2016-01-23, 17:01
Medlem
Oh-My-Dads avatar
Provade att dricka en liten kopp med olivolja nu, det här kommer inte bli lätt, fick kväljningar efter första klunken. Herre jävlar vilken äcklig smak.
Citera
2016-01-23, 17:04
Medlem
Flaskhalsats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad
Provade att dricka en liten kopp med olivolja nu, det här kommer inte bli lätt, fick kväljningar efter första klunken. Herre jävlar vilken äcklig smak.

Drick bara 7 msk i timmen under ett dygn klarar du också det.
Citera
2016-01-23, 17:05
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Mörk choklad och nötter.
Drick ingen läsk, det är överskattat. Drick röd mjölk.
Nötter är mycket bra. 600 kcal per 100 g tar man lätt i en näve. Angående oljan kanske det blir lättare om du blandar det i en sås och dränker mat i den.
Citera
2016-01-23, 17:06
Medlem
EATCHILDRENs avatar
Bakelser, kakor, choklad, nötter och oboy på grädde.

20 000 kcal på 24 timmar är inga problem i form av liknade livsmedel.
Citera
2016-01-23, 17:06
Medlem
persona.von.gratas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Mörk choklad och nötter.
Drick ingen läsk, det är överskattat. Drick röd mjölk.
Grädde trumfar röd mjölk.
Det krävs för övrigt 6 liter grädde för 20 000 kcal.
Citera
2016-01-23, 17:07
Medlem
Burkbubbas avatar
Varför inte krydda oljan med en stor mängd socker, så bör den bli lite sötare? Dessutom får du i dig lite extra kalorier från sockret.
Citera
2016-01-23, 17:12
Medlem
No.90-Kleists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burkbubba
Varför inte krydda oljan med en stor mängd socker, så bör den bli lite sötare? Dessutom får du i dig lite extra kalorier från sockret.
Jag undrar om den inte blir ännu mer motbjudande då. Prova kan han ju, förstås. Annars kanske salt, peppar, oregano, vitlök eller annat kan smaksätta till fördel.
Citera
2016-01-23, 17:15
Medlem
KloBengans avatar
Jag tror inte att du kommer klara av det utan att spy vid något tillfälle, men om du absolut vill försöka så kan jag rekommendera kolhydrater i form av socker snarare än oljor. Fett är väldigt mättande, fördelen med kolhydrater är att du snabbt får i dig energi som inte fyller din mättnadskänsla.

Ett exempel är ett paket ballerinakex. Ingen big deal med sådana eller hur? Ett paket väger runt 190g och innehåller 500kcal per 100g. Så över 24 timmar ska du äta 20 paket ballerinakex. Det är mindre än ett paket i timmen.

Finns garanterat sötare kakor att ta del av, men risken är väl att du spyr till slut av det höga sockerintaget.

Jag hade rekommenderat dig att portionera upp det dock, så du inte äter ett paket i timmen. Utan försök hålla ett lite högre tempo, och försök jobba in en kortare sovpaus mitt i. Tror det hjälper dig att bearbeta maten. Drick inte läsk, eller något annat kolsyrat, utan drick söt saft.

Tjolahopp diabetes.
Citera
2016-01-23, 17:17
Avstängd
Drick inte 1 liter olivolja. Det blir sjukhus. Kroppen klarar inte processa den mängden ren veg olja på 24 timmar. Du får rännskit i 14 dagar och tar inte upp någon näring på flera dagar.
Citera
2016-01-23, 17:41
Medlem
Nötter kan du käka. Oboj gjord på röd mjölk och grädde. Rör på dig under dagen så att du bränner kcal's och får upp aptiten. Drick vatten under dagen så att maten inte lägger sig som ett jävla lock. Donken är ju ganska onyttigt
Citera
2016-01-23, 17:51
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-My-Dad

Jag varnade dig att olivolja smakade röv. Du gjorde ditt val.
Citera
2016-01-23, 17:54
Medlem
No.90-Kleists avatar
Det finns något skit man kan köpa på apoteket (tror det är B12-vitamin) som gör att man får upp aptiten. Drack det i tonåren när jag tränade och aptiten ökade till oanade nivåer.

Köp en sådan och drick av den så blir detta lättare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in