Citat:
Ursprungligen postat av
speenns
Det låter bra det du säger, men så här jobbar man i Sverige, det här är verkligheten
http://www.expressen.se/gt/fyra-resor-for-en-miljon--anda-ar-mohaned-kvar/
Visst har det skett en
viss förändring på senare tid, men pga hur hjärntvättade befolkningen är tror jag vi kommer se siffror på 100k/år åtminstone i en generation till
För övrigt går polisen och säpo ut offentligt och säger att bara en bråkdel av de 80 000 kommer att utvisas
Ja, fy katten man tar sig för pannan. Då saknas det inte resurser. Då kan myndigheter se mellan fingrarna. Vanliga svenskar körs över med ångvält. Jag lever fortfarande på hoppet. Den dagen jag ger upp hoppet emigrerar jag eller isolerar jag mig.
Ja, befolkningen är hjärntvättad. Jag kan se på min egen familj. Flera välutbildade, kloka, förståndiga individer men huvudet uppe i arslet och de kör med floskler "värdegrund", "allas lika värde", "alla invandrare begår inte brott", "det finns även svenskar...". Det är som att någon kört en jordfräs i huvudet på dem. Själv ser jag bara rött.
Fördelen med dessa hjärntvättade
eftersom de uppenbarligen inte tänker själva är att de antagligen kommer hoppa på nästa tåg som kommer och det kommer handlar om stängda gränser, repatriering, DNA-register, hårda straff, nolltolerans, sänkta bidrag, osv. SDs tillkortakommanden till trots, de är det enda återstående hoppet att lösa det civiliserat. Vinden har vänt. Pendeln har stannat vid sin högsta punkt och har
precis påbörjat färden tillbaka. Vi har inte sett någonting ännu av det som komma skall. Jag befarar/hoppas att vi har 5-10 år av elände framför oss. Pendeln kommer krossa allt i sin väg och självbevarelsedriften/nationalismen/sverigevänliga kommer vara det nya main stream. Det har hänt tidigare och det kommer hända igen.
Jag tror att vi inom ett par år kommer se helt stängda gränser, kanske inte ens kvotflyktingar. Polisen och SÄPO sitter i knät på "kräket" Eliasson. Varenda polis jag pratar med och det är en dryg handfull som inte känner varandra tycker Eliasson är oduglig. Alla tycker cheferna är dumma i huvudet. Inte det vanliga "chefen är en idiot" utan "chefen är politiskt tillsatt bara för att han slickade rätt och inte sa något kontroversiellt". De jag pratat med är generellt förbannade på ledningen. Att +800 poliser sa upp sig 2015 ger en indikation om att det inte är bra.
Citat:
No army can stop an idea whose time has come eller Nothing is as powerful as an idea whose time has come
Victor Hugo