2016-04-25, 13:30
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Lika provocerad som de som ligger och levererar kaskadspyor till deras nyfunna vän "toaletten" efter ditt så kallade E.coli kryddade smörgåsbord.

Ska vi vara lite seriösa i tråden vill jag se bevis för fantasisiffrorna om att 20% av alla män dör unga, vilket skulle betytt att det tidigare rådit brist på män.

Tack

Poängen är väl ändå att det stora mansöverskottet beror på invandringen, som till stor del består av ensamma män.
Citera
2016-04-25, 13:36
Medlem
mendokses avatar
Kommer bli svårare och fler kommer vara ensamma. Det är heller inte bara de "sämsta" männen som kommer bli utan flickvän för oftast vill man ju ha en i samma "liga" så om man är väldigt snygg eller har hög status nöjer man sig inte med en halvful tjej. Konkurrensen kommer ju öka i varje liga även om den mest ökar i de lägre.
Man kan ju dock alltid skaffa flickvänner på annat håll, i Asien och i Sydamerika är vita män väldigt eftertraktade och man kan skaffa sig en betydligt vackrare flickvän än man skulle lyckas med i Sverige.
Senast redigerad av mendokse 2016-04-25 kl. 13:43.
Citera
2016-04-25, 13:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Poängen är väl ändå att det stora mansöverskottet beror på invandringen, som till stor del består av ensamma män.

Fast nu snurrar det nog i huvudet på dig.

Var har jag förnekat detta?
Citera
2016-04-25, 13:53
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlygandeRosaGris
Fast nu snurrar det nog i huvudet på dig.

Var har jag förnekat detta?

Var har jag påstått att 20% av männen skulle ha dött unga?
Citera
2016-04-25, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Det resonemanget förutsätter ju att du antar att alla dessa invandrare som kommit ska stanna? Jag är ju av den uppfattningen att de frivilligt och/eller med tvång kommer lämna landet.

Gärna mer specifik om det fetade.
Citera
2016-04-25, 16:17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Gärna mer specifik om det fetade.

Flera partier pratar om återvändarbidrag. Inrikesministern vill skicka hem 80.000 redan nu. Danmark ska köpa fängelseplatser i annat land för de invandrare som inte är danska medborgare. England och Norge gör det redan nu. Danskt hemvärn ska eventuellt användas att vakta gränsen.

Det här är ju bara en försiktig början på vad som komma skall.

Vi har haft på tok för hög invandring. Hade alla skött sig och assimilerats, lärt sig språket, inte parasiterat, varit lättkränkta, begått brott osv hade man kanske kunnat finna sig i det, men det har fullständigt spårat ur. Hela invandringen är så infekterad och motståndet så kompakt att det kommer aldrig gå att reparera, även om invandrarna själva kommit till insikten att deras beteende nu ger dem en enkelbiljett hem igen.

Debatten är helt annorlunda idag jämfört med för 6, 12 och 24 månader sedan. De som gjort sig pengar på invandringen kommer vara paria i morgon.
Citera
2016-04-25, 17:13
Bannlyst
Citat:
Flera partier pratar om återvändarbidrag. Inrikesministern vill skicka hem 80.000 redan nu. Danmark ska köpa fängelseplatser i annat land för de invandrare som inte är danska medborgare. England och Norge gör det redan nu. Danskt hemvärn ska eventuellt användas att vakta gränsen.

Vi har haft på tok för hög invandring. Hade alla skött sig och assimilerats, lärt sig språket, inte parasiterat, varit lättkränkta, begått brott osv hade man kanske kunnat finna sig i det, men det har fullständigt spårat ur. Hela invandringen är så infekterad och motståndet så kompakt att det kommer aldrig gå att reparera, även om invandrarna själva kommit till insikten att deras beteende nu ger dem en enkelbiljett hem igen.

Debatten är helt annorlunda idag jämfört med för 6, 12 och 24 månader sedan. De som gjort sig pengar på invandringen kommer vara paria i morgon.
Excellent men det är en grej man tror när man ser det. De hade gärna fått skicka iväg alla snorungar här. Jag gick in på utbildningscenter där jag bor bara för nyfikenhetens skull. Jag gick förbi ca 20 pers och endast en som såg svensk ut. Man vet om att minst hälften av dessa "flyktingbarn" inte har en framtid så kan lika gärna skicka tillbaka dom.
Citera
2016-04-25, 17:43
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Excellent men det är en grej man tror när man ser det. De hade gärna fått skicka iväg alla snorungar här. Jag gick in på utbildningscenter där jag bor bara för nyfikenhetens skull. Jag gick förbi ca 20 pers och endast en som såg svensk ut. Man vet om att minst hälften av dessa "flyktingbarn" inte har en framtid så kan lika gärna skicka tillbaka dom.

Jag håller med om att man tror det först när man ser det, men det är trots allt en rätt markant förändring i tonen i debatten nu.

Jag kan inte se poängen i att vi ska ta hit andra länders medborgare, utbilda dem, kvotera in dem på arbetsmarknaden tex taxi/busschaufförer etc så länge det finns svenska ungdomar som ännu inte har arbete. Varför ska vi bygga nytt eller renovera lägenheter till andra länders medborgare när våra egna tvingas bo hemma. Ju fler som drabbas och ju fler som drar streck mellan punkterna desto fortare kommer fripassagerarna få åka hem.

Citera
2016-04-25, 18:14
Medlem
KalleNixons avatar
Det är ett växande problem..men inte på det vis många här verkar tro..kvinnor är extremt statusfixerade och väljer i princip aldrig partners under deras egen sociala status, är de dessutom mörka utlänningar, muslimer som knappt kan svenska och som mestadels lever på bidrag kommer blandpar bli en ytterst maginell föreetelse..i synnerhet mellan migrantmän och svenska kvinnor i familjebildande åldrar.

Faran ligger i att det utrymmet i det offentliga rummet för svenska kvinnor kommer minska dramatiskt framöver och antalet sexuella trakasserier och våldtäkter kommer att explodera...det är den verkliga faran..
Citera
2016-04-25, 18:22
Medlem
Citat:

Det låter bra det du säger, men så här jobbar man i Sverige, det här är verkligheten http://www.expressen.se/gt/fyra-resor-for-en-miljon--anda-ar-mohaned-kvar/

Visst har det skett en viss förändring på senare tid, men pga hur hjärntvättade befolkningen är tror jag vi kommer se siffror på 100k/år åtminstone i en generation till

För övrigt går polisen och säpo ut offentligt och säger att bara en bråkdel av de 80 000 kommer att utvisas
Citera
2016-04-25, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Man brukar höra att finns någon för alla, att man förr eller senare kommer hittar någon att dela sitt liv med, men så ser sanningen inte ut i framtidens Sverige. Allt fler män kommer aldrig hitta någon att älska och att dela sitt liv med.

Från flera oberoende håll konstateras det att det 2016 går omkring 123 män på 100 kvinnor i åldersgrupper upp till 20år och att klyftan bara blir större och större. Den enskilda anledningen är den extrema överrepresentationen av män bland flyktingar.

http://m.gp.se/nyheter/debatt/1.2961141-abnorma-antalet-unga-man-ett-problem-for-sverige
http://www.expressen.se/nyheter/sverige-narmar-sig-kinas-konsobalans/

Hur får detta er att känna och hur tror ni detta kommer påverkar människor i allmänhet? Själv tycker jag det är väldigt deprimerande.

Fler killar kommer bli tillsammans med killar i framtiden
Citera
2016-04-25, 18:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av j0hannaa
Fler killar kommer bli tillsammans med killar i framtiden
Källa på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto