• 1
  • 2
2016-01-21, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiao8
Lol feminist detected... "ALLA HAR FEL FÖRUTOM JAG!"

Kontos tas inte bort och Sweclockers är lika pålitlig som din morsas fitthål.

Mao är du rimligtvis feminist, eftersom det är exakt det beteendet du uppvisar.
Citera
2016-01-27, 13:15
Medlem
Dubbelpost..
Citera
2016-01-27, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiao8
Lol feminist detected... "ALLA HAR FEL FÖRUTOM JAG!"

Kontos tas inte bort och Sweclockers är lika pålitlig som din morsas fitthål.
Lol, ignorant idiot detected... "ALLA SOM NÅGONSIN SÄGER NÅGOT FÖR ATT STÅ UPP FÖR SIG SJÄLV MÅSTE VA FEMINIST, OMG!"

Kontot har tagits bort. Läs på.
Citera
2016-01-27, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swegis
Konton tas visst bort från hotmail efter ett tag.

Det är inte allt för ovanligt att folk reggar de e-mailadresser som folk har använt vid sin registrering för facebook för att ta över dessa konton. Inte ovanligt att ägarna till facebook-kontona har skaffat nya e-mailadresser och kör på dem istället.

Med andra ord - har kontot tagits bort så står det dig fritt att registrera e-mailadressen hos hotmail igen. Därefter resettar du lösenordet.
Japp, testade, kan registrera ett nytt konto med det jag hade innan det togs bort..
Citera
2016-01-27, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maomaox
http://www.sweclockers.com/forum/tra...a-hotmailkonto
"Hittade detta på help.msn.com

Kontoaktivitet

* Om du inte loggar in under 30 dagar (eller inom 10 dagar från det att du registrerat kontot) inaktiveras ditt konto. När kontot inaktiveras tas alla meddelanden, mappar och kontakter bort, men kontonamnet är kvar.

* Om kontot är inaktivt i ytterligare 90 dagar tas det bort permanent.

* Meddelanden i mappen Skickade meddelanden som är äldre än 30 dagar tas bort."

Dessutom när jag försöker logga in med ett gammalt hotmail konto så står det bara "Det Microsoft-kontot finns inte. Ange ett annat konto eller skaffa ett nytt." Och jag vet att det både finns/fanns och är rättstavat, så det har raderats.
varför inte regga det igen då? borde ju funka sen kan du återställa lösen.
Citera
2016-01-27, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9ekompaniet
varför inte regga det igen då? borde ju funka sen kan du återställa lösen.
Blir det inte bara en helt ny address då som är tom och inte kopplad till något gammalt?
Citera
2016-01-27, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maomaox
Blir det inte bara en helt ny address då som är tom och inte kopplad till något gammalt?

Jo det blir ett nytt email konto.
Ja, alla gamla mail osv försvinner.
Nej, hemsidor vet inte om att e-post adressen har raderats/återskapats.

Tror du att hotmail och alla hemsidor har en stor databas tillsammans eller vadå?
Ett exempel som är likadant.
Du säger till jobbet att du har XX mobilnummer.
Du byter mobilnummer.
Får jobbet reda på detta automatiskt?
Nej.
Säger väl sig självt.

Har du registrerat ett konto på dayviews och säger "Detta är min email" så kan du sedan använda den emailen för att återställa lösenordet.
Skulle ditt email konto raderas och återskapas (av vem som helst) kan inte dayviews veta att kontot blivit raderat, således kan du skapa det igen och utnyttja "återställ lösenord" funktionen.
Senast redigerad av MrSvensson 2016-01-27 kl. 14:42.
Citera
2016-01-28, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSvensson
Jo det blir ett nytt email konto.
Ja, alla gamla mail osv försvinner.
Nej, hemsidor vet inte om att e-post adressen har raderats/återskapats.

Tror du att hotmail och alla hemsidor har en stor databas tillsammans eller vadå?
Ett exempel som är likadant.
Du säger till jobbet att du har XX mobilnummer.
Du byter mobilnummer.
Får jobbet reda på detta automatiskt?
Nej.
Säger väl sig självt.

Har du registrerat ett konto på dayviews och säger "Detta är min email" så kan du sedan använda den emailen för att återställa lösenordet.
Skulle ditt email konto raderas och återskapas (av vem som helst) kan inte dayviews veta att kontot blivit raderat, således kan du skapa det igen och utnyttja "återställ lösenord" funktionen.
Okej, chilla lite, jag frågade bara. Jag ska testa. Men väldig dumt egentligen, då någon annan kan "använda" ens gamla email. Tycker att det är lika dumt vid telefon nummer då jag hela tiden får en massa samtal från araber som försöker nå den gamla ägaren >.>
Citera
2016-01-28, 12:01
Medlem
Okej, nu har jag tagit tillbaka ena kontot som var lite nyare, och det funkade, men det var till fel acc, jag har tydligen två, och det här var inte rätt. Det andra kommer jag också ihåg men när jag skulle regga ett nytt konto med det namnet så stod det att det var upptaget. Har försökt ta tillbaka det på något sätt men vet inte om informationen jag kunde skicka till microsoft var nog då jag inte kommer ihåg mycket alls. De ville ha svar på b.la. senaste mejl man skickat och vad som finns i utkast osv. Eftersom detta var ett bra jävla tag sedan så kunde jag inte fylla i mer än mina personuppgifter och mitt första husdjur, och är inte ens säker på att det är rätt för min familj har haft sjukt många husdjur.. Suck..
Citera
2016-01-28, 12:18
Medlem
Btw, kan man spåra gamla mobilnummer man haft? Jag har glömt bort många och behöver verkligen få tag på ett!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in