Citat:
Ursprungligen postat av
Urandir
Gällande Operation Pangea så var det inte bara SC-Pharma som åkte ner under den perioden, det var ett flertal stora hemsidor i Sveriges som åkte ner, bland annat Sveriges i särklass största potensmedelsida som opererat i +5år, melanotansidor och ett par dopingsidor men alla är uppe igen.
Varför nämner du inte något om dessa och attackerar SC personligen med tanke på dina tidigare inlägg? Jag skrev precis till Shinjiru som hostar SC-Pharma och frågar hur dem hanterar påtryck från myndigheter och dem gav mig precis samma svar som dem ger på black hat forumen, dvs dem ger inte ut information och raderar all data.
Jag uppmanar alla att kontakta Shinjiru.com, dem har även wickr och skype där man kan kontakta dem och ställa frågor. Jag skrev på wickr och fick svaret:
https://i.postimg.cc/Pqf5p4qq/shinjiru.png
Har även dragit mail till deras support då jag personligen har en anonym hemsida hostad hos dem med samma system som SC och kan säga på en rak arm att orderhistoriken samt mailutskicken raderas med jämna mellanrum med enkla Cron-jobs.
Det du inte inser att din misslyckade smutskastningskampanj mot SC kommer enbart generera mer publicitet > ökad försäljning.
Jag har inte koll på de andra sidorna, du får gärna lista de, den här tråden handlar ju nu om dopning dessutom och inte potens eller melanotan, jag har inte påstått att SC är den enda, men han är den enda som går ut o garanterat säkerheten åt kunderna, när han uppenbarligen inte har koll.
Du verkar inte heller ha särskilt bra koll, cron-jobs, skojar du med mig nu?
Du använder cron jobs, då är det säkert helt enkelt?
Säkerhet är väldigt många lager, det enda du gör med cron-jobs är att du raderar informationen med jämna mellanrum, men du tror att det verkligen är raderat då?
Samma som ditt svar med Shinjiru, du är ju förfan rolig.
Google samlar inte heller någon data säger de.... Ooppps, det gör de ju....trots att de själva har sagt att de inte gör det.
Vet du även om att Malaysia och Singapore har världens fucking hårdaste straff för brott? Dessa är rejäla rättstater, om du tror att ett litet pissbolag ska kunna stå emot myndigheterna så är du ute o cyklar.
För hade de varit så duktiga på att stå emot, varför stängde de ner sidorna? De gillade inte pengarna?
Eller menar du att myndigheternas makt räcker bara till att stänga ner sidorna, men information får de inte av någon anledning?
Jag smutskastar inte SC, killen har vart online o skött sig i flera år, men han har ju förfan inte koll på säkerhet för 5 öre, antingen är han jävligt girig, korkad eller efterbliven som sätter kundernas säkerhet i risk, oavsett orsak, är det nåt kunderna ska veta om. Killen säljer " anonyma sidor" åt andra, men hans egna sida blir nerplockad, ungefär som att en bilmekaniker inte skulle kunna byta däck på sin egna bil
Mshop har sarms och är ett säkrare alternativ, just sayin.....
Men ska låta bli o klanka ner på SC så får andra oxå säga sitt, det har inte vart mening o rikta sig mot han, det kom bara så konstiga påståenden så jag kände det var viktigt o belysa ämnet, kunderna har inte koll och är egentligen ganska lätta offer för vad en säljare säger.