Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-09-07, 17:55
  #4705
Medlem
Promo._s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80-talist
Jag kan tillägga att jag redan stött på lite drogvänligt folk; inget folk som kan tillhandahålla droger dock. Student?

Då har du helt enkelt stött på fel folk...
2008-09-07, 19:58
  #4706
Medlem
heli0ns avatar
Finns vita McDonalds i Göteborg. Tyckte de var helt OK trots vad andra i tråden har skrivit om dem. Sen å andra sidan behöver det ju inte nödvändigtvis vara de som cirkulerar i Stockholms-området.
2008-09-07, 21:06
  #4707
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Hur är de lila canadalöv och vita mcdonalds som cirkulerar i sthlm? Uppskattad mängd MDMA (+ ev andra substanser)?

Har du sett själv lila lönnlöv där? Lyckans ost som kan komma över dessa iaf, hört att de ska vara dynamite-E . Kan iofs hända att det är utbankad kopia. Men testa och hör av . Tveksam på om Vita McDonalds i Sthlm skulle ens vara värt att lägga ett korvöre på.
2008-09-07, 21:24
  #4708
Medlem
Acrenas avatar
folk häromkring i mitten av östergötland har blivit lurade. blivit tillsagda att det är E i pulverform, men när jag och min polare köpte så märkte vi att det var mephedrone i kapsel.
2008-09-07, 22:00
  #4709
Medlem
UZIdoesITs avatar
Dubbla mitsar (vita) i götet...
Riktigt klös i dom!
2008-09-07, 22:11
  #4710
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Acrena
folk häromkring i mitten av östergötland har blivit lurade. blivit tillsagda att det är E i pulverform, men när jag och min polare köpte så märkte vi att det var mephedrone i kapsel.

Känner man inte skillnaden rätt så snabbt genom att lukta lite?
2008-09-07, 22:13
  #4711
Medlem
Acrenas avatar
antagligen inte folk som inte testat något av det ^_^
2008-09-07, 23:43
  #4712
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinomite
Har du sett själv lila lönnlöv där? Lyckans ost som kan komma över dessa iaf, hört att de ska vara dynamite-E . Kan iofs hända att det är utbankad kopia.

Var och när hörde du det? Hoppas att du inte sitter och kommenterar en batch som fanns för flera år sedan nu, för isf har du inte mycket där bakom pannbenet...
2008-09-08, 21:17
  #4713
Medlem
Charlie Chickens avatar
Vilka är bäst av vita mitsubishi el vita/ljusblåa mitsar; någon som råkar ha testat båda?
2008-09-08, 22:11
  #4714
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie Chicken
Vilka är bäst av vita mitsubishi el vita/ljusblåa mitsar; någon som råkar ha testat båda?

Vita (enligt mig)
2008-09-08, 22:54
  #4715
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie Chicken
Vilka är bäst av vita mitsubishi el vita/ljusblåa mitsar; någon som råkar ha testat båda?

Helt klar blåa!
2008-09-09, 00:49
  #4716
Avstängd
Oscaaaars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie Chicken
Vilka är bäst av vita mitsubishi el vita/ljusblåa mitsar; någon som råkar ha testat båda?

vita= överdrivet kramgo, speedad.. får ett godkänt
blåa= inte lika kramgo, speedad som fan, lätta OEV's hallisar(iaf på mig) rätt shyssta

men båda är såklart värda att poppa någon kväll


b0gfetto: Det är inte lätt när man inte har koll va?

haha! det kan jag inte påstå att det är!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback