Tjena,
Jag har tagit en lång paus från boxning och brottning. De mer grävande utav er kan säkert ana en del anledningar genom min historik. Tidigare tränade jag på Narva BK men såvitt jag vet har huvudtränaren(när jag tränade) mer eller mindre slutat. Om han börjar igen som huvudtränare tar jag tacksamt emot den nyheten. Vet att när jag var där så var han väldigt stressad med barn samt att träna OS-landslaget och fick prioritera bort klubben på obestämd tid. Men en bättre tränare har jag aldrig haft.
Vet någon som håller på med boxning (inte MMA,funderar på att ta en del lektioner där men då blir det Allstar vid odenplan(?) tror jag det ligger).
Söker en klubb som har tränare med gedigna meriter som har tränat boxare som gått vidare till SM,EM eller t om VM segrar. Att ha tränat landslaget är en stor merit. Då jag är väldigt ringrostig lär jag få träna hårt för att få uppmärksamhet och egen tid med tränarna som håller på med proffsen men har sett för många klubbar som siktar för lågt. Tips mottages med stor glädje och tacksamhet!!