2016-01-22, 01:31
Medlem
Apologists avatar
Efter de senaste tidens sexuellt antastande av flyktingar/immigranter som dykt upp på tidningarnas löpsedlar så har det lett till ett rama skri från mina vänstervridna Facebook vänner.

Argumentet går; "svenska män antastar o ofredar kvinnor också".

Det vidriga i det hela är att dessa överviktiga totalt ointressanta kvinnorna som inte är mycket att se på påstår att de jämnt o ständigt blir tafsade på av renodlade svenska män??? Jag får inte ihop ekvationen. Vem i sitt sinnesfulla bruk skulle antasta dessa kvinnor, det låter mer som önsketänkande från dem. Jag tror att pga att de är övervikta så kanske en man skulle gå om dem i kön på ICA och kunde inget annat än att komma åt "kärringarnas midja" och det uppfattades av dessa vänstervridna feminister som att de blev antastade.

Så hur sant är detta påståendet att svenska män antastar svenska kvinnor och i synnerhet antastar överviktiga vänstervridna feminister???????? Önskar en seriös men ändock rolig diskussion

Ps. Jag säger inte att de inte blivit antastade vilket är förskräckligt i så fall. Utan jag säger hur stor är deras trovärdighet, de börjar klaga om detta nu och inte före tidningsrubrikerna, om det var sant skulle de ju ha klagat för länge sedan?
Citera
2016-01-22, 01:38
Avstängd
dacks avatar
Konstigt då att dom är så desperata att dom åker till gambia mfl skitländer och betalar dyrt för att få knulla när dom lika väl kan få kuk här hemma dessutom svensk kvalitet utan aids.
Citera
2016-01-22, 01:42
Avslutad
efter alltför många år med brist på manlig närhet och kontakt har de råkat blanda ihop sina sexfantasier med vad som egentligen hände när kassören på systembolaget frågade efter ID.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dack
Konstigt då att dom är så desperata att dom åker till gambia mfl skitländer och betalar dyrt för att få knulla när dom lika väl kan få kuk här hemma dessutom svensk kvalitet utan aids.

Nja nu behöver dom inte betala någon charter utan nu kan dom ju hämta upp valfri gosse på Centralstationen och billiga är dom också. Detta är ju en ny trend vi sett i Finland och i Sverige pågår säkert samma integrationstrend.
Citera
Medlem
Grävulens avatar
De ljuger och erkänner att de gör det därför att de bedriver opinion. Då får de ljuga, anser de.
Citera
2016-01-22, 01:45
Medlem
elliot1990s avatar
Önsketänkande. Nu gör dom allt för att försvara flyktingar och immigranter för att det är enda hoppet att bli tafsad på och få snopp. Förhoppningsvis slipper dom åka till Gambia. För bövelen avboka inte biljetten för inte ens flyktingar och immigranter är intresserade av feta vänstervridna kvinnor
Citera
2016-01-22, 01:56
Medlem
Gunnilas-bulles avatar
Jag skulle vilja säga att det dina vänner skriver på Facebook stämmer om svenska män. Varför debatten blivit så hätsk och infekterad är för att den vita svenska mannen inte vill kännas vid sina simpla begär efter kvinnokroppen. Feminismen och dess samtidsanalys har ändrat patriarkatets gudomliga självbild och detta brutala uppvaknande kan liknas med dynamism därav de hätska mothuggen från privilegierade vita män som du.

Vi feminister har länge menat att ni måste komma ned från era höga hästar för att relationen och kärleken mellan könen ska bli mer jämställt och kunna spira.

Citat:
Kärleken kan klara sig utan mysterium men inte eroticismen.
Simone de Beauvoir -Brigitte Bardot & Lolitasyndromet
Citera
2016-01-22, 02:29
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Efter de senaste tidens sexuellt antastande av flyktingar/immigranter som dykt upp på tidningarnas löpsedlar så har det lett till ett rama skri från mina vänstervridna Facebook vänner.

Argumentet går; "svenska män antastar o ofredar kvinnor också".

Det vidriga i det hela är att dessa överviktiga totalt ointressanta kvinnorna som inte är mycket att se på påstår att de jämnt o ständigt blir tafsade på av renodlade svenska män??? Jag får inte ihop ekvationen. Vem i sitt sinnesfulla bruk skulle antasta dessa kvinnor, det låter mer som önsketänkande från dem. Jag tror att pga att de är övervikta så kanske en man skulle gå om dem i kön på ICA och kunde inget annat än att komma åt "kärringarnas midja" och det uppfattades av dessa vänstervridna feminister som att de blev antastade.

Så hur sant är detta påståendet att svenska män antastar svenska kvinnor och i synnerhet antastar överviktiga vänstervridna feminister???????? Önskar en seriös men ändock rolig diskussion

Ps. Jag säger inte att de inte blivit antastade vilket är förskräckligt i så fall. Utan jag säger hur stor är deras trovärdighet, de börjar klaga om detta nu och inte före tidningsrubrikerna, om det var sant skulle de ju ha klagat för länge sedan?
De har säkert någon för längre sedan fått en hand på röven/låret eller en hand på brösten, men vad de inte tycks förstå är att det inte är samma sak som att bli fasthållen av ett slödder från Syrien samtidigt som ett annat slödder fingerknullar både fram och bak.
Senast redigerad av apelsinhimlen 2016-01-22 kl. 02:52.
Citera
2016-01-22, 05:26
Medlem
AlfaQhards avatar
Feta, tatuerade kvinnor som klär sig som prostituerade för att folk ska titta på dem, och få uppmärksamhet.
Citera
2016-01-22, 05:49
Medlem
BullensPilsners avatar
Jag som man, har fått min rumpa klämd, skrevet smekt, ofrivilligt, av kvinnor. Även grova sexuella inviter har kommit. Innebär det att alla kvinnor är sexförbrytare?
Citera
2016-01-22, 07:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dack

För kvinnor som avskyr när man säger negativa saker om någon med annan hudfärg (även om det inte är pga hudfärgen) så rasar dom eftersom i deras värld är allt som skiljer folk åt hudfärg. "Döm inte efter hudfärg" skriker dom för att sedan göra exakt samma sak själva "oooh en neger så fiiin!" osv.
Citera
2016-01-22, 08:01
Medlem
finsmurfans avatar
Jag är 55 år tränar och har en bra och fin kropp för min ålder . Svenska män tar kontak genom vara artiga fråga om de får bjuda ut mig håller en distans . Utländska män genom att smeka säga knulla , hora ,slampa och löngnerska om jag inte är intresserad .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in