2016-01-22, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyktert-tillstand
Hon gjorde helt rätt. Är du sjuk eller?

Om man är PK-vänster-feminist kanske man tycker att hon gjorde rätt, så jag antar att du är en sådan.
Citera
2016-01-22, 17:28
Medlem
RonnieHerels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donadoni
Vilken fjant du är alltså. Gör hon fel för att hon ingriper när en smutsig zigge försöker ficktjuva?
Såna som du är delaktiga i Sveriges förfall
Om du trots denna vetskap om risk uppmuntrar era kvinnor att agera på det sättet så får ni ju skylla er själva ifall de blir misshandlade. Jag skulle tom. säga att ni då är medskyldiga till det som händer.
Citera
2016-01-22, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itsen
Han har bara inte lärt sig att i PK-Sverige kräver alla lattemammor att de ska bli behandlade med silkesvantar. Bra att hon fick lite spö!

Så när de mosar din mormor säger du likadant?
Citera
2016-01-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perfecthairline
Det kallas för integritet, något som du kommer aldrig att förstå.

Det är såna som du, som vänder bort blicken och låtsas som ingenting som är anledningen till att detta land går åt helvete. Ingen civilkurage, ingen självrespekt. Tragiskt.

Stämmer rätt bra in på denna lilla quote

"History will have to record that the greatest tragedy of this period of social transition was not the strident clamor of the bad people, but the appalling silence of the good people."
- Martin Luther King, Jr
Senast redigerad av MikAnd 2016-01-22 kl. 17:36.
Citera
2016-01-22, 17:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RonnieHerel
Om du trots denna vetskap om risk uppmuntrar era kvinnor att agera på det sättet så får ni ju skylla er själva ifall de blir misshandlade. Jag skulle tom. säga att ni då är medskyldiga till det som händer.

Allt blir säkerligen mycket bättre om vi alla blundar och hoppas på det bästa? Ni är verkligen Sveriges förfall personifierade.
Citera
2016-01-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spray3
Om man är PK-vänster-feminist kanske man tycker att hon gjorde rätt, så jag antar att du är en sådan.

Av ren nyfikenhet, om du själv såg hur någon var påväg att stjäla från en gammal dam, vad skulle du själv göra???
Citera
2016-01-22, 17:36
Medlem
Det här känns så jävla riggat efter all kritik mot polis och allt.
Bilden dyker upp tredje veckan i januari, han blir tagen dagen efter.
Men bilden är tagen första veckan i januari.

Brottet och tjejens agerande känns inte riggat, men hur man använt det för att visa hur effektivt sveriges system att plocka in brottslingar är, det känns som en pr-kupp.
Citera
2016-01-22, 17:38
Medlem
Citat:
Det är ju helt jävla naturligt att agera som hon gör. Visst, hon har kidsen med sig. Men om en man gjort det samma så hade du inte brytt dig, eller?
Du är en fjant, tro inget annat.
Citera
2016-01-22, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Det här känns så jävla riggat efter all kritik mot polis och allt.
Bilden dyker upp tredje veckan i januari, han blir tagen dagen efter.
Men bilden är tagen första veckan i januari.

Brottet och tjejens agerande känns inte riggat, men hur man använt det för att visa hur effektivt sveriges system att plocka in brottslingar är, det känns som en pr-kupp.

Inte helt omöjlig analys där !

Polisen i detta landet är ju lika stora hycklare som våra politiker !
Citera
2016-01-22, 17:39
Medlem
TheGlobalEmpires avatar
Fint att den vidriga zigenarjäveln åkte fast och nu borde nästa steg bli att utvisa fanskapet!!!
Citera
2016-01-22, 17:42
Medlem
MoveToTheBeats avatar
Citat:
Om folk som henne inte lade sin vantar i andras affärer så skulle brottet inte ha skett. Ändå försvara ni den omdömeslösa kvinnans beteende genom att lägga hela ansvaret på mannen. Varför det?

Hur fan vet du det, han var ju precis på väg att utföra brottet! Du är ju för fan riktigt jävla störd i skallen. Du är den sista jag skulle hjälpa/rädda om jag visste vem du va.
Citera
2016-01-22, 17:44
Medlem
MoveToTheBeats avatar
Citat:

Era kvinnor? Menar du svenska kvinnor, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in