Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-23, 20:48
Medlem
Antivalents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdertackan
Jag skulle utan problem få i mig 20k kcal på ett dygn. Efter en joint bör två pizzor flyga ned i kistan. Med efterrätter och chips på det bör jag nosa på 10k. Sen sover jag 6h för att starta dagen med en ny joint och låt säga åtta mackor i ugn, fullkomligt dränkta med smör, ost, bacon etc. 4h senare ny joint efter en jättebajja och avslutar allt med en flottig pizza tätt följt av två semlor.

Izi game.

Någonting i mig vill se ett sånt spektakel. Knark och mat-bonanza big brother style.
Citera
2016-01-23, 21:00
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Har under dagen provat att dricka 2st 50cl grädde 40% fett, det går om man tar små doser men jag känner redan hur jävla äckligt jag mår, har smällt i mig 1 pizza och jordnötter också. Har räknat kcal intaget och just nu ligger det på 7880 kcal. Sitter just nu och dricker starköl och ska snart ge mig på en chokladpanacotta med ytterligare 480 kcal, ska satsa på att nå 10K kcal innan dygnet är slut.

Snart iväg på MAX och dra i mig en Lyxshake, dessa innehåller styvt 1000 kcal.

Edit: *Jordnötter varvat med chilinötter.
Citera
2016-01-23, 21:03
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Vilka hjälpmedel är tillåtna? Får du tex röka cannabis?

Jo nog får jag röka knark men det är inget för mig, blir så satans svängd när jag röker gräs, mycket knepiga ideer.
Citera
2016-01-23, 21:12
Medlem
Dopa bröd i olja är nog gott och kaloririkt. Tror kokosfett är det som är bra med kalorier i.
Citera
2016-01-23, 21:13
Medlem
randomdues avatar
Kommer inte tro på detta så vidare du inte filmar eller tar foton och laddar upp på FB. Men för övrigt skulle jag nog hålla mig till vätska så mycket som möjligt. Drick typ 1.5 liter coca cola varanan timme som ett typ av kosttillskott utöver maten du käkar.

I mat väg tror jag nog att jag hade fokuserat på Mcdonalds då den maten inte mättar så mycket enligt mig.

EDIT: fan skit lätt utmaning ju. Om du kollar på max hemsida så får du i dig 670kcal på 1 orginalburgare. Köp helt enkelt 30 stycken av dessa och bara käka någon lite då och då över dagen. Du borde ju lätt få i dig 30 max burgare på 24h. Du kan ju också dricka några liter läsk samtidigt och sänka antalet burgare till typ 15-20 om du så vill.

Men hur som helst är detta nog en någorlunda lätt utmaning.
Senast redigerad av randomdue 2016-01-23 kl. 21:37.
Citera
2016-01-23, 21:29
Medlem
Wertyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Har under dagen provat att dricka 2st 50cl grädde 40% fett, det går om man tar små doser men jag känner redan hur jävla äckligt jag mår, har smällt i mig 1 pizza och jordnötter också. Har räknat kcal intaget och just nu ligger det på 7880 kcal. Sitter just nu och dricker starköl och ska snart ge mig på en chokladpanacotta med ytterligare 480 kcal, ska satsa på att nå 10K kcal innan dygnet är slut.

Snart iväg på MAX och dra i mig en Lyxshake, dessa innehåller styvt 1000 kcal.

Edit: *Jordnötter varvat med chilinötter.

1000 kcal i en lyxshake? really?
Citera
2016-01-23, 21:36
Medlem
Bestebrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av randomdue
...
I mat väg tror jag nog att jag hade fokuserat på Mcdonalds då den maten inte mättar så mycket enligt mig.

45st cheeseburgare då, 2 i timmen

Edit: Måste rätta mig, detta gäller dubbelcheeseburgare, vanlig skulle behövas 66st..
Senast redigerad av Bestebror 2016-01-23 kl. 22:26.
Citera
2016-01-23, 21:45
Medlem
OlofOchGunnars avatar
Det är en värdig utmaning och fullt möjligt. Men du hade behövt träna upp dig på att äta i förväg. Man ser ju ibland dokumentärer på tjocka amerikaner som har en diet där de äter uppemot 10.000 kalorier om dagen. För en så rutinerad ätare är det nog en bagatell att klara detta. Magsäcken växer och krymper efter hur mycket man brukar stoppa i den.

Men om du är en vanlig svensk med en normaldiet på runt 2500 kalorier så är det nog omöjligt om du int regelbundet går på dass och spyr, bulimi-style.
Citera
2016-01-23, 21:52
Medlem
Sesamkakor Cocos 30g Risenta
5,50 kr
Jfr-pris 183,33 kr/kg.

Ingredienser

Sesamfrö, glukossirap, socker, kokos, kokosarom

Näringsdeklaration

Energi (kcal) 520 kcal, Energi (kJ) 2180 kJ, Fett 31 g, Varav mättat fett 7 g, Kolhydrater 48 g, Varav socker 13 g, Protein 12 g, Salt 0.2 g

http://www.ica.se/handla/produkt/sesamkakor-cocos-30g-risenta-id_p_7312631704084
Går fort att få i sig kalorier från såna
Citera
2016-01-23, 21:57
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
1000 kcal i en lyxshake? really?

Fel av mig, har dragit i mig 2st chockladshakes nu och den totala summan uppgår till 1652 kcal. Hadde för mig att de innehåll mellan 900 och 1K Kcal. Har passerat 10K Kcal med råge idag, men nu när jag känner efter så fan, dubbel mängd, man får fan ligga i alltså. Iofs har jag bara ätit och druckit sedan 09.00 imorse. Sitter fortfarande och dricker bacardi+starköl och det går alltid ned. Tror jag kommer landa på närmare 11 400 kcal idag. Men nu tar det emot otroligt mkt. Skål.
Citera
2016-01-23, 22:00
Medlem
Roidberts avatar
Du kommer inte att se röken av pengarna även om du vinner, så mitt råd är att du drar dig ur. Det enda som kommer att hända är du känner dig illamående, blir ~3kg fetare och får 2 fiender. De kommer garanterat inte att tycka att det är okej att dricka den större delen av de 20.000 kalorierna. Men om du verkligen ska gå igenom det här, så måste det stå klart att du får dricka hur mycket kcal du vill och att det ändå räknas, för annars är du chanslös, och även om du dricker stora mängder kcal är risken stor att du spyr.
Citera
2016-01-23, 22:11
Medlem
Måste du äta eller kan du även dricka det? Isåfall är det ju hur enkelt som helst.

Köp Resource 2.0+ fibre på Apoteket.

400 kcal
18g protein
5g fibre

De kostar ungefär 100kr st.
Du måste dricka 50 dvs 2 st i timmen och de är endast på 200ml. Du kan välja smak. Chocklad är godast.

Det blir 5000kr för dessa. Enkla pengar.

Ps:
köp något lösningbart på Apoteket när du ändå är där. Annars kommer det bli svårt att skita!

Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in