okej, synd att mitzarna börjar svika, dom har över lag varit väldigt bra tidigare.
Nja, sådär kan man inte säga. Alla mitzar kommer inte från samma fabrik eller tillverkare och därmed har de olika tabletternas kvalite inget med varandra att göra. Förvisso har mitzar bra rykte, precis som en del brukar säga att blå tabletter är bra per definition, men det är bara färskingar som tror att färg eller stämpel har något med kvalite att göra.
Själv har jag käkat både underbara och värdelösa mitzar, hjärtan och versaces (och flera andra sorter oxå) så surfa in på pillreports om du vill hålla dig uppdaterad.
Quick release chemicals strike with incomprehensible precision
Biorganic electronics targeting microscopic destinations of devistation
cleaner than light
meaner than a laser fight in the night 2000
billions of micro maniacs unknown to most as the uncontrollable soldiers
of suffering succotash
instantaneous infiltration leaves me with a case of bustation, frustration,
alone in the constellation of alienation detached from empty conversation
Vill också veta vad som finns i Gbg nu? Vita Hjärtan som fanns i somras/höstas var ju fina.
Tycker inte dom var så jättefina. Dom var väl ok. Tog 3 st på en kväll, och bjöd en polare på tre. Tycker att på 3 st skall man vara väldigt väck, eller känna åtminstone mkt mer än vad vi gjorde. Pupillerna var inte att leka med iaf.
Medium starka, men jag käkade 5 st så jag mådde jävligt GÖTT.
Jaha, där ser man. Ja det var en jävla omväg att åka för att käka halvtaskiga e. Här hemma finns det massa bra.
Citat:
Ursprungligen postat av giFF
Tycker inte dom var så jättefina. Dom var väl ok. Tog 3 st på en kväll, och bjöd en polare på tre. Tycker att på 3 st skall man vara väldigt väck, eller känna åtminstone mkt mer än vad vi gjorde. Pupillerna var inte att leka med iaf.
Du är den första jag hör som inte älskade dem. Har iofs inte provat själv men alla jag pratade med diggade dem som fan.
Shit, de vita hjärtanen som fanns i sommras var ju helt jävla super
Har varit många olika i "västra värmland" ett tag nu.
För ett tag sen va de pyttesmå "sockerpiller":Vita Delfiner (el. white fish) :thumbsdow
Sen Blå Armani, sen "MDMA kapslar".
Och sist men inte minst dubbla "Kronor" eller "Rolex" .
De är inte bra om man behöver käka 5 st. Sedan beror det självklart på hur länge man haft uppehåll också.
Sa jag att jag behövde äta 5 st för att uppnå effekt? Det hade räckt med 2. Mina kompisar käkade 2 var och en annan 3.
Citat:
Ursprungligen postat av Fever_
Har varit många olika i "västra värmland" ett tag nu.
För ett tag sen va de pyttesmå "sockerpiller":Vita Delfiner (el. white fish) :thumbsdow
Sen Blå Armani, sen "MDMA kapslar".
Och sist men inte minst dubbla "Kronor" eller "Rolex" .
Nån som testat nån av dessa?
Jag har testat både vita delfiner och rolex. rolex/kronor var shyssta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!