2016-03-05, 17:39
Medlem
Rem-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkitektjim
Aktiviteten hr r inte densamma som frra rets flashback lnk, undrar om antalet skare r frre i r?
Det fr man hoppas p. Sjlv har jag inte haft tid att pbrja mitt arbete nnu. Kpte in material idag.
Citera
2016-03-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rem-
Det fr man hoppas p. Sjlv har jag inte haft tid att pbrja mitt arbete nnu. Kpte in material idag.

Har pbrjat min konstruktion samt spnat lite ider. Vad har du fr gymnasial bakgrund, vilken linje och s gr du? Sjlv gr jag nu sista ret p teknikprogrammet inriktad p design och produktutveckling
Citera
2016-03-05, 19:37
Medlem
Kanske en dum frga men tror ni det r okej att anvnda sig av tv olika sorters lnga tndstickor, eller mste man ha en och samma lngd..?
det str ju: "Tndstickor (i valfri tjocklek och lngd)" Betyder det i s fall att jag anvnder tre olika material om jag anvnder mig utav tv olika lngder? (som dessutom har olika frg p "knoppen" eller vad man nu ska kalla det haha
Citera
2016-03-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampen00
Kanske en dum frga men tror ni det r okej att anvnda sig av tv olika sorters lnga tndstickor, eller mste man ha en och samma lngd..?
det str ju: "Tndstickor (i valfri tjocklek och lngd)" Betyder det i s fall att jag anvnder tre olika material om jag anvnder mig utav tv olika lngder? (som dessutom har olika frg p "knoppen" eller vad man nu ska kalla det haha

Svrt att sga, knns dock dumt att chansa
Citera
2016-03-05, 20:16
Medlem
Citat:
Svrt att sga, knns dock dumt att chansa

h jag som precis blev klar med modellen....
Citera
2016-03-05, 20:29
Medlem
Citat:
h jag som precis blev klar med modellen....

Visa bild p den, man kanske inte ens kan avgra att du har olika tndstickor
Citera
2016-03-05, 21:33
Medlem
Citat:
Visa bild p den, man kanske inte ens kan avgra att du har olika tndstickor

Jo, man ser att jag anvnt olika men kr p de nd, orkar inte gra om den haha
Citera
2016-03-05, 22:17
Medlem
Rem-s avatar
Citat:
Har pbrjat min konstruktion samt spnat lite ider. Vad har du fr gymnasial bakgrund, vilken linje och s gr du? Sjlv gr jag nu sista ret p teknikprogrammet inriktad p design och produktutveckling
Kul! Jag lser naturvetenskapliga programmet med inriktning naturvetenskap, sista ret.
Citat:
Min tolkning av beskrivningen var att du tillts anvnda varierande storlek p tndstickorna. Jag har en del strre tndstickor jag vill anvnda i konstruktionen, s jag hoppas det i alla fall. Det skulle se bttre ut.
Citera
2016-03-05, 22:18
Medlem
Rem-s avatar
Tror ni att man fr bryta av tndstickorna? Rknas det som ett annat material om det bara r pinnen kvar?
Citera
2016-03-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rem-
Tror ni att man fr bryta av tndstickorna? Rknas det som ett annat material om det bara r pinnen kvar?

Tror inte det gr ngonting
Citera
2016-03-06, 12:52
Medlem
.Presss avatar
Denna hemuppgift ser ut att vara den roligaste hittills. De lgger inte samma tyngd p teckningstekniken som p de tidigare hemuppgifterna vilket passar mig bra. Formgivning har alltid varit av strre intresse och r mer av fundamental betydelse i en uttagning till utbildningar som dessa n vad skisstekniker r. Teckna kan de flesta.
Citera
2016-03-06, 13:20
Medlem
Rem-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Press
Denna hemuppgift ser ut att vara den roligaste hittills. De lgger inte samma tyngd p teckningstekniken som p de tidigare hemuppgifterna vilket passar mig bra. Formgivning har alltid varit av strre intresse och r mer av fundamental betydelse i en uttagning till utbildningar som dessa n vad skisstekniker r. Teckna kan de flesta.
Frhoppningsvis blir provdagarna likadana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in