2016-02-02, 23:32
Medlem
Bandida.locas avatar
Reflektioner

- Nej, få av dessa personer är ekonomiskt bortskämda, verkar snarare röra sig om att sängar ska bäddas och husdjur ska skötas.

- Debbie ger mig kalla kårar med sitt sätt att prata och domdera

- Det är inte fint att skryta om hur många timmar om dagen man tillbringar i sängen

- Har ungefär ingen favorit för att alla var lika hemska...

Citera
2016-02-02, 23:40
Medlem
elliot1990s avatar
Förortsungar som tror att dom är överklass. Någon brände 100000kr på en semesterresa. Tjena yxskaft. Ingen imponeras av att du brände upp arvet.
Citera
2016-02-03, 00:03
Medlem
Klappars avatar
Det verkade så jäkla falskt när hon som förlorade tävlingen var tvungen att gå och be om ursäkt till hotellet, jag slår vad om att hon vägrade men tv tvingade henne.
Citera
2016-02-03, 03:43
Medlem
Citat:
Jag har en bra självförtroende, jag tycker att jag är snygg, jag är katt. Jag lever som en kung såklart för jag är en kung.

Citat:
Gamla människor jobbar. Gamla människor betalar skatt. Gamla människor är fattiga. Vad är vi? Vi är rika, unga och jävliga.

Citat:
Hon kalla mig en hora för att jag hänger på Stureplan är och käkar skaldjur? Varför skulle jag sälja sex för det? – hon har ingen aning om du ens tål räkor.

Och vad i hela friden är det med skåningen? Sover utan sängkläder, direkt på madrassen med ett täcke. Som ett djur.

Tim såg ju helt retarderad ut... två fläckar i pannan? Som att han kletat dit två fläckar BUS bara där.
Citera
2016-02-03, 10:29
Medlem
igl0s avatar
Vad jobbar snubben som brände 180k i saint med eller rättare sagt vad gör han föräldrar?
Citera
2016-02-03, 10:30
Medlem
igl0s avatar
Vad jobbar snubben som brände 180k i saint med eller rättare sagt vad gör han föräldrar?
Citera
2016-02-03, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av igl0
Undrar fan också det. Eller var det bara myt? Hans farsa såg inte så tät ut och han verkade vara den som gav vettigast intryck av föräldrarna dessutom.

Att Emres morsa curlar honom var inget otippat. I deras kultur så brukar man ju bo hemma tills de gifter sig.
Citera
2016-02-03, 10:50
Medlem
Ess85s avatar
Måste ju vara fejkat/scriptat?
Som när dom skulle göra kaffe på morgonen, ingen kan väl allvarligt vara så jävla dum i huvudet, även om man aldrig gjort kaffe förut.

EDIT:
Dom som länsade minibaren borde ju helt klart inte fått en krona, halv lön för att dricka vin och äta godis som "kommentatorn" sa ska dom absolut vara nöjda med.
Senast redigerad av Ess85 2016-02-03 kl. 10:58.
Citera
2016-02-03, 10:52
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelle-Kanon
Undrar fan också det. Eller var det bara myt? Hans farsa såg inte så tät ut och han verkade vara den som gav vettigast intryck av föräldrarna dessutom.

Att Emres morsa curlar honom var inget otippat. I deras kultur så brukar man ju bo hemma tills de gifter sig.
Man vet aldrig han kändes väl som den som hade mest flis, kommer säkert ett "hemma hos" nästa avsnitt så kan man se om de är snack eller inte
Citera
2016-02-03, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av igl0

Han jobbar inte alls, pappskallen har t om gjort det smarta draget att gå ut i expressen och berätta om hur han brände ett arv på en semester.

Skulle inte anställa någon av deltagarna i programmet, inte deras föräldrar heller för den delen.
Citera
2016-02-03, 10:59
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManfredRichthofen
Han jobbar inte alls, pappskallen har t om gjort det smarta draget att gå ut i expressen och berätta om hur han brände ett arv på en semester.

Skulle inte anställa någon av deltagarna i programmet, inte deras föräldrar heller för den delen.
Haha åfan ja han ser ut att bränna dollars på sitt instagram konto, även lagt upp en bild där de står att hans ända mål är att vara med på forbes lista, lite mer tvek nu då om arvet är bränt haha
Citera
2016-02-03, 11:01
Medlem
igl0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManfredRichthofen

sen använder han en #dratillduskäms syftar väl till ladd haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in