Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-01-21, 22:53
Medlem
TheAssRapists avatar
Tjenare

Beställde hem lite grejjor ett paket testo och två paket tren nu nyligen med REK. I måndags skickades paketet och sedan har det skickats vidare till postens sorteringsterminal. Men efter det har det inte hänt ett skit. Det bara står att det har skickats vidare till sorteringsterminalen och det var den 18:e januari liksom. Jag börjar definitivt misstänka nu att det har beslagtagits.

Vad kan jag förvänta mig för konsekvenser? Har tidigare haft en del paket som försvunnit men då har det inte varit REK.

Jävligt tacksam för svar
Citera
2016-01-21, 23:15
Medlem
Vem är dum nog att skicka/beställa med REK är ju frågan..

Finns övervakningskameror vid postkontoren.
Citera
2016-01-21, 23:20
Medlem
Du kan ju börja med att lugna ner dig lite. Hur kan du göra en tråd där det står att det är taget av snuten, som om du jobbade på aftonbladet här för helvete.
Har ett paket som är skickat i måndags som inte anlänt än, andas för fan mannen.
Citera
2016-01-21, 23:30
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snickarn42
Vem är dum nog att skicka/beställa med REK är ju frågan..

Finns övervakningskameror vid postkontoren.

För att jag inte vill att någon annan ska kunna öppna mitt paket.
Citera
2016-01-21, 23:31
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Du kan ju börja med att lugna ner dig lite. Hur kan du göra en tråd där det står att det är taget av snuten, som om du jobbade på aftonbladet här för helvete.
Har ett paket som är skickat i måndags som inte anlänt än, andas för fan mannen.

Men är ditt paket REK?
Citera
2016-01-21, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAssRapist
Men är ditt paket REK?

Nej, men posten efter jul o nyår har mer ledigt än innan. Tro mig de är segare nu, och prioriterar andra viktigare brev än alla knarkfyllda gröna kuvert.

Andas ut och acceptera situationen. Är du riktigt nojjig så rensa hemma och börja svettas. 99 av 100 ggr så har du oroat dig i onödan.
Citera
2016-01-21, 23:43
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Nej, men posten efter jul o nyår har mer ledigt än innan. Tro mig de är segare nu, och prioriterar andra viktigare brev än alla knarkfyllda gröna kuvert.

Andas ut och acceptera situationen. Är du riktigt nojjig så rensa hemma och börja svettas. 99 av 100 ggr så har du oroat dig i onödan.

Har ingenting hemma så på den fronten är det lugnt. Mest arg för att jag inte ska få mina grejjer snarare än att jag är rädd för lite böter. Men ändå fett jobbigt.

På tal om böter, hur mycket brukar man få böta?
Citera
2016-01-21, 23:45
Medlem
Citat:
Har ingenting hemma så på den fronten är det lugnt. Mest arg för att jag inte ska få mina grejjer snarare än att jag är rädd för lite böter. Men ändå fett jobbigt.

Klassisk var är mitt jävla knark jag har betalat för. Sen tar man ut ilskan på posten (som suger röv..) men vi har nästan alla varit där. Jag konfronterade till och med brevbäraren en gång, kan ju lova att det blev inte bättre direkt... Det löser sig, finns annat här i världen om man nu kan hitta det. Svårt som fan
Citera
2016-01-22, 00:02
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Klassisk var är mitt jävla knark jag har betalat för. Sen tar man ut ilskan på posten (som suger röv..) men vi har nästan alla varit där. Jag konfronterade till och med brevbäraren en gång, kan ju lova att det blev inte bättre direkt... Det löser sig, finns annat här i världen om man nu kan hitta det. Svårt som fan

Men jag har fan testo brist som fan nu och har haft i flera månader måste fan få lite androgen i mig. Jävla skit staten hur fan kan dom bestämma om jag får ta testo eller inte de ska fan i helvete inte lägga sig i mitt skit mitt AAS bruk påverkar ingen annan för i helvete. Nu har jag heller inte tagit något på hundra år heller inte tränat så jag måste verkligen få mina grejjer.
Citera
2016-01-22, 06:51
Medlem
Du väntar alltså på ditt testo så att du kan börja träna?
Citera
2016-01-22, 08:38
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Men jag har fan testo brist som fan nu och har haft i flera månader måste fan få lite androgen i mig. Jävla skit staten hur fan kan dom bestämma om jag får ta testo eller inte de ska fan i helvete inte lägga sig i mitt skit mitt AAS bruk påverkar ingen annan för i helvete. Nu har jag heller inte tagit något på hundra år heller inte tränat så jag måste verkligen få mina grejjer.

Ansök om dispens från staten med ovan citat som motivering. De kommer säkert "öppna sina hjärtan" för dig.

Btw, lugna dig för helvete. Vad fan är det med dig? Ett brev har inte kommit på tre dagar och du börjar skrika om polisen. Otåliga jävla lipsill. FYI, posten är belastad för tillfället så det tar några extra dagar. Räkna med början av nästa vecka om det inte kommer idag.
Citera
2016-01-22, 09:15
Medlem
Snacka om missvisande rubrik.

Rekommenderar dig att kolla upp medicinen Ritalin. Går säkert att köpa nånstans på nätet 😊
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in