• 1
  • 2
2016-01-19, 21:31
Medlem
microdosings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Effektivast som i hur man ska förtära gräset för att så lite som möjligt ska gå till spillo.

Vappa det först och baka av resterna.
Citera
2016-01-20, 14:24
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microdosing
Vappa det först och baka av resterna.
Kan man baka med marijuana?
Citera
2016-01-20, 14:40
Medlem
Citat:

Varför skulle man inte kunna det? Är gräset redan vappat så behöver man inte ens hetta upp det först.

Vaporizer är utan tvekan mest effektivt eftersom det krävs mycket mindre redan när man "röker" det och sen kan man baka på gräset.

Gräs är iofs i genomsnitt 100kr/5 dyrare än lika potent hasch så det får man ta med i beräkningarna om man inte har en vaporizer som klarar hasch.
Citera
2016-01-20, 14:43
Medlem
BreatheDeeplys avatar
Har inte rökt på snart 2 år men blev dunderbäng i drömmen inatt, helt gratis och inget gick åt. Rätt så effektivt måste jag säga!

Är det här en dröm?
Citera
2016-01-20, 23:11
Medlem
microdosings avatar
Citat:

https://www.youtube.com/watch?v=zMDqSYDrZbM
Citera
2016-01-21, 10:05
Medlem
Manozs avatar
En liten en manna pipa duger ju gott och väl för att bli bäng som fan I alla fall för mig. Röker rent varje gång.
Citera
2016-01-21, 10:25
Medlem
Idroids avatar
Någon här som testat så kallade "knife hits"? Verkar rätt meckigt och ser ganska pundigt ut men ger tydligen ordentlig skjuts.
Citera
2016-01-21, 10:35
Medlem
Rök inte så ofta, läs någon gång eller två per år, så räcker med det ytterst lite. Dessutom kvittar det hur effektivt det är då du inte behöver lägga större summor och sponsra kriminella på regelbunden basis.

Så jävla tattigt att röka dagligen/veckovis, ja jag har själv gjort det(det betyder inte att man inte kan ändra på sig, tvärtom).
Citera
2016-01-21, 10:55
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Rök en hink / gravitybong då får du en kick som heter duga och noll går till spillo
Citera
2016-01-25, 13:12
Medlem
Drumedarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Inte särskilt effektivt tyvärr. Slår hårt? Ja. Långt rus? Ja. Räcker länge? Nej. Man måste ta 3ggr så mycket när man bakar.

Har själv bakat flertalet gånger på en hel veckas vanliga konsumption. Ja det kickar rätt hårt under hela kvällen, sen är det slut. Då önskar man att man meckat ett par 0.3r och sen hade halva påsen kvar dagen efter.

Problemet är att när man väl börjat släppa ur vattnet är det svårt att kontrollera. Med gravity går det att synka hur mycket man eldar med hur mycket man drar upp flaskan. Waterfall är lätt att vatten börjar spillas ut eller att rök på ett eller annat sätt går till spillo.

Har i ärlighetens namn aldrig bakat. Tänkte göra det lagom tills min födelsedag. Är lite smått orolig över hur hårt det kommer slå. Men jag har alltid fått för mig att en liten nypa i bakverket gör dig mer bäng än att sitta och blossa spliffs. Bong slår väl ganska hårt, och det behövs ju nästan bara en nypa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in