Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-01, 13:35
  #1921
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Förstår inte som grabbarna redan påpekat varför vissa ska envisas med att handla hos totalt okända shoppar när det finns 4-5 välkända och gamla shoppar som funnits länge och står kvar fortfarande.

Får kasta in en gröning till den gamla shoppen jag handlat hos i flera år.

Apoteksboden är lika gröna idag som sist jag handlade för nästan 1 år sedan.


Mvh

Håller med och just detta gör trådar som denna värdefulla för alla oss som kurar AAS ibland.

Viktigt att ha detta i åtanke när man postar (vilket gäller även bulvaner för shopparna):
"Tanken med dessa trådar är inte att låta shoppar marknadsföra sig utan för att låta användare diskutera nätshoppar och allt därikring. Vi har tidigare haft problem med denna typ av missbruk och har därför valt att stänga ner dylika trådar i övriga drogforum."

Vore ju dumt både för oss kunder och shopparna om denna tråd skulle stängas ner eller tas över av bulvaner för vissa säljare
Citera
2019-09-02, 22:07
  #1922
Medlem
caecos avatar
Detta inlägg kanske ligger i fel tråd, men kan någon rekommendera en bra PWO/stacker? Är lite känslig när det gäller centralstimulantia och har lätt att ogilla det. Om det kan ge någon riktlinje så var craze min favorit när det fortfarande var lagligt. DMAA är jag inte särskilt förtjust i.
Citera
2019-09-03, 20:20
  #1923
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Detta inlägg kanske ligger i fel tråd, men kan någon rekommendera en bra PWO/stacker? Är lite känslig när det gäller centralstimulantia och har lätt att ogilla det. Om det kan ge någon riktlinje så var craze min favorit när det fortfarande var lagligt. DMAA är jag inte särskilt förtjust i.

Har sett att SVEA (HB) har två olika PWO/Stackers. Har inte testat själv men det är en väldigt "känd" och bra shop, finns några kommentarer om dem på deras sida.

Finns en med och en utan DMAA.
Citera
2019-09-03, 21:23
  #1924
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Har sett att SVEA (HB) har två olika PWO/Stackers. Har inte testat själv men det är en väldigt "känd" och bra shop, finns några kommentarer om dem på deras sida.

Finns en med och en utan DMAA.

Känd ja men inte för att vara bra, kryllar av rödingar här...
Citera
2019-09-04, 10:07
  #1925
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanite
Har sett att SVEA (HB) har två olika PWO/Stackers. Har inte testat själv men det är en väldigt "känd" och bra shop, finns några kommentarer om dem på deras sida.

Finns en med och en utan DMAA.

Det är en jävla scammershop som betalar för att hamna högst upp hos HB.

Skulle inte använda deras produkter ens om jag fick dem gratis.
Citera
2019-09-04, 10:40
  #1926
Medlem
Måste bara instämma. Handla inte av Svea vad ni än gör. Läs igenom tråden och skapa er en bild av vilka ni ska handla av innan ni skrider till verket.
Citera
2019-09-04, 11:10
  #1927
Medlem
caecos avatar
Fick lite testosteron från mshop idag. Beställde på måndag kväll och fick det idag. Tycker max har mycket snabbare leveranstider nuförtiden. Inte för att det tagit lång tid förut, men nu har alla de senaste beställningarna dykt upp inom 48h. Föredrar stealthen som varit nu på slutet, jämfört med förra året om jag minns rätt.

Råkade klanta mig lite med betalningen, vilket max löste samma kväll.
Citera
2019-09-04, 16:30
  #1928
Medlem
Titanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Känd ja men inte för att vara bra, kryllar av rödingar här...

Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det är en jävla scammershop som betalar för att hamna högst upp hos HB.

Skulle inte använda deras produkter ens om jag fick dem gratis.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
Måste bara instämma. Handla inte av Svea vad ni än gör. Läs igenom tråden och skapa er en bild av vilka ni ska handla av innan ni skrider till verket.

Åhfan, Då tar jag tillbaka min rekommendation.

Har själv endast handlat hos dem några gånger i början av året utan problem så det var det jag gick efter.

Bra att vi har några killar som är vaknar och har koll på vilka shoppar som bör hoppas sig från.
Citera
2019-09-04, 18:54
  #1929
Medlem
pterodactyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Fick lite testosteron från mshop idag. Beställde på måndag kväll och fick det idag. Tycker max har mycket snabbare leveranstider nuförtiden. Inte för att det tagit lång tid förut, men nu har alla de senaste beställningarna dykt upp inom 48h. Föredrar stealthen som varit nu på slutet, jämfört med förra året om jag minns rätt.

Råkade klanta mig lite med betalningen, vilket max löste samma kväll.

Kan bara hålla med. mshop känns som dom bara blir bättre och bättre, inte för att dom varit dåliga förut.
Citera
2019-09-04, 19:48
  #1930
Medlem
Rödar sislabsstore igen, tills vidare. Nåt fuffens hela tiden med dem nu, trots att jag fick en leverans många många veckor efter jag beställt från dem tidigare. Fick spårningsnummer i fredags, 24h efter betalning.

Kan fortfarande idag inte spåras vilket betyder att det ej lämnats in i avs land. Extremt dåligt tycker jag och de vill inte förklara sig som vanligt.

"No information about your package. Package has not been sent yet or you entered invalid tracking number. "
__________________
Senast redigerad av fonzen 2019-09-04 kl. 19:51.
Citera
2019-09-05, 19:20
  #1931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Rödar sislabsstore igen, tills vidare. Nåt fuffens hela tiden med dem nu, trots att jag fick en leverans många många veckor efter jag beställt från dem tidigare. Fick spårningsnummer i fredags, 24h efter betalning.

Kan fortfarande idag inte spåras vilket betyder att det ej lämnats in i avs land. Extremt dåligt tycker jag och de vill inte förklara sig som vanligt.

"No information about your package. Package has not been sent yet or you entered invalid tracking number. "

Fått ett fejkat spårningsnummer och ingen kontakt. sislabsstore.com röda. 2500kr i sjön, känns fördjävligt igen.
Citera
2019-09-06, 09:28
  #1932
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fonzen
Fått ett fejkat spårningsnummer och ingen kontakt. sislabsstore.com röda. 2500kr i sjön, känns fördjävligt igen.

Varför fortsätter du å handla av dom för? med tanke på eran historik...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback