Efter de senaste tidens sexuellt antastande av flyktingar/immigranter som dykt upp på tidningarnas löpsedlar så har det lett till ett rama skri från mina vänstervridna Facebook vänner.
Argumentet går; "svenska män antastar o ofredar kvinnor också".
Det vidriga i det hela är att dessa överviktiga totalt ointressanta kvinnorna som inte är mycket att se på påstår att de jämnt o ständigt blir tafsade på av renodlade svenska män??? Jag får inte ihop ekvationen. Vem i sitt sinnesfulla bruk skulle antasta dessa kvinnor, det låter mer som önsketänkande från dem. Jag tror att pga att de är övervikta så kanske en man skulle gå om dem i kön på ICA och kunde inget annat än att komma åt "kärringarnas midja" och det uppfattades av dessa vänstervridna feminister som att de blev antastade.
Så hur sant är detta påståendet att svenska män antastar svenska kvinnor och i synnerhet antastar överviktiga vänstervridna feminister???????? Önskar en seriös men ändock rolig diskussion
Ps. Jag säger inte att de inte blivit antastade vilket är förskräckligt i så fall. Utan jag säger hur stor är deras trovärdighet, de börjar klaga om detta nu och inte före tidningsrubrikerna, om det var sant skulle de ju ha klagat för länge sedan?