inser inte själv vilken idiot han är ! och sedan säger att folk inte bryr sig , kanske det beror på att du gjort bort dig ett antal gånger så folk tröttnat på daj !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in