Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-21, 14:18
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Förutom alternativa medior så vinklar skvallerpressen till det som låter bäst och att det inte är något fel på flyktingarna som kommer, snarare tvärtom. Ta exemplet på herrarna som dömdes för terrorbrott i Syrien. Media skrev IS-Svenskarna och dom är araber
Mig veterligen, så har jag aldrig fört talas om folkslaget Svensk-ISisk-Arab, men i nya morderna Sverige finns dessa tydligen



Typ något i den stilen ja och med ett medelvärde på 65 i IQ så skall man inte begära underverk från dessa hottentottor. Oj förlåt,,, menade såklart Raketforskare, Hjärnkirurger, Ekonomer och Kebabtekniker

Herregud vad Ni generaliserar! Majoriteten av flyktingarna kommer ju ifrån krigets helvete - självklart skall de erbjudas tak över huvudet oavsett intelligenskvot! Sedan är det känt sedan länge att Sverige inte skulle överleva utan det kompetensregn som vi framförallt får ta del av från de snälla somalie-svenskarna! Utan Ahmed, Mehmet och Khalid stannar Sverige!
Citera
2016-01-21, 14:20
  #14
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Otroligt. Jag hoppas alla tydligt ser vilken enad front politiker, gammelmedia och beslutsfattare i det flyktingindustriella komplexet nu visar upp.

Ingen lögn är för liten.

Ingen mörkning är för fräck.

Detta SKA genomdrivas. Svenskarna SKA bytas ut. Våra svenska kvinnor och barn SKA våldtas och tafsas på av vilda muslimska män.

När vaknar en ännu större del av Sveriges befolkning? Så att vi kanske når en kritisk massa?

Det går trögt. Det kokar i många folklager ute i stugorna men politiker, beslutsfattare och en enig journalistkår sluter sig nu tätt tillsammans mot sitt eget folk. Det ljugs och mörkas och man är inte ens generad längre.

En oväntat klarsynt debattartikel dök upp i SvD igår: http://www.svd.se/visst-handlar-kvin...olika-kulturer

Läs gärna denna som motvikt. Naturligtvis skulle den inte kunna skrivas av någon annan än en muslimsk kvinna. Självklart. Och naturligtvis åker den nu snabbt ner utom synhåll på SvDs sida. Självklart.

Men våra egna landsmän, våra egna politiker, beslutsfattare och journalistkåren fortsätter att ljuga och skrika trots att alla nu vet vilket monumentalt fiasko vår sk flyktingpolitik är.

Sverige, och framförallt kanske våra egna döttrar, kommer att få betala ett oerhört högt pris. Oerhört högt.

Hur länge tänker vi låta detta fortgå?

Hur länge?
Citera
2016-01-21, 14:21
  #15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av H4XXM4N1337
Förmodligen ligger det sexuell njutning bakom det hela.

Jag tror inte det. Vari finns den sexuella njutningen i att trycka ner näven i en vilt främmande kvinnas trosor? Jag finner det bara äckligt och motbjudande och jag skulle tro att de som gör det känner likadant. Snarare handlar det, enligt min åsikt, om en kombination av maktdemonstration och att agera sedlighetspolis. Man vill visa att man har övertaget och att det är en dålig kvinna eftersom hon dels är för lättklädd / inte tillräckligt döljer sin kropp, dels är ute utan en man som skyddar henne och inte minst övervakar vad hon har för sig. Typ: Hade du klätt dig sedligt (burka) och haft manligt sällskap hade det aldrig hänt. Skärp dig i fortsättningen.
Citera
2016-01-21, 14:24
  #16
Medlem
RagingHippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
En gåta för mig att han fortfarande sitter kvar.

Är ju ingen gåta egentligen om man tänker efter.

En ensam idiot kan aldrig sitta kvar i något land, men om alla makthavare håller varandra i händerna världen runt så kan de ju komma undan med vad som helst.
Citera
2016-01-21, 14:25
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Jag tror inte det. Vari finns den sexuella njutningen i att trycka ner näven i en vilt främmande kvinnas trosor? Jag finner det bara äckligt och motbjudande och jag skulle tro att de som gör det känner likadant. Snarare handlar det, enligt min åsikt, om en kombination av maktdemonstration och att agera sedlighetspolis. Man vill visa att man har övertaget och att det är en dålig kvinna eftersom hon dels är för lättklädd / inte tillräckligt döljer sin kropp, dels är ute utan en man som skyddar henne och inte minst övervakar vad hon har för sig. Typ: Hade du klätt dig sedligt (burka) och haft manligt sällskap hade det aldrig hänt. Skärp dig i fortsättningen.

Jag menade självklart sexuell njutning från vår högt aktade statsministers håll, det vill säga att han tänder på händelser som i Köln.
Citera
2016-01-21, 14:35
  #18
Avstängd
Multikulti2s avatar
Ja jösses 7klövern gräver sina gravar bara djupare o djupare
Citera
2016-01-21, 14:47
  #19
Avstängd
Multikulti2s avatar
Om ett tag kanske det later sa här i utländsk media angry swedish lynch mob not resposnible for death of swedish pm
Citera
2016-01-21, 14:48
  #20
Medlem
Att en statsminister får säga en sån här sak helt öppet är för mig obegripligt...
Citera
2016-01-21, 14:51
  #21
Medlem
Jag skulle vilja veta på vilka grunder/vilket underlag statsministern har när han uttalar sig så här.
Vad vet han? Han har info från kod 291 + GM på samtl övergrepp som hänt in Sverige "under lång, lång tid"?
Hur får man reda på vilka underlag han har för sitt uttalande i intervjun?
Citera
2016-01-21, 14:52
  #22
Medlem
Och för mig är det rätt uppenbart att hela jävla svenska regeringen är mutade, för så här mycket kan man inte hata sitt eget land och folk. Saudiarabien ligger nog högst på listan.
Citera
2016-01-21, 14:55
  #23
Avstängd
Multikulti2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magaga
Hur får man reda på vilka underlag han har för sitt uttalande i intervjun?
Den fragan besvaras med 291
Citera
2016-01-21, 14:56
  #24
Medlem
Rednas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buschig
Ett max 2 år sedan står han vid migsvetsen igen.

Tror ärligt talat att karlskrället inte kan svetsa....heller
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback