Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2016-01-19, 15:50
Medlem
Kleops avatar
Effektivast som i hur man ska förtära gräset för att så lite som möjligt ska gå till spillo.
Citera
2016-01-19, 15:56
Medlem
Lootpack23s avatar
vaporizer eller bong eller äta det
Citera
Medlem
Kleops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lootpack23
Varför?
Citera
Medlem
Köp en redig glasbong och fyll upp koppen till max med endast gräs.

Om gräset är hyfsat potent håller du dig medicinerad i 2-3h som nybörjare. Lycka till!
Citera
2016-01-19, 15:58
Medlem
Lootpack23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Varför?

varför? för inget går till spillo googla och se varför
Citera
2016-01-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lootpack23
Då man behöver ungefär 3ggr så mkt vid oralt intag skulle jag knappast kalla det ekonomiskt.
Citera
2016-01-19, 16:17
Medlem
KeithLemons avatar
Själv brukade jag köra på en bucket, effektivare än en bong.
Citera
2016-01-19, 16:24
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeithLemon
Själv brukade jag köra på en bucket, effektivare än en bong.

Detta, s.k. gravity bong, är helt klart det mest effektiva sättet hands down. Ingen rök försvinner överhuvudtaget, allt fångas i flaskan. Kan dock påpekas att detta sätt är väl det som framstår som pundigast, då apparaten man bygger är gjord av bl.a en avsågad petflaska, en hink och t.ex aluminiumfolie.

Jag garanterar dock att samma mängd man kan röka upp på en enda kväll i joint räcker i över en vecka i gravity.
Citera
2016-01-19, 16:26
Medlem
Drumedarens avatar
Jag skulle baka ner gräset i en god kladdkaka. Du håller dig hög otroligt lång tid.
Annars får du införskaffa en vaporizer.
Citera
2016-01-19, 16:37
Medlem
10Ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av breeze420
Detta, s.k. gravity bong, är helt klart det mest effektiva sättet hands down. Ingen rök försvinner överhuvudtaget, allt fångas i flaskan. Kan dock påpekas att detta sätt är väl det som framstår som pundigast, då apparaten man bygger är gjord av bl.a en avsågad petflaska, en hink och t.ex aluminiumfolie.

Jag garanterar dock att samma mängd man kan röka upp på en enda kväll i joint räcker i över en vecka i gravity.

Kolla waterfall bong. Bra mkt enklare och fortf bra tryck.
Citera
2016-01-19, 16:46
Medlem
breeze420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drumedaren
Jag skulle baka ner gräset i en god kladdkaka. Du håller dig hög otroligt lång tid.
Annars får du införskaffa en vaporizer.

Inte särskilt effektivt tyvärr. Slår hårt? Ja. Långt rus? Ja. Räcker länge? Nej. Man måste ta 3ggr så mycket när man bakar.

Har själv bakat flertalet gånger på en hel veckas vanliga konsumption. Ja det kickar rätt hårt under hela kvällen, sen är det slut. Då önskar man att man meckat ett par 0.3r och sen hade halva påsen kvar dagen efter.

Citat:
Ursprungligen postat av 10L
Kolla waterfall bong. Bra mkt enklare och fortf bra tryck.

Problemet är att när man väl börjat släppa ur vattnet är det svårt att kontrollera. Med gravity går det att synka hur mycket man eldar med hur mycket man drar upp flaskan. Waterfall är lätt att vatten börjar spillas ut eller att rök på ett eller annat sätt går till spillo.
Citera
2016-01-19, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bartold
Då man behöver ungefär 3ggr så mkt vid oralt intag skulle jag knappast kalla det ekonomiskt.

Man är också påverkad minst 3 gånger så länge.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in