2016-04-25, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Källa på det?

Om jag känner svenska killar rätt så kommer de lätt kunna ta en för laget i multikulturalismens namn
Citera
2016-04-25, 18:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av speenns
Om jag känner svenska killar rätt så kommer de lätt kunna ta en för laget i multikulturalismens namn
Möjligtvis feminiserade svenska "män". Någon cuckold med som vill att big alabama black snake ska råknulla sin flickvän typ.
Citera
2016-04-25, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Kommer bli svårare och fler kommer vara ensamma. Det är heller inte bara de "sämsta" männen som kommer bli utan flickvän för oftast vill man ju ha en i samma "liga" så om man är väldigt snygg eller har hög status nöjer man sig inte med en halvful tjej. Konkurrensen kommer ju öka i varje liga även om den mest ökar i de lägre.
Man kan ju dock alltid skaffa flickvänner på annat håll, i Asien och i Sydamerika är vita män väldigt eftertraktade och man kan skaffa sig en betydligt vackrare flickvän än man skulle lyckas med i Sverige.
När män tar hit utländska kvinnor så skapar det splittring bland oss svenskar, inte bra.
Citera
2016-04-25, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av j0hannaa
Fler killar kommer bli tillsammans med killar i framtiden
Eller så kommer fler killar att våldta kvinnor för att få ha sex med kvinnor, kanske dig, din lillasyster eller din dotter.
Citera
2016-04-25, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Var har jag påstått att 20% av männen skulle ha dött unga?

Jag sa det.
Då det sagts i tråden. Men förstår att fru 200 kg inte läser så noga. Vilket är märkligt då McDonalds väl har öppet dygnet runt i större städer. Men du bor väl ute på vischan
Citera
2016-04-26, 00:06
Bannlyst
Vad är problemet? Gråter ni för att ni inte kommer få nån tjej att dela livet med? Det finns mer än miljard kvinnor på denna planet, det finns alltså en för alla bara om man är tillräcklig man att ta initiativet och faktiskt gör något åt sitt eget liv.

Svenska tjejer är ändå inget flickvänsmaterial eller nån kvinna som man skulle dela livet med iaf inte majoriteten av dem, då tack vare feminismen som förstört och hjärntvättat dem.

Kolla bara på statistisk, mer än hälften som gifter sig kan inte hålla sams resten av livet och det finns mer skilda föräldrar och barn har mer föräldrar än vad föräldrarna har barn.

Mitt råd till er är att flytta, åk utomlands till något land där det är västerländsk kultur och värderingar och som feminismen inge förstört och hitta en tjej där. Kom för guds skull inte tillbaka till Sverige för då hjärntvättas dina barn redan i svensk dagis.
Citera
2016-04-26, 00:41
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speenns
Det låter bra det du säger, men så här jobbar man i Sverige, det här är verkligheten http://www.expressen.se/gt/fyra-resor-for-en-miljon--anda-ar-mohaned-kvar/

Visst har det skett en viss förändring på senare tid, men pga hur hjärntvättade befolkningen är tror jag vi kommer se siffror på 100k/år åtminstone i en generation till

För övrigt går polisen och säpo ut offentligt och säger att bara en bråkdel av de 80 000 kommer att utvisas

Ja, fy katten man tar sig för pannan. Då saknas det inte resurser. Då kan myndigheter se mellan fingrarna. Vanliga svenskar körs över med ångvält. Jag lever fortfarande på hoppet. Den dagen jag ger upp hoppet emigrerar jag eller isolerar jag mig.

Ja, befolkningen är hjärntvättad. Jag kan se på min egen familj. Flera välutbildade, kloka, förståndiga individer men huvudet uppe i arslet och de kör med floskler "värdegrund", "allas lika värde", "alla invandrare begår inte brott", "det finns även svenskar...". Det är som att någon kört en jordfräs i huvudet på dem. Själv ser jag bara rött.

Fördelen med dessa hjärntvättade eftersom de uppenbarligen inte tänker själva är att de antagligen kommer hoppa på nästa tåg som kommer och det kommer handlar om stängda gränser, repatriering, DNA-register, hårda straff, nolltolerans, sänkta bidrag, osv. SDs tillkortakommanden till trots, de är det enda återstående hoppet att lösa det civiliserat. Vinden har vänt. Pendeln har stannat vid sin högsta punkt och har precis påbörjat färden tillbaka. Vi har inte sett någonting ännu av det som komma skall. Jag befarar/hoppas att vi har 5-10 år av elände framför oss. Pendeln kommer krossa allt i sin väg och självbevarelsedriften/nationalismen/sverigevänliga kommer vara det nya main stream. Det har hänt tidigare och det kommer hända igen.

Jag tror att vi inom ett par år kommer se helt stängda gränser, kanske inte ens kvotflyktingar. Polisen och SÄPO sitter i knät på "kräket" Eliasson. Varenda polis jag pratar med och det är en dryg handfull som inte känner varandra tycker Eliasson är oduglig. Alla tycker cheferna är dumma i huvudet. Inte det vanliga "chefen är en idiot" utan "chefen är politiskt tillsatt bara för att han slickade rätt och inte sa något kontroversiellt". De jag pratat med är generellt förbannade på ledningen. Att +800 poliser sa upp sig 2015 ger en indikation om att det inte är bra.

Citat:

No army can stop an idea whose time has come eller Nothing is as powerful as an idea whose time has come
Victor Hugo

Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in