Flashback bygger pepparkakshus!
2016-01-22, 09:45
Medlem
sebastian66s avatar
Den risken löper du ju att posten tar paketet.
Ev sändes det vidare till tullverket som genomgår ditt paket.
Ev får du betala skatt på varan eller så konfiskerar dom det.
Hoppas mer på att du får saftiga böter och minst 6 månader i buren för att du för in
illegala saker i vårt land
Citera
2016-01-22, 09:55
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAssRapist
Men jag har fan testo brist som fan nu och har haft i flera månader måste fan få lite androgen i mig. Jävla skit staten hur fan kan dom bestämma om jag får ta testo eller inte de ska fan i helvete inte lägga sig i mitt skit mitt AAS bruk påverkar ingen annan för i helvete. Nu har jag heller inte tagit något på hundra år heller inte tränat så jag måste verkligen få mina grejjer.

Om jag beställer hem testo för 10000 till utrikesministern så tror du hon blir fälld för det? Kan dom inte bevisa vem som beställt det är det lugnt.
Citera
2016-01-22, 13:18
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Asså vilken jävla pajastråd. Är du inte helt frisk i huvudet eller TS?
Vad säger rubriken? "REK paket tagen av snuten!" och så är det bara en 3 dagar gammal noja över att ditt paket inte anlänt inom 3 dagar. Vilket jävla uberskämt.

Andas lite nu. Om din försändelse ens är tagen av polisen så är du ju fan rentav korkad om du tror att du skall få böter och ev andra straff. Eller du kanske har sparat orderhistorik på en okrypterad burk vilket gör att man kan koppla köpet med leveransen?
Citera
2016-01-22, 13:37
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Asså vilken jävla pajastråd. Är du inte helt frisk i huvudet eller TS?
Vad säger rubriken? "REK paket tagen av snuten!" och så är det bara en 3 dagar gammal noja över att ditt paket inte anlänt inom 3 dagar. Vilket jävla uberskämt.

Andas lite nu. Om din försändelse ens är tagen av polisen så är du ju fan rentav korkad om du tror att du skall få böter och ev andra straff. Eller du kanske har sparat orderhistorik på en okrypterad burk vilket gör att man kan koppla köpet med leveransen?

5 dagar har det gått. Alla mejl är raderade och krypterade
Citera
2016-01-22, 13:53
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
5 dagar har det gått. Alla mejl är raderade och krypterade

"I måndags" skickades paketet. Du gjorde tråden igår. Det är tre dagar i min värld, såvida inte brevet skickades runt 07.00 på morgonen. Plus en dag för idag då, men det är ju bara lunch.

Det är ju REK, du kan ju kolla vart paketet är? Vad säger posten? Jag tycker man borde ge processen 7 arbetsdagar för att ta hänsyn till olika eventuella avvikelser.
Citera
2016-01-22, 13:55
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
"I måndags" skickades paketet. Du gjorde tråden igår. Det är tre dagar i min värld, såvida inte brevet skickades runt 07.00 på morgonen. Plus en dag för idag då, men det är ju bara lunch.

Det är ju REK, du kan ju kolla vart paketet är? Vad säger posten? Jag tycker man borde ge processen 7 arbetsdagar för att ta hänsyn till olika eventuella avvikelser.

Det är just därför jag vet att paketet har fastnat. Den skickades till sorteringen i måndags sen har det inte hänt ett piss
Citera
2016-01-22, 14:18
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Det är just därför jag vet att paketet har fastnat. Den skickades till sorteringen i måndags sen har det inte hänt ett piss

Skickades paketet i måndags eller har det legat i sorteringen sedan i måndags?

Misstänker alltså att paketet skickades till sorteringen på måndagen. Så paketet har legat i sorteringen sedan måndagskväll eller tisdagsmorgon, och då är du säker att polisen tagit det på torsdagskvällen? För ett paket kan absolut inte ta längre tid att sortera? Är det korrekt?
Citera
2016-01-22, 14:20
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Skickades paketet i måndags eller har det legat i sorteringen sedan i måndags?

Misstänker alltså att paketet skickades till sorteringen på måndagen. Så paketet har legat i sorteringen sedan måndagskväll eller tisdagsmorgon, och då är du säker att polisen tagit det på torsdagskvällen? För ett paket kan absolut inte ta längre tid att sortera? Är det korrekt?

Den har legat på sorteringen sedan måndags kl 18:00. Nu är det fredag :/
Citera
2016-01-22, 14:41
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Den har legat på sorteringen sedan måndags kl 18:00. Nu är det fredag :/

Paketet har alltså legat där i tre och en halv arbetsdag. Jag har beställt lite olika prylar senaste månaden, kanske 4-5 paket från olika ställen och posten har varit seg varje gång. Kan med andra ord intyga att posten är belastad nu. Jag tycker du kan coola ner och ta en bärs i helgen utan att oroa dig. Det kommer säkert sändas i början av nästa vecka.
Citera
2016-01-22, 16:17
Medlem
TheAssRapists avatar
Citat:
Paketet har alltså legat där i tre och en halv arbetsdag. Jag har beställt lite olika prylar senaste månaden, kanske 4-5 paket från olika ställen och posten har varit seg varje gång. Kan med andra ord intyga att posten är belastad nu. Jag tycker du kan coola ner och ta en bärs i helgen utan att oroa dig. Det kommer säkert sändas i början av nästa vecka.

Datum/Tidpunkt Plats Händelse
2016-01-18 18:00 Coop Konsum Försändelsen är vidaresänd inom Posten till sorteringsterminal
2016-01-18 15:43 Coop Konsum Försändelsen är inlämnad

Sen har inte ett skit hänt :/
Citera
2016-01-22, 17:39
Medlem
Har torskat säkert fem gånger i tullen
har inte hänt ett skit fått hem papper där det står att dom kommer att komfiskera produkterna sen händer inget mer.
Skillnaden är om du beställt en större mängd där dom misstänker försäljning
Då kommer polisen ringa.
tycker du ska köpa från svenska shoppar som skickar inrikes då torskar du inte. Köper alltid från Sverige på äldre dagar
Citera
2016-01-22, 17:41
Medlem
Är det inrikes? Då är det ju posten som drillar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här