2006-12-16, 04:27
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnatte
Sa jag att jag behövde äta 5 st för att uppnå effekt? Det hade räckt med 2. Mina kompisar käkade 2 var och en annan 3.

Fortfarande inte bra. Jag e rookie (och fett full atm) om man ser i ett historiskt perspektiv. Men om man ser till den gamla goda tiden och hur det egentligen ska vara så ska det räcka med 2-3 st max för en helkväll. Som ett exempel kan jag käka 5 st gula hjärtan och uppnå nirvanalevel x10 på 5 gula hjärtan på en kväll, men det betyder fortfarande inte att knapparna är bra, dvs det är inte mdma-level high/knapp.
2006-12-16, 04:29
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Fortfarande inte bra. Jag e rookie (och fett full atm) om man ser i ett historiskt perspektiv. Men om man ser till den gamla goda tiden och hur det egentligen ska vara så ska det räcka med 2-3 st max för en helkväll. Som ett exempel kan jag käka 5 st gula hjärtan och uppnå nirvanalevel x10 på 5 gula hjärtan på en kväll, men det betyder fortfarande inte att knapparna är bra, dvs det är inte mdma-level high/knapp.

Gå och lägg dig och läs det jag skrev imorgon istället, eftersom du tydligen inte fattade vad jag skrev. Jag säger ju till dig att 2 st knappar räckte för mina kompisar under en hel kväll. Jag vet hur dåliga/bra knappar är eftersom jag inte är rookie.

Nu glömmer vi dessa knappar, dom finns inte ens i sverige tror jag.
2006-12-16, 16:49
Medlem
Fever_s avatar
Citat:
Jag har testat både vita delfiner och rolex. rolex/kronor var shyssta.

Såg igår att de inte alls va rolex, va kronor bara me tre "uddar" .
Älskar dom iaf
2006-12-16, 16:55
Bannlyst
Vita hjärtan,det har införskaffats 2 st till nattens aktiviteter,tror ni det är nåt att ha?
jag och en kamrat ska ta en var.
2006-12-16, 17:11
Medlem
Eelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorge
Vita hjärtan,det har införskaffats 2 st till nattens aktiviteter,tror ni det är nåt att ha?

Vita hjärtan är toppen, iallafall de som fanns/finns i gbg. Skulle dock rekomendera två var.
2006-12-16, 17:21
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sorge
Ja, är det samma batch som var i Göteborg i somras kommer ni få en underbar kväll/natt. Tycker ni ska ta båda två på en gång för bäst resultat.
Om det inte är första gången för då tycker jag ni kan börja med en och ta den andra om ni tycker det behövs då den första slår.

HavE fun!
2006-12-16, 17:22
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Gå och lägg dig och läs det jag skrev imorgon istället, eftersom du tydligen inte fattade vad jag skrev. Jag säger ju till dig att 2 st knappar räckte för mina kompisar under en hel kväll. Jag vet hur dåliga/bra knappar är eftersom jag inte är rookie.

Nu glömmer vi dessa knappar, dom finns inte ens i sverige tror jag.

Min poäng är att har du bra knappar så vill du inte ens käka 5 på en kväll. Men då är det givetvis i ett internationellt perspektiv, inte endast mesiga lilla Sverige.

Du förstår mig, jag förstår dig. Over and out.
2006-12-16, 21:03
Medlem
Unoerros avatar
Har fått tag på vita lacoste, bor i sydvästra skåne. Någon som ätit dom? någe bra?
2006-12-16, 21:16
Medlem
GubbTjyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Har fått tag på vita lacoste, bor i sydvästra skåne. Någon som ätit dom? någe bra?

Åt dom i tisdes. tog 2,5 då vi var fler än beräknat och fler skulle få prova. Hade några förstagångare med oss och kan ju säga att dessa vi tog inte var vanliga E. Det jag menar är att jag kände av alla Kommunikations problem och tankegångar ifrån Syra. Och när vi satt efteråt på min altan så var en som testat för första gången väldigt nervös såg vi. vi har en klocka där som visade 1 timme snabbare, så sa vi att den klockan stämde. Han blev blek som fan och fick ur sig : vadå, kommer jag att snea nu eller?. Och han började bli stimmig. men vi fick lugna ner han. asså Riktigt Konstiga e dom dära Lacoste.

fick ingen riktigt skön MDMA känsla heller av dom. mest konstig syra känsla, men mild.

nordöstra skåne btw. och det är dom som går här just nu..
2006-12-17, 04:46
Medlem
fnattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Min poäng är att har du bra knappar så vill du inte ens käka 5 på en kväll. Men då är det givetvis i ett internationellt perspektiv, inte endast mesiga lilla Sverige.

Du förstår mig, jag förstår dig. Over and out.

Hur kan du säga så, tror du att alla är gör precis som du? Jag har käkat BRA knappar men endå tryckt i mig 4-5 st. Det blir inte bättre men det händer att man gör så iallafall.
2006-12-17, 22:39
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Hur kan du säga så, tror du att alla är gör precis som du? Jag har käkat BRA knappar men endå tryckt i mig 4-5 st. Det blir inte bättre men det händer att man gör så iallafall.

Har två polare som käkade varsin vit smiley i Barcelona förra hösten. Under come up försvann ena med minneslucka på 4 h, hittades senare halvsovandes mot en stolpe mitt i stan. Andra satt på trottoaren (värsta e-torsken jag vet) och skakade. Sedan var de E:ade i ~8 h. Nästa gång tog de en halv och fick en perfekt runda. Tror inte du skulle velat käka 4-5 st av dem.
2006-12-17, 23:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Eels
Shit, de vita hjärtanen som fanns i sommras var ju helt jävla super
Aha! En sådan testade jag första gången jag provade E. En enda tog jag och allting var väldigt bra, men jag snackade om vita duvor (dom har en touch vit/grå-färg)

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in