2016-01-19, 17:48
Medlem
Jag och snubben sitter och kollar p hotell i Krabi. Det r vldigt svrt att bestmma sig d mnga frvisso ser fina ut p bild, men kollar man p recensionerna s r de vldigt motsgelsefulla- och ofta med terkommande klagoml som avskrcker en.

Har flashbackarna ngot tips p hotell drikring? Det behver inte vara billigt, men lget r viktigt och det mste finnas hyfsade frbindelser till och frn (kollade p ett jttefint som lg lite avsides men bara hade btfrbindelser t.ex.).

Min frfrgan m vara lite vl specificerad men Krabi r ju inte det ovanligaste resmlet s jag kanske har tur.

Tacksam fr svar
Citera
2016-01-19, 18:13
Medlem
Gick in p hemsidan precis fr att se om jag kunde hitta de tv olika stllena som jag och min kille har bott p vid vra tv senaste besk, var vldigt njd med bda. Det ena var ett vanligt hotell (4 stjrnor) och andra var ett hostel (fast med eftet rum, balkong och badrum) och det hostel som vi bodde p var typ det finaste rummet vi haft under alla vra resor till Thailand s det kan ni ha med i tankarna, ibland har man tur! Ska se om jag hittar de hotell vi bott p.

Annars r Agoda.se den enda sidan vi har bokat alla vra hotell igenom s kolla dr!
Citera
2016-01-19, 18:28
Medlem
Found it! "irest hostel krabi" och "Aonang All Seasons beach resort" - nr man vljer all Seasons s boka deluxe direkt, d fr utsikt och balkong ver poolen! Utsikten i de andra rumstyperna (superior och standard) r mindre trevliga vldigt familjrt och mysigt hotell och tar 1 minut att komma till den lokala stranden s ni kan hyra lobgtailboat och ta er till andra ar/strnder!
Citera
2016-01-19, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babyhime
Jag och snubben sitter och kollar p hotell i Krabi. Det r vldigt svrt att bestmma sig d mnga frvisso ser fina ut p bild, men kollar man p recensionerna s r de vldigt motsgelsefulla- och ofta med terkommande klagoml som avskrcker en.

Har flashbackarna ngot tips p hotell drikring? Det behver inte vara billigt, men lget r viktigt och det mste finnas hyfsade frbindelser till och frn (kollade p ett jttefint som lg lite avsides men bara hade btfrbindelser t.ex.).

Min frfrgan m vara lite vl specificerad men Krabi r ju inte det ovanligaste resmlet s jag kanske har tur.

Tacksam fr svar

Krabi r "stort", eller ja stort men antar att du menar Krabi Town och inte Ao Nang, r en bit emellan dessa "stder".

Men om du mot frmodan menar Ao Nang kan jag varmt rekommendera Silver Sand Suites. 800 baht natten och mycket bra standard p rummen.
Familjevnligt, dock ingen pool men 5 min promenad till Beachen och 15 min promenad till festandet.
Dock ingen Hiss.

Edit: Sorry, my mistake. Sg rubriken frst nu och att du skrivit Krabi/Ao Nang.
Bra valuta fr pengarna Silver Sand Suites.
Senast redigerad av Horknullarn 2016-01-19 kl. 21:11.
Citera
2016-01-27, 13:18
Medlem
Sent svar men bodde p Ibis i Ao Nang i ngra dagar, och mste sga att det var riktigt bra. Har mnga r bakom mig i Thailand och med nivn p service och hur rent och snyggt det var s kndes det som att vara i ett annat land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in