2005-11-12, 21:34
Medlem
Hasse Heroins avatar
Tja

Har börjat att knapra somadril. Tycker att det är ganska schysst! Lindrar ångest och man mår gott. Men är det någon som vet huruvida vanskligt, lätt det är att bygga upp ett beroende vid längre bruk av somadril? Somadril är ju trots allt ingen opiat. Och riskerar man att sabba kroppen om man käkar för mycket somadril???

Peace
HH
Citera
2005-11-13, 00:40
Medlem
Hasse Heroins avatar
Kom igen nu grabbar & tjejer! Dela med er av era kunskaper och erfarenheter utav somadril!
Citera
2005-11-14, 13:21
Bannlyst
Somadril e ju extremt vanebildande. Typ 10 ggr värre än den starkaste benzon. Karisoprodolen i Somadril omvandlas ju i kroppen till meprobamt (en barbiturat). Barbiturater tog man ju bort för att det just var för vanebildande och började med benzo istället. Bland det jobbigaste jag nånsin gått av faktiskt. Då bara efter 2-3 dagars användning. Å sen går det åt såna kopiösa mängder. 20-30 st/dag var ju inte ovanligt..
Citera
2005-11-14, 13:52
Medlem
Hasse Heroins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonic_pelle
Somadril e ju extremt vanebildande. Typ 10 ggr värre än den starkaste benzon. Karisoprodolen i Somadril omvandlas ju i kroppen till meprobamt (en barbiturat). Barbiturater tog man ju bort för att det just var för vanebildande och började med benzo istället. Bland det jobbigaste jag nånsin gått av faktiskt. Då bara efter 2-3 dagars användning. Å sen går det åt såna kopiösa mängder. 20-30 st/dag var ju inte ovanligt..

Åfyfaan!!! Jag som började käka somadril för att jag var för skraj att hamna i benzo missbruk. Måste ju faan ha något som lindrar ångesten då man försöker kliva av opiaterna!
Citera
2005-11-14, 19:06
Medlem
Hasse Heroins avatar
I JUST NEED ONE MORE FUCKING HIT (trainspotting)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in